زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت ۱۲ میلیارد تومان

خرید ویلا در سینوا چالوس

امروز می‌خواهیم در مورد روستای سینوا در چالوس با شما صحبت کنیم.سعی می‌کنیم درباره ویلاهای زیبا در این منطقه با شما صحبت کنیم.سعی می‌کنیم یک گزینه عالی و زیبا در لوکیشنی باورنکردنی به شما معرفی و تمام اطلاعات لازم برای خرید ویلا در روستای سینوا را در اختیار شما قرار دهیم و خود روستای سینوا را به صورت کامل به شما معرفی خواهم کرد. مواردی که می‌خواهم در مورد خرید ویلا در چالوس منطقه سینوا به شما توضیح دهم عبارتند از:

  • قیمت ویلا در سینوا چالوس
  • خرید ویلا در سینوا چالوس
  • فروش ویلا در سینوا چالوس

سینوا کجاست؟

اگرچه اسم روستای سینوا چالوس برایمان آنقدرها معروف نیست اما با یک سفر دو روزه به آن می‌شود مناظری دید که در نگاه اول به نظرمان غیر واقعی می‌رسند.مردابی به رنگ نارنجی جنگل‌هایی با درختان بلند و دیدنی‌های دیگری که در این روستای زیبا وجود دارد. این روستا به اتوبان تهران شمال هم متصل است و در ۵ کیلومتری جنوب چالوس قرار دارد. از جاذبه‌های گردشگری این روستا هم می‌توان به مرداب هسل و آبشار شرشر نام برد.

خرید ویلا در سینوا چالوس

قیمت ویلا در سینوا چالوس

این ویلایی که به شما معرفی می‌کنیم یک بنای زیبای جنگلی در روستای سینوا است. این ویلا دارای ۱۲۰ متر بنای ویلایی دارای دو خواب و ۱۰۰۰ متر زمین است.در این منطقه از هر متراژ و قیمتی وجود دارد که بر اساس تفکر شما مشتریان عزیز و سلیقه‌ای که دارید ملک مورد علاقه شما را معرفی خواهیم کرد.

خرید ویلا در سینوا چالوس

ما ملک‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که اعتماد ما را به خودتان جذب کنیم پس سعی می‌کنیم که سوددهی خوبی برای شما عزیزان داشته باشد. به طور کلی خرید در این منطقه برای شما عزیزان برد محسوب می‌شود.منطقه جنگلی بسیار زیبا که مخصوصاً این ملکی که به شما معرفی می‌کنیم یک ویو ابدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فروش ویلا در سینوا چالوس

در این روستا ویلاهای زیبایی مورد معامله قرار گرفته است. کسانی که قصد فروش ویلای خود را در این منطقه دارند می توانند با تکیه بر نظر کارشناسی املاک پورولی ویلای خود را به فروش برسانند حتماً اگر بخواهیم اقدام به فروش ملک شما نماییم باید از ملک شما بازدید نماییم.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00