زمان انتشار : 5 سال پیش
قیمت متری چهارده میلیون و 500 هزار تومان

زمین شهرکی نوشهر بندپی

خرید زمین شهرکی نوشهر بندپی با قیمت مناسب و پرداخت شرایطی در پای کوه با ویو عالی کوه و جنگل و داخل بافت مسکونی و دارای سند تک برگ و جواز ساخت می باشد قیمت زمین شهرکی در نوشهر با تفاوت هایی بسته به مکان زمین می باشد که از متری یک میلیون است تا متری 3 میلیون تومان که البته امر نیز باز بسته به مکان زمین و نوع شهرک می باشد . زمین های شهرکی چون دارای نگهبانی 24 ساعته نیز هستند بیشتر مورد توجه غیر بومی ها است و هر چقدر شهرک لوکس تر باشد قیمت بالاتر می رود.

زمین شهرکی نوشهر بندپی

زمین شهرکی نوشهر معمولا از زمین های شهرکی دیگر شهرها گرانتر است و همین عاملی است برای لوکس بودن آن زمین . زمین در نوشهر معمولا بخاطر نزدیکی دریا و جنگل گرانتر از زمین های دیگر شهر ها است اما زمین مناطق چلک و بندپی و سیاهرود و توسکاتک و چلندر و نخل شمال و ملاکلا و لتینگان معمولا بخاطر توریستی بودن گرانتر از دیگر زمین ها است.

زمین شهرکی

کد 653
زمین فروشی
560 مترزمین
دارای سند
ویو عالی جنگل
داخل شهرک با نگهبانی
متری 14.500 تومان

زمین داخل بافت که باشد براحتی هم می توان برای آن سند تک برگ گرفت و هم جواز ساخت و پایان کار  . البته زمین شهرکی نوشهر بندپی چون معمولا بیرون شهر هستند باید فاصله آن تا شهر نیز کم باشد برای دسترسی به خدمان رفاهی مورد نیاز .البته فاصله این زمین تا جاده اصلی نیز بسیار کم می باشد و تا دریا کمتر از 5 دقیقه پیاده راه است

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

 

کانال تلگرام املاک پورولی

 

http://telegram.me/pourvali

 

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 653