زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 8 میلیارد تومان

فروش ویلا سنگسرا

هم زمانی که تصمیم به خرید ویلا در سنگسرا نوشهر گرفته اید حتماً با مشاور املاک پورولی تماس بگیرید این منطقه توریستی که متصل و انارور و پای کوه واقع شده است برای عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند یک گزینه بسیار عالی می باشد سنگسرا دارای شهرک های بسیار خوب می باشد و البته ویلای ارزان نیز در این منطقه وجود دارد بهتر است ادامه مطلب را همراه ما باشید تا اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار دهیم.

خرید ویلا در سنگسرا

خیلی دوست دارم که با همدیگر اطلاعات بیشتری را در مورد سنگ صفرا بررسی و همفکری داشته باشیم اما خوب چیزی که می توانم در این زمان کوتاه در اختیار شما قرار دهم که وقت شما هم هدر نرود یک سری اطلاعات کامل اما به صورت مختصر در مورد منطقه سنگسرا و همچنین خرید ویلا در این منطقه میباشد.

خرید ویلا در سنگسرا بدین شکل می باشد که شما می توانید در مناطق غیر بومی نشین و البته شهرکهای در سنگسر وجود دارد ملک مورد علاقه خود را انتخاب کنید شاید بافت بومی که در سنگسرا وجود دارد و اینکه شما باید برای رسیدن به سنگسرا از روستای انارور عبور کنید یا می توانید از راه دیگری که از منطقه حمزه ده عبور می کند به سنگسرا برسید شاید ورودی جذابی نداشته باشید اما وقتی وارد سنگسرا شدید بی شک این منطقه که روز به روز بیشتر در حال پیشرفت است نظر شما را جلب خواهد کرد.

کوچه های داخل سنگسرا بیشتر برای خرید ویلا مناسب هستند اما آن چیزی که می‌تواند قیمت ویلا سنگسرا را برای شما محاسبه کند عوامل متعددی است که سعی می‌کنیم در ادامه همین مطلب با همدیگر آنها را بررسی نماییم.

نوشهر سیسنگان
زمین 620 متر
بنا 400 دوبلکس 4 خواب
استخردار مبله کامل آب شهری
دو واحد مجزا
با مجوز ساخت
چشم انداز به جنگل
قیمت: هشت میلیارد

سنگسرا منطقه ای در نوشهر و همسایگی انارور با ویوی عالی جنگلی در بهترین شرایط آب و هوایی و عالی ، بهترین ملک ها و زمین ها برای این منطقه یک فرصت عالی سرمایه گذاری است .

قیمت ویلا در نوشهر سنگسرا

سنگسرا هم مثل سایر مناطق نوشهر اگر بخواهید قیمت ویلا را در این منطقه محاسبه کنید باید عوامل مختلفی را بررسی کنید این عوامل عبارتند از:
  1. قیمت زمین در سنگ سرا
  2. هزینه ساخت ویلا در سنگسرا

قیمت‌ زمین در سنگسرا نوشهر

سما برای محاسبه قیمت یک ویلا باید اول قیمت زمین آن منطقه را داشته باشید الان به طور میانگین قیمت زمین داخل بافت در سنگسرا چیزی در حدود ۱۰۰ متری ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان برآورد شده است اما این قیمت ها حدودی می باشد بسته به شرایط مالک و نقطه قرار است شما ویلا را در آن خریداری نمایید قیمت ها متفاوت است.

الان ما زمین بیرون بافت در سنگسرا داریم که متری در حدود ۸ میلیون تومان برای فروش به املاک پورولی سپرده شده است یک زمین در حدود ۱۰۰۰ متر که قابل تفکیک به استقبال حدودا ۳۰۰ متری نیز میباشد اما خب زمین بیرون بافت برای ساخت ویلا مناسب نیست و برای سرمایه گذاری در نظر گرفته میشود.

هزینه ساخت ویلا در نوشهر سنگسرا

با این نوسان قیمتی که ما در مصالح ساختمانی مواجه هستیم به شاید به جرأت می توان گفت برای ساخت ویلا در سنگسرا حدوداً متری چه قیمت هزینه خواهد شد اما به طور میانگین در حدود متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان را باید برای ساخت ویلا در سنگسرا در نظر میگیرید این منطقه توریستی که درست در پای کوه واقع شده است و هم برای زندگی و هم برای سرمایه گذاری میان مدت بسیار توصیه می شود البته باید بیشتر دنبال ویلا های زیر قیمت کارشناسی باشی که در آن واحد نیز با خرید ویلا به سود خود برسید.

اما اگر شما برای سرمایه گذاری دنبال خرید ویلا هستید به هیچ وجه من خرید ویلا نوساز نروید ما خانه باغ یا ویلا باغ را بیشتر به شما توصیه می کنیم چرا که این گونه ها زمین زیاد است اما برای چند سال ساخت قابل سکونت دارد که تنها با یک بازسازی کوچک می توانید یک ملک مناسب هم برای زندگی و هم برای سرمایه‌گذاری داشته باشید.

ویلا ارزان در سنگسرای نوشهر

ویلا ارزان در سنگسرا چند موردی را می‌توان پیدا کرد اما خوب نزدیک منطقه بومی نشین است یعنی در حدود ۲۰۰ متر زمین و چیزی در حدود ۱۰۰ متر برای همکف یا نیم پیلوت دارند اکثر ویلایی ارزان سند شورایی دارد چراکه یا مالک بومی است و نیاز به سند نداشت یا اینکه همچون قیمت ویلا پایین است مالک تصمیمی برای دریافت سند نگرفته است.

معمولاً منطقه سنگسرا چون در پای کوه واقع شده است و از چند راه دسترسی متفاوت می توان به خود منطقه سنگسرا رسید برای غیربومی هایی مورد بسیار اهمیت دارد.

ویلای ارزان قیمت چیزی در حدود بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان دارد دیگر عملاً ویلای زیر دو میلیارد تومان در نوشهر و حومه نوشهر وجود خارجی ندارد و اگر تبلیغاتی در این مورد میبینید مطمئن باشید ایرادی بر این ملک وارد می باشد چرا که قیمت زمین را اگر ما محاسبه کنیم خواهیم دید ویلا زیر دو میلیارد تومان عملاً توجیه اقتصادی ندارد و حتی قیمت زمین آن نیز نمی شود.

معمولاً عزیزانیکه فروش ویلا سنگسرا خود را با هر قیمتی در دستور کار قرار داده اند باید به این نکته توجه داشته باشند که در اوایل سال ۱۴۰۲ ماه افزایش قیمت زیادی را در بحث ملک و مسکن در شمال کشور به ویژه نوشهر شاهد خواهیم بود.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 373