زمان انتشار : 5 ماه پیش
قیمت 12 میلیارد تومان

خرید ویلا نوشهر پول لازم

اینکه پول لازم بودن مالک ویلا نظر شما را جلب کرد نشان از این دارد که شما عزم خود را جذب نمودید و اقدام به خرید ویلا در نوشهر می نمایید. اگر دنبال ویلایی هستید که مالک آن پول لازم باشد این ویلا بسیار مناسب می‌باشد که هم داخل شهرک است هم دارای سند تک برگ شش دانگ است و هم زیر قیمت کارشناسی به فروش می‌رسد.

خرید ویلا نوشهر پول لازم

خرید ویلا ارزان نوشهر

زمانی که یک مشتری دنبال ملک‌های ارزان قیمت هست دلایل متعددی وجود دارد یکی از آن دلایل سودآوری بیشتر و سرمایه‌گذاری میان مدت با خرید ملک در شمال کشور به ویژه در نوشهر است.

معمولاً برای خرید ویلاهایی که مالک آن پول لازم است که با عناوین مختلف در داخل سایت‌های متفاوت درج شده است از جمله زیر قیمت بودن ویلا ، ارزان بودن ویلا ، پول لازم بودن ویلا و بسیاری از عناوین این چنینی شما باید در سریع‌ترین زمان ممکن ملک را خریداری نمایید.

خب وقتی یک ملکی ارزان قیمت است مطمئناً علاوه بر مشتری‌های آماده به زنگ برای خرید ویلا خود مشاورین املاک نیز یکی از رقبای شما برای خرید ملک به شمار می‌روند.

چنانچه هر کسی بتواند یک ملک زیر قیمت و ارزان قیمت خریداری نماید یعنی در هر زمان می‌تواند ملک خود را با سود به فروش برساند.

برای خرید ویلاهای ارزان در نوشهر حتماً با مشاورین املاک پورولی در ارتباط باشید  که معمولاً ملک‌های ارزان چون زود به فروش می‌رسد آگاهی به موقع بسیار اهمیت دارد در خرید زیر قیمت این ملک‌ها در نوشهر است.

خرید ویلا شهرکی ارزان در نوشهر

خوب در مورد موقعیت ویلاهای ارزان با شما صحبت کردیم به ویژه فرصت‌هایی که شما در زمان خرید این ملک‌ها دارید همچنین فرصت‌هایی که در آینده با خرید یک ویلای ارزان برای شما فراهم خواهد شد.

این ویلای شهرکی که ما اسم ارزان نیز برای آن گذاشتیم به دلیل این است که نزدیک به ۵۴۰ متر زمین در داخل یک شهرک قدیمی دارد حیات سازی بسیار شیکی دارد و همچنین یک بنای نیم پیلوت قدیمی دارد.

در مورد سند این ویلا نیز عرض کنم که این ویلا دارای سند تک برگ ولی شش دانگ است.

در مورد مشخصات این ویلا در ادامه صحبت خواهیم کرد اما خب اینکه ویلاهای شهرکی معمولاً به دلیل اینکه دارای نگهبانی هستند و امنیت بالایی دارند برای خریدار غیر بومی بسیار حائز اهمیت است.

فاصله کمی ویلا با دریا که به یک کیلومتر هم نمی‌رسد از دیگر ویژگی‌های ملک به شمار می‌رود.

شهرک مورد اشاره دارای ساکنین غیربومی می‌باشند ویویی که برای این ویلا وجود دارد ابدی است.

چرا این ملک ارزان است چون شما با پرداخت حتی ارزش زمین آن ویلا نیز می‌توانید مالک خود ویلای شهرکی شوید.

الان قیمت هر متر زمین در داخل همین شهرک متری ۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود اما قیمت نهایی این ملک نشان از آن دارد که شما حتی پول زمین این ملک را نیز پرداخت نمی‌کنید اما مالک ویلا می‌شوید.

خرید زمین سنددار ارزان در نوشهر

اینکه شما یک ملک شهرکی خریداری کنید و سند تک برگ داشته باشد زیاد چیز عجیبی نیست اما اینکه این سند تک برگ ۶ دانگ هم باشد با توجه به اینکه ملک‌های شهرکی سند تک برگ مشاع دارند یک نکته بسیار مهم در مورد این ویلای شهرکی است.

اگر اجازه دهید چند ویژگی خاص این ملک را نام ببرم:

  • دارای سند تک برگ شش دانگ
  • داخل شهرک قدیمی غیر بومی نشین
  • حیات سازی منحصر به فرد
  • زیر قیمت بودن ویلا شهرکی

این‌ها تنها چند مورد از ویژگی‌های این ملک می‌باشد که اگر شما یک بازدید میدانی از ایمیل که داشته باشید خواهید دید الان مالک این ملک چقدر زیر قیمت در حال فروش ملک است و به اصطلاح پول لازم واقعی می‌باشد.

نمی‌خواهم پرحرفی کنم و از اصل مطلب فاصله بگیریم اما انصافاً دیدن از نزدیک این ملک برای افرادی که دنبال ویلاهای ارزان هستند واجب است.

اگر شما دنبال ویلا شهرکی در نوشهر هستید حتماً این ویلا را از نزدیک مشاهده کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید.

خرید ویلا قدیمی در شمال

هستند هم‌وطنانی که دنبال ملک‌های قدیمی هستند یا افرادی که دنبال خانه باغ در نوشهر هستند این عزیزان بیشتر دنبال زمین این ملک‌ها هستند.

وقتی شما اقدام به خرید خانه باغ در شمال می‌کنید در اصل زمین آن خانه برای شما اهمیت دارد.

خانه باغها دارای یک ویلای قدیمی اما قابل سکونت هستند که اتفاقاً سند تک برگ  نیز دارند.

یک نکته مهم که فراموش کردم خدمت شما عرض کنم این است که ویلاهای قدیمی در شمال برای مالک این فرصت را فراهم می‌کند که هر زمان علاقمند بود ملک یا ویلا را خراب کند و از نو بسازد و چون انشعابات دارد دیگر نیازی نیست که جواز ساخت تهیه کند.

خلاصه اینکه اگر دنبال خرید ویلا در شمال هستید محبت کنید این ویلا را با دقت مشاهده کنید و اگر دنبال خانه باغ در شمال هم هستید این گزینه خوبی برای شما خریدار عزیز است.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00