زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 12 میلیارد تومان

خرید ویلا در وازیوار

منطقه بازی‌بان نوشهر بین نوشهر و رویان نور بعد از جنگل سیسنگان به سمت رویان و بیشتر نزدیک رویان نور میباشد در حال حاضر قیمت زمین در والیبال و همچنین قیمت ویلاهای وازیوار را با همدیگر در این مطلب بررسی می کنیم یک گزینه با قیمت مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد و سعی می کنیم در مورد پتانسیل روستای وازیوار نوشهر بیشتر باهم صحبت کنیم تا عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند بتوانیم کمکی کرده باشیم.

خرید ویلا در وازیوار

خرید ویلا در وازیوار

زمین 200 متر

بنا 180 متر

یه خواب

شمالی جنوبی

داخل مجتمع

ویو جنگل

حیاط سازی شیک

قیمت 12 میلیارد

ویلاهای وازیوار جز شیک ترین و لوکس ترین ویلاهای شمال یبا قیمت های مناسب و ارزان که خیلی از این ویلاها امروزه برای اجاره شبانه و اجاره شب عید نیز در نظر گرفته شده اند و ما خود به عنوان ده املاک برتر کشور این روند را نظارت میکنیم و با در اختیار داشتن قویترین پرسنل در شمال کشور و بزرگترین فایل های خرید و فروش ویلا و زمین میتوانیم در کنار شمال انواع زمین های ساحلی و جنگلی را در وازیوار به شما معرفی کنیم

بررسی قیمت ویلا در وازیوار نوشهر

به صورت اجمالی خلاصه اما مفید در مورد قیمت ویلاهای واضح بار سعی میکنیم اطلاعات خوبی را در اختیار شما خوانندگان و هموطنان عزیز قرار دهیم و اگر قصد خرید ویلا در بازی وار را دارید این مطالبه بتواند کمک خوبی به شما بدهد.

افرادی که دنبال خرید ویلا در شمال بودند مطمئناً نوشهر یکی از گزینه‌های خود انتخاب کردند و یا دوست داشتن نزدیکی نور منطقه برای سرمایه گذاری یا زندگی انتخاب کند ما مناطقی چون ونوش نوشهر ، وازیوار نوشهر یا سیاهرود را معرفی خواهیم کرد.

خب حتماً وازیوار نوشهر را از نظر لوکیشن و موقعیت جغرافیایی شناخت و آگاهی کافی را دارید و میدانید که این منطقه به دلیل این که در منتها الیه نوشهر واقع شده است بیشترین دسترسی شهری را به رویان نور خواهد داشت بعد از جنگل سیسنگان واقع شده است عزیزانی که در این مناطق دست خرید ویلا را دارند باید بدانند که بهترین به مناسب ترین منبع برای استعلام ویلاها دهیاری وازیوار می باشد.

خود وازیوار نیز الان شما حداقل ویلایی که می توانید خریداری کنید و نوساز نیز باشد کمتر از ۶ میلیارد تومان نیست البته ویلاهای چند ده میلیاردی نیز در وازیوار وجود دارد و حتما نیز به چشم شما خورده است.

ویلا ارزان در وازیوار

اگر بودجه شما برای خرید ویلا محدود است و باز علاقه‌مند است در وازیوار ملکی را خریداری کنید اصلا نگران نباشید مبینا های زیر قیمت کارشناسی نیز در بازی وار داریم هر چند این ویلاها چند سال ساخت استند و متراژ بنا و همچنین زمین آن حاکم است اما برای سکونت و همچنین سرمایه‌گذاری گزینه‌های بسیار خوبی تلقی می‌شوند.

الان حداقل ویلا که بخواهید در وازیوار خریداری کنید در حدود ۴ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت البته این ملک برای خریداران می باشد که مالکین ملک پول لازم هستند و خریدارانی که دنبال همچین ویلاهایی نیز هستند باید صبور باشند به ارتباطات خود را با مشاورین املاک مستمر داشته باشند .

اینهایی که عرض کردم بیشتر برای این است که نگاهی کلی به شما نسبت به وازیوار واضح و روشن شود اما خود شما بهتر از من میدانید ممکن است زمین در این منطقه در حدود متری ۱۰ میلیون تومان نیز پیدا کنید اما به طور میانگین حداقل قیمت زمین داخل بافت یعنی زمینی که بتوانید در ساخت و ساز نمایید در حدود متری ۱۵ میلیون تومان است.

قیمت زمین وازیوار

هر چقدر تلاش کردم که این مطلب منحصراً در مورد ویلاهای وازیوار باشد دیدم امکان ندارد شما از قیمت زمینهای وازیوار اطلاعاتی نداشته باشید و دست خرید ویلا را در این منطقه داشته باشید.

قیمت ویلا در وازیوار بسته به این است که قیمت زمین چقدر باشد الان زمین داخل بافت به طور میانگین در وازیوار حداقل متری  ۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود که بسته به متراژ زمین و بسته به مدارک زمین ، نوع کاربری زمین قیمت ها متفاوت خواهد بود.

اگر بخواهید یک زمین شهرکی را در وازیوار خریداری کنید مطمئناً قیمت بالاتر خواهد بود که بخواهید زمین شما در داخل بافت با کاربری مسکونی و سند شش دانگ باشد حتماً قیمت بالاتر خواهد بود چرا که همچین گزینه های کاملی که به اصطلاح شسته و رفته هستند تعدادشان نیز نه تنها در وازیوار در دیگر روستاها نیز معدود می باشد.

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 548