زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت سه میلیارد تومان

فروش ویلا در سنگتجن نوشهر

یک ویلای نوساز با ۲۷۰ متر زمین و ۲۴۰ متر بنای دوبلکس دارای سه خواب سند آب برق گاز و مجوز ساخت که بیو جنگل داشته حیاط سازی زیبا دارد در منطقه غیربومی نشین واقع شده است فاصله با جاده اصلی به کمتر از ۵۰۰ متر می‌رسد ویوی دریا و جنگل دارد بسیاری از امتیازات دیگر سبب شده است این ویلای جدید و ساخت که مهندسی سازی می باشد با قیمت تنها ۳ میلیارد تومان به فروش برسد به اون دسته از عزیزانی که دنبال یک ویلا با قیمت مناسب و برای سرمایه‌گذاری هستند این منطقه خوب را از دست ندهند.

فروش ویلا در سنگتجن نوشهر فروش ویلا در سنگتجن نوشهر

این ویلای لوکس در سنگتجن نوشهر واقع شده است منطقه سنگتجن در فاصله حدود ۴ کیلومتری نوشهر قرار داشته و درست پای کوه می باشد اون منطقه ای که ویلا در آن واقع شده و همه غیر بومی نشین هستند بازی بسیار زیبایی برای ویلا مد نظر قرار گرفته است چون سند تک برگ دارد اعتماد و امنیت خرید را برای خریدار غیربومی بالا می‌برد یک معامله شسته و رفته خواهید داشت با خرید این ویلا و البته این نکته را هم باید عرض کنم خدمت شما عزیزان که ویلای مذکور به صورت شخصی ساز می باشد.

فروش ویلا در سنگتجن نوشهر

با توجه به این که این ویلا در پای کوه واقع شده است با فاصله کمی هم با جنگل دارد از این نظر باب دل غیر بومی های عزیز می باشد.

معمولاً ویلا لوکس ماهشهر قیمت های متعددی میتونه داشته باشه اما این مقدار زمین به این متراژ بنا با اون مهندسی سازی که صورت گرفت و متریالی که در آن به کار رفته واقعاً قیمت بسیار خوبی گرفته شده براش و البته این را هم عرض کنم که از قیمت کارشناسی بسیار پایین تر میباشد. در آخر بار دیگر این نکته را متذکر می شویم اگر به دنبال خرید ویلا نوشهر هستید حتماً با مشاورین املاک پورولی در تماس باشید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : Y1