زمان انتشار : 6 سال پیش
قیمت متری 14 میلیون تومان

فروش زمین در ونوش

شما هم از اون دسته افرادی هستید که ویژگی های روستای ونوش نوشهر چشم شما را گرفته است و در این منطقه زیبا به دنبال خرید زمین هستید یا شاید دنبال خرید زمین در نوشهر بودید و بهترین جا را ونوش تشخیص دادید اما این نکته را نباید فراموش کرد که نوشهر دارای ویژگی های خاصی است و روستاهای خوبی دارد که باید خوب بررسی شود با این قیمت زمینها در نوشهر ، بالاخره زمان بیشتری را برای تحقیق گذاشتن حق مسلم هر خریداری است.

خرید زمین در ونوش

1100 متر زمین
داخل شهرک
دارای جواز ساخت
انشعابات موجود

فروش زمین در ونوش

خرید زمین در ونوش و فروش زمین در ونوش و قیمت زمین در ونوش و ونوش شهرک بنفشه و قیمت زمین ونوش ساحلی و قیمت زمین ساحلی ونوش و زمین ساحلی شهرکی ونوش و زمین ساحلی ونوش مازندران و زمین ساحلی ونوش شمال و زمین ساحلی ونوش شمال و ونوش قیمت زمین و معاوضه زمین ونوش با و خرید زمین ساحلی شمال ونوش و خرید زمین نوشهر ونوش فروش زمین ونوش با قیمت مناسب و فروش زمین ونوش ارزان و خرید زمین ونوش ارزان و زمین ارزان ونوش و فروش فوری زمین ونوش و زمین ونوش زیر قیمت  و زمین شهرکی ونوش ارزان و زمین ساحلی ونوش ارزان.

قیمت زمین در ونوش

زمینهای ونوس اکثراً دارای سند هستند چون یک منطقه می باشد که بیشتر خریداران آنها غیربومی هستند مالک این زمینه ها می دانند که اولویت خرید غیر بومی‌ها سنددار بودن زمین میباشد.

زمین های غیر شهرکی دارای سند تک برگ شش دانگ هستند اما خوب زمین های داخل شهرک مثل هرکجای دیگر دارای سند تک برگ اما مشاع می باشند خوب ما در همین سایت در مورد انواع سند ها توضیح دادیم اما خوب این نکته را فراموش نکنید این که زمین دارای سند تک برگ باشد ارزش زمین را نشان می دهند معمولاً زمین های داخل بافت بر اساس متراژ آنها بر اساس نوع کاربری و همچنین شهرکی بودن و غیر شهرکی بودن قیمت های متفاوتی دارند.

زمینهای شهرکی با سند و کاربری مسکونی معمولاً گرانترین زمینه ها هستند اما زمین های داخل بافت که سند نداشته باشن و بیرون شهرک باشند و کاربری غیر مسکونی داشته باشند ارزانترین شهرک ها می باشد اگر به صورت میانگین بخواهیم برای شما توضیح دهیم قیمت زمین در ونوش نوشهر الان حداقل متری ۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود که برای زمین های بیرون بافت این قیمت کمتر میباشد.

زمین شهرکی در ونوش

شهر کویته در ونوش قرار دارند بیشتر دارای ویلا هستند تا زمین. برای همین خرید ویلا در ونوش بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد اما خوب زمینه هایی که در ونوش قرار دارند چون تعدادشان کمتر است ارزش آنها بیشتر خواهد بود و این در علم اقتصاد یک امر طبیعی میباشد.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

 

Http://t.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 505