زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 6 میلیارد و نهصد میلیون تومان

خرید ویلا در ونوش

روستایی بسیار زیبا بعد از جنگل سیسنگان و نرسیده به رویان نور با شهرک های بسیار بزرگ که دارای ویلاهای لوکس و لاکچری هستند منطقه ونوش نوشهر میباشد قیمت ویلا در ونوش از ۴ میلیارد تا ۱۰۰ میلیارد نیز وجود دارد ویلاهای شهرکی در ونوش بیشتر مورد استقبال می باشد اکثر ویلا ها دارای سند هستند و اصولاً خرید ویلا در ونوش نوشهر نه تنها از لحاظ سرمایه گذاری بلکه از نظر زندگی نیز گزینه بسیار مناسبی میباشد.

مواردی که در مورد ویلاهای ونوش با همدیگه بررسی خواهیم کرد عبارتند از:

  • قیمت ویلاهای ونوش
  • بررسی قیمت ویلاهای نوساز ونوش
  • قیمت ویلاهای لوکس در ونوش
  • خرید ویلا ارزان در ونوش
  • قیمت ویلا شهرکی در ونوش نوشهر

 

خرید ویلا در ونوش

فروش ویلا در ونوش

منطقه ونوش نوشهر بعد از جنگل سیسنگان تا رویان نور جز روستاهای بسیار برند به شما می دهد یعنی اگر چند روستا را در حومه شهر بخواهیم به عنوان روستاهای برند در نظر بگیریم بی‌شک یکی از این روستاها ونوش خواهد بود چرا که وجود شهرک های بسیار لوکس و لاکچری همچنین اشتیاق پیمانکاران برای ساخت ویلا در منطقه و همچنین تقاضای خریداران برای خرید ویلا در ونوش نشان از رشد بالای منطقه از لحاظ سرمایه گذاری در بحث مسکن خواهد بود.

کد 00mo
۳۰۰ متر زمین
۱۸۰ متر بنا
۳ خواب
ویو عالی
نوساز
تهرانی نشین
قیمت ۶ میلیارد

و فروش ویلا ونوش و اجاره ویلا ونوش و رهن ویلا ونوش و ویلا ساحلی ونوش و ویلا جنگلی ونوش شمال و ویلاهای ونوش مازندران و قیمت زمین های ونوش مازندران و قیمت زمین ساحلی ونوش نوشهر و اجاره ویلاهای نوشهر و خرید ویلاهای نوشهر و قیمت ویلاهای نوشهر و ویلاهای نوشهر مازندران ونوش ، ونوش شمال و ویلا ونوش نوشهر و ویلا ونوش مازندران

قیمت ویلا در ونوش نوشهر

دوست دارید صاحب یک ویلای مناسب در ونوش نوشهر باشید یا به دنبال خرید ویلا ارزان در ونوش هستید ویلا باغ های زیادی در ونوش نوشهر نیز وجود دارد که می تواند خرید مناسبی باشد اگر هم ویلای شهرکی مد نظر شماست باز نمی گذاریم دست شما خالی بماند همه این حرف‌ها را زدیم تا بگوییم شما پا به منطقه‌ای بسیار برندی به نام ونوش نوشهر گذاشته اید که هرگونه ملکی با هر سلیقه‌ای را جوابگو میباشد.

اگر شما به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستید خب منطقه ونوش نوشهر را که بعد از سی سنگان واقع شده است به شما توصیه می‌کنم به ویژه ویلای شهرکی این منطقه واقعاً معروف نیز هستند.

یکی از دلایلی که منطقه ونوش را برند نموده است این است که اولاً شما وقتی از جاده اصلی نوشهر به رویان نور به سمت جنگل می روید ارتفاع بیشتری خواهید یافته و دوم اینکه شهرکهای بسیار بزرگ و برندی در منطقه وجود دارد و گرانترین شهرک ها نیز امروز در ونوش نوشهر موجود است.

قیمت ویلا را از ما اگر بخواهید بپرسید حداقل از سه میلیارد وجود دارد تا چند ده میلیارد نیز موجود میباشد البته خوب ویلاهای ارزان چند سال ساخت هستند و زمین کمتری نیز دارند.

ویلا شهرکی در ونوش

در خط گاز ونوش نوشهر چند شهرک بسیار خوب و تازه تاسیس وجود دارد شهرک های قدیمی نیز در ونوش نوشهر موجود میباشد اما خوب شهرک هایی که شسته و رفته باشند یعنی از نظر مدارک هیچگونه مشکلی نداشته باشند در ونوش وجود دارد.

اگر بخواهیم اسامی شهرک های ونوش را ذکر کنیم مطمئناً تعدادشان زیاد است خوب و نوشک منطقه بزرگی می باشد عزیزانی که در منطقه گشت و گذار کردند و زمان زیادی را برای خرید ویلا صرف نموده اند به راحتی نمی توانند از منطقه ونوش بگذرند.

معمولاً خریدارانی که تصمیم به سرمایه‌گذاری در منطقه ونوش دارند بین خرید زمین و خرید ویلا در ونوش مردد هستند اما معمولاً خرید زمین ونوش نوشهر بسیار مقرون به صرفه تر از خرید ویلا میباشد البته اگر نگاه سرمایه‌گذاران دارید.

قیمت ویلا ارزان در ونوش

الان منووش به قدری برنده‌های ارزون داخل این روستا بسیار کم پیدا می‌شود خب یک امر طبیعی می‌باشد وقتی یک منطقه‌ای برند است قیمت زمین‌های اون بالا می‌باشد قیمت مصالح هم که مشخص است از این جهت قیمت تمام شده یک ویلای نوساز در ونوش بالای حداقل ۵ تا ۶ میلیارد تومان است.

اما اگر بخواهید ویلایی خریداری کنید چند سال ساخت باشد و به اصطلاح کلنگی نیز باشد و متراژ زمین آن در حدود ۲۰۰ میلیارد کمتر از ۲۰۰ متر باشد می‌توانید با قیمت بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان در منووش نوشهر خریداری نمایید.

این نکته را فراموش نکنید ونوش یک منطقه بلند می‌باشد خوب اگر ویلای زیر قیمت کارشناسی منطقه باشد در عرف به آن ویلای ارزان گفته می‌شود اما می‌دانم منظور شما چیست که به سایت املاک پورولی مراجعه کردید و دنبال ویلای ارزان هستید.

 

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

 

املاک پورولی در خدمت شماست

کانال تلگرام املاک پورولی

http://telegram.me/pourvali

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00mo