زمان انتشار : 6 سال پیش
قیمت 9 میلیارد و نیم تومان

خرید ویلا دهکده سبز نوشهر

بهترین منطقه در ملکار نوشهر برای خرید ویلا بی شک دهکده سبز ملکار میباشد یک منطقه غیر بومی نشین با شهرک های لوکس ویلاهای لاکچری که در فاصله ۱۵ کیلومتری نوشهر قرار دارد و بهترین گزینه برای خرید ویلا در نوشهر منطقه دهکده سبز است که قیمت های مناسبی نیز دارد.

خرید ویلا دهکده سبز نوشهر

خرید ویلا دهکده سبز نوشهر

دهکده سبز معروف ترین منطقه در ملکان میباشد یعنی امکان ندارد یک غیر بومی برای خرید ویلا یا حتی خرید زمین به ملکار تشریف بیاورد و دهکده سبز را گزینه و اولویت خرید خود قرار ندهد.

خب اگر بخواهید قیمت ویلا در این منطقه را بدانید اول باید به صورت حدودی قیمت زمین در دهه سبز را داشته باشید تا بتوانید یه برآورده قیمتی تقریبی در مورد نیمة ویلا در مورد کار به دست بیاورید ببینید دوستان عزیز خود دهکده سبز یک خیابانی می باشد چون همه مالکین آن غیربومی هستند و شکل بندی خیابان و ساختمان‌هایی که در دهکده سبز ساخته شده است به قدری زیبا و مدرن می باشد شهرتی منطقه خیلی زود پراکنده شده است.

الان که کمترین ویلایی که میتوان در دهکده سبز یافت حداقل چهار میلیارد تومان می باشد یعنی یک ویلای چندسال ساخت اما قابل سکونت با یک زمین حدوداً دویست متری که تقریباً یک گزینه ای ارزان نیز تلقی می شود.

ویلا شهرکی در دهکده سبز

در خود دهکده سبز چند شهرک خوب وجود دارد به طور مثال شهرک گلستان که در دهکده سبز ملکان واقع شده است در درون خود یک شهرک دیگری به نام شهرک‌گلستان را جای داده است که ویلا سازی به شدت در این منطقه در حال رشد می باشد و شما هر زمانی به این منطقه تشریف بیاورید مشاهده خواهید کرد که ویلا های زیادی در حال ساخت هستند البته در انتهای شهرک گلستان از زمین بیرون بافت وجود دارد یعنی شما اگر می‌خواهید زمینی را در خود شهرک گلستان خریداری کنید حتماً استعلام آن را از دهیاری یا بنیاد مسکن دریافت نمایید.

البته برای تمام ویلا هایی که میخواهید در دهکده سبز خریداری کنید لازم است که استعلام آن را دریافت نمایید از نوع کاربری زمین مطمئن شوید چرا که خرید ویلا در ملکار نوشهر و به ویژه در دهکده سبز که تمایل خریداران غیربومی به این منطقه بیشتر است احتیاط لازم است البته خوب پیمانکاران و مالکین سعی می کنند برای جذب نظر غیر بومی‌ها و خریداران و البته سرمایه‌گذاران تمام مدارک لازم را داشته باشد از جمله سند ششدانگ که بیشتر مورد تایید غیر بومی‌ها و خریداران میباشد.

زمین٧۴۰
بنا ١٨۰ متر فول مبله
٣ خوابه همه اطاق ها کولر
شمالی جنوبی

سندششدانگ

باسیستم پکیچ

شهرکی

نگهبان ثابت ٢۴ساعته

قیمت 9 میلیارد

اگر یه ویلا میخوای با قیمت پایین و به اصطلاح ارزان که تو منطقه شهرکی باشه اونم تو حومه نوشهر که بین نوشهر و نور است و یه ویلای نوساز شهرکی در شمال که بهتره بگیم ویلای شهرکی در مازندران که زیر قیمت منطقه هم هست و بهترین انتخاب در خرید میباشد حالا درسته خرید زمین در چلندر اونم لوله گاز خیلی خواستگار داره

 

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

⭕ اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : R22