زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت ۶.۵میلیارد تومان

خرید ویلا در مازوپشته چالوس

امروز می‌خواهیم در مورد خرید ویلا در منطقه مازوپشته چالوس با شما صحبت کنیم. یک منطقه برند در پای کوه با ویو دریا و جنگل نزدیک آزادراه تهران شمال با ویلاهای لوکس لاکچری و البته شهرک‌های قوی یک توضیح کوتاه و مختصر به شما عزیزان خواهیم داد.سعی می‌کنیم در مورد یک ویلای خوب تازه ساخت و شیک با متراژ عالی با شما صحبت کنیم و مازوپشته را به شما معرفی کنیم.

آنچه که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم و تشریح کنیم عبارتند از:

  • خرید ویلا ارزان در مازوپشته چالوس
  • قیمت ویلا در مازوپشته چالوس
  • فروش ویلا شهرکی در مازوپشته چالوس

مازوپشته کجاست؟

این روستا در بخش مرکزی شهر چالوس قرار دارد. روستای دارای جمعیت ۹۴۴ نفر و در فاصله ۳ کیلومتری شهر چالوس قرار گرفته است.حتماً اسم این روستا به گوش شما خورده است اما در مازندران روستاهای با اسم مازوپشته زیاد وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص خودش را دارد. اما مازوپشته چالوس با توجه به امکانات رفاهی که دارد گزینه مناسب‌تری برای شما عزیزان است.این حرف را می‌گویم که چون فاصله کمی با مرکز شهر دارد و دسترسی آن به همه چیز راحت است.

مازوپشته از روستاهای برند چالوس می‌باشد و اگر شما قصد خرید ویلا در چالوس دارید حتماً یکی از گزینه‌های خرید شما و البته اولویت خرید شما مازوپشته چالوس ، سینوا چالوس و خط ۸ چالوس باشد.

خرید ویلا در مازوپشته چالوس

قیمت ویلا در مازوپشته چالوس

این روستا در منطقه جنگلی شهر چالوس قرار دارد. یک منطقه بسیار زیبا با ویو جنگل و فاصله اندکی با دریا.کسانی که به دنبال خرید در چالوس هستند حتماً این روستا را در گزینه‌های خود قرار دهند. چرا که ویلاهایی با نمای زیبا و با قیمت مناسب در این روستا کم نیست.در این مورد هم بگویم که قدرت خرید و فروش در این منطقه بسیار بالاست و شما عزیزان به راحتی می‌توانید ملک خود را خرید و یا به فروش برسانید.

شما حتماً از روستاهای دیگر چالوس نیز دیدن کرده‌اید و می‌دانید که مثلاً الان قیمت ویلا در سینوا چالوس به چه شکل می‌باشد اگر همه این‌ها را کنار هم بگذاریم ارزش منطقه مازوپشته چالوس نیز مشخص خواهد شد.

یکی از دلایلی که قیمت ویلا در مازوپشته چالوس را می‌خواهیم برای شما توضیح دهیم این است که الان حداقل ویلا در این منطقه چیزی در حدود ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.

وقتی یک ملکی در چالوس آن هم در یک منطقه برند را جهت سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنید حتماً باید قیمت آن از قیمت کارشناسی پایین‌تر باشد.

قیمت ویلا ارزان در مازوپشته چالوس

این ویلایی که ما به شما معرفی می‌کنیم قطعاً برای شما عزیزان در آینده سوددهی قابل توجهی خواهد داشت. این بنا دارای ۲۰۰ متر زمین ۱۵۰ متر بنای دوبلکس دارای سند و جواز و پایان کار امکانات کامل دوربین مداربسته حرفه‌ای و سن بنا هم حدوداً ۴ سال است. یک مکان آرام و امن. قیمتی که بر روی این ملک با نظر کارشناسی قرار گرفته است شش و نیم میلیارد تومان است. به طور کلی این ملک می‌توان از خواسته‌های شما عزیزان باشد.

شهرهای نوشهر و چالوس دو شهر چسبیده به هم و در امتداد هم قرار دارند عقلانی این است که شما وقتی قصد خرید ویلا رو دارید حتماً قیمت خرید ویلا در نوشهر را هم در اختیار داشته باشید تا بتوانید با قیمت ویلاهای چالوس مقایسه کنید تا بتوانید یک خرید معقول داشته باشید.

الان ارزان‌ترین ویلا در چالوس حداقل ۲ میلیارد قیمت دارد بیشتر این قیمت به دلیل ارزش زمین آن منطقه می‌باشد وگرنه اکثر ویلاهای ارزان یک بنای قدیمی دارند که ارزش اقتصادی بالایی ندارد.

فروش ویلا شهرکی در مازوپشته چالوس

همانطور که قبلاً هم گفته‌ایم در این روستا ویلاهای زیادی مورد معامله قرار گرفته شده است که افراد غیر بومی در آن دخیل هستند. یک مکان عالی با سوددهی بالا.چنانچه شما قصد فروش در این منطقه را هم داشته باشید املاک پورولی به طور کامل در اختیار شما عزیزان خواهد بود که ملک شما را در کمترین زمان ممکن به فروش برساند. قطعاً از اعتماد شما به نحو احسنت استفاده خواهیم کرد.

الان مازوپشته شهرک‌های بسیار خوبی در اختیار دارد شما وقت قصد خرید ویلا شهرکی را در شمال کشور داشته باشید هم چالوس یک منطقه برند بسیار عالی می‌باشد و هم خرید زمین شهرکی در این منطقه هم از لحاظ سرمایه‌گذاری و هم از نظر زندگی گزینه بسیار مناسبی می‌باشد.

خوب بهتر است در مورد موارد دیگر در آینده برای شما توضیح دهم و سعی کنید در روزهای آتی مقاله را دنبال کنید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00