زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت توافقی تومان

فروش زمین ۳۰۰۰ متری در نوشهر

در این مطلب مشخصات بیشتری از زمین مورد اشاره به شما عزیزان عرض خواهیم کرد.

مشخصات زمین 3000 متری در نوشهر

این زمینه سه هزار متری در پای کوه در منطقه دزدک نوشهر واقع شده است.

زمین از سه راه قابل دسترس می باشد؛ اول از خود منطقه دزدک می‌تواند به زمین دسترسی داشته باشید، از جاده ریاست جمهوری چیلک نیز شما دسترسی به راحتی به زمین خواهید داشت. اما کلیپ یا فیلم کوتاهی از دسترسی به زمین را برای شما در سایت قرار دادیم.

فروش زمین 3000 متری در نوشهر

راهبردی از ۴۰ درصد می باشد که معمولاً ما پیشنهاد من دسترسی به زمین از طریق راه ریاست جمهوری چک می باشد. این زمین به مساحت ۳۰۰۰ متر می باشد که حدود ۵۵ متر بردارد و پنجاه و خوردهای متر نیز عمق زمین میباشد و بسیار مناسب برای شهرک سازی می باشد.

زمین داخل بافت و منطقه ای غیر بومی نشین است و کاربری آن نیز مسکونی می باشد.

اطلاعات بیشتر درباره زمین

همچنین این زمین 3000 متری دارای سند است. انشعابات بر روی زمین قرار دارد که شما در عکسی که ما از زمین گرفتیم می توانید به این نکته برسید در داخل زمین نیز در درختان پرتقال لیمو و درختان دیگری وجود دارد که اگر قصد ساختن ویلا هم داشتیم می توانید به عنوان ویلا با استفاده کنید.

با جنگل کمتر از ۱۰۰ متر فاصله دارد، ویوی بسیار زیبایی دارد، جاده آسفالته می باشد. به دلیل اینکه زمین در فاصله حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری جنگل قرار دارد به اینکه خود منطقه چلک برندترین منطقه نوشهر میباشد ارزش زمین بسیار بالا می باشد. یعنی اگر شما برنامه برای شهرک سازی یا تفکیک قطعات دارید برای ساخت ویلا این زمین بسیار خوش قیمت بوده یا به اصطلاح ارزان قیمت می باشد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00