زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت ۸ و نیم میلیارد تومان

خرید ویلا در دزدک نوشهر

اگر شما به دنبال خرید ویلا در دزدک نوشهر هستید الان قیمت ساخت ویلا در دزدک حداقل متری ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان برآورد می‌شود که در نهایت روی قیمت ویلا در دزدک تاثیر بسیار بالایی دارد در این مطلب به بررسی قیمت ویلا شهرکی در دزدک نوشهر و همچنین قیمت ویلا لوکس در دزدک را بررسی خواهیم نمود و یک مورد ویلای ارزان در دزدک را نیز به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

خرید ویلا در دزدک نوشهر

مواردی که در مورد ویلا دزدک بررسی خواهیم کرد:

  1. دزدک نوشهر
  2. قیمت ویلا در دزدک نوشهر
  3. قیمت ویلا شهرکی در دزدک نوشهر
  4. قیمت ویلا لوکس در دزدک
  5. قیمت ویلا ارزان در دزدک نوشهر
  6. قیمت ویلا نوساز در دزدک نوشهر

دزدک نوشهر

اگر بخواهیم دزدک نوشهر را به شما معرفی کنیم باید بگویم این روستا که با اسم قدیمی دژک نوشهر نیز شناخته می‌شود در فاصله حدوداً ۱۳ کیلومتری نوشهر به سمت نور می‌باشد از ساحل دریا تا جنگل همه حوزه استحفاظی این روستا به شمار می‌رود.

در همسایگی روستاهای کهنه سرا و حمزده و البته چلندر قرار گرفته است.

قسمت ساحلی این روستا نیز مجتمع بزرگ تفریحی بانک مرکزی واقع شده است و خود این روستا نیز دارای چند شهرک برند می‌باشد.

جاده گاز در این روستا نیز عبور کرده است منظره پای جنگل آن واقعاً بی‌نظیر بوده و هست.

قیمت ویلا در دزدک نوشهر

الان قیمت یک ویلای خوب در دزدک نوساز باشد و حداقل ۳۰۰ متر زمین به یک بنای ۲۵۰ متری داشته باشد کمتر از ۸ یا ۹ میلیارد تومان نیست شما اگر یک برآورد ساده از قیمت زمین و هزینه ساخت ویلا را کنار هم بگذارید متوجه خواهیم شد که ارزش ملک نوساز در این منطقه با توجه به قیمت زمین دزدک چیزی در حدود متری ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان هزینه ساخت و تمام شده آن خواهد بود.

خوب دزدک واقعاً منطقه خوبی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد یکی از مواردی که من به جد از آن حمایت می‌کنم مردمان خوبی است که در این روستا واقع شده‌اند و اقامت دارند.

این حرف بنده را استقبال غیر بومی‌ها از منطقه دزدک نوشهر اثبات می‌کند که در این چند سال اخیر با استقبال بی‌نظیر خریداران و سرمایه‌گذاران روبرو بوده است و این روند نیز هم اکنون و همچنان ادامه دارد.

قیمت ویلا شهرکی در دزدک

تقریباً تمام روستاهای حومه نوشهر دارای شهرک هستند اما خوب شهرک دزدک بیشتر در مناطق غیر بومی نشین ساخته شدند مثلاً یکی از شهرک‌های برند که نمی‌خواهم نام آن را نیز ببرند درست در پای کوه واقع شده است و شما در همه نقاط این شهرک ویو دریا را دارید.

شهرک‌ها معمولاً همگی دارای مالکین غیر بومی‌ هستند همه شهرک‌هایی که الان در اون‌ها ویلا ساخته شده‌اند همه آنها داخل بافت بوده و سند تک برگ نیز دارند و دارای نگهبانی ۲۴ ساعته نیز هستند.

یعنی درست همان چیزی که برای غیر بومی‌ها اهمیت دارد داشتن نگهبانی سبب امنیت ملک و شهرک می‌شود و داشتن سند تک برگ نیز خیال مالک را از امنیت معامله بالا می‌برد.

خب معمولا شهرک‌های دزدک در ورودی روستا و در انتهای روستا واقع شدند که تمرکز بیشتر غیر بومی‌ها نیز در همین مناطق است در مورد خرید ویلا شهرک این نکته را عرض کنم که حتماً از شهرک‌هایی ویرا خریداری کنید که شمایل کلی شهرک دستتان آمده باشد.

یعنی اینکه چندین ویلا در شهرک ساخته شده باشند و شما متوجه شکل کلی و ارزش شهرک شده باشید.

الان اگر شخصی به دنبال خرید ویلا شهرکی در نوشهر باشد ما منطقه دزدک را به عنوان یک گزینه خوب حتماً در اولویت پیشنهاد خود قرار می‌دهیم.

مشخصات کلی ویلا دزدک

٣٠٠ زمين
١٧٠بنا
سه خواب
ويو عالی
جاي دنج
سند
جواز
٨/٥٠٠

قیمت ویلا لوکس در دزدک نوشهر

ویلاهای لوکس مشتریان خاص خود را دارد در دزدک نیز همین گونه است شما اگر به ویلاهای لوکسی که الان در دزدک ساخته شده‌اند نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که بیشتر این ویلاها در داخل شهرک واقع شدند.

الان اگر شما بخواهید و به دنبال خرید ویلا لوکس در شمال باشید مطمئناً سرمایه گذاری خود را در مازندران و به ویژه غرب مازندران خواهید کرد.

خب دزدک نیز از مناطق بسیار خوب غرب مازندران می‌باشد شما به شهرک‌های پایه کوه دزدک اگر دقت داشته باشید ویلاهای آنها با قیمت‌های نجومی می‌باشد و کمترین ویلا الان در یک سری از شهرک‌ها بالای ۳۰ میلیارد تومان می‌باشد.

شما نگاه کنید ویلاهایی که الان به عنوان ویلا لوکس تلقی می‌شوند حداقل بالای ۴۰۰ متر بنا دارند دارای استخر بوده دارای روف گاردن هستند نمای بسیار شیکی دارند و بسیاری از امکانات که لازمه و ملزومه ویلاهای لوکس می‌باشد.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا لوکس در نوشهر نیز هستند بعد از چلک نوشهر و بند پی نوشهر گزینه دزدک نوشهر را یکی از گزینه‌های جدی خود برای خرید ویلاهای لوکس و لاکچری قرار می‌دهند.

قیمت ویلا ارزان در دزدک

من بارها در همین سایت عرض کردم که ویلاهای ارزان ویلاهایی هستند که بنای چند سال ساخت دارند متراژ زمین آنها نیز کم می‌باشد.

در دزدک نوشهر نیز همین گونه است اگر شما نیز به دنبال خرید ویلا ارزان در نوشهر هستید حتماً باید توجه داشته باشید که باید در مناطق بومینشین یا نزدیک مناطق بومی نشین یک زمین با حداکثر متراژ ۲۰۰ متر و یک بنای حداکثر ۱۰۰ متر اما چند ساله را خریداری کنید

تقریباً ۹۰ درصد ویلاهای ارزان سند تک برگ ندارند اما بنچاق دارند و مالک آنها نیز یک فرد بومی می‌باشد. ولی نگران نباشید اگر به دنبال دریافت سند در نوشهر هستید مشاورین املاک ما در کوتاه‌ترین زمان این امر را برای شما با قیمت بسیار مناسب انجام خواهند داد.

این مشخصاتی که عرض کردم برای تمام ویلاهای ارزان در کل منطقه نوشهر وجود دارد یکسان می‌باشد.

و حدود قیمت ویلاهای ارزان نیز در حال حاضر یعنی عواید آبان ماه سال ۱۴۰۲ که این مطلب را داخل سایت قرار می‌دهم چیزی بین ۲ تا ۳ میلیارد تومان برآورد می‌شود که البته متغیر می‌باشد.

پس اگر شما به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستید و دنبال یک ویلای ارزان نیز هستید این مشخصاتی که خدمت شما عرض کردم را هرگز فراموش نکنید.

قیمت ویلا نوساز در دزدک

ویلاهای نوساز گران‌ترین ویلاها در هر منطقه‌ای هستند خوب هزینه ساخت در هر لحظه در این کشور بالا می‌رود اگر شما اقدام به ساخت ویلا کنید تا اتمام ویلای شما همان مصالحی که در اول خریداری کردید با مصالحی که در آخر خریداری می‌کنید قیمت آن حداقل ۲ برابر می‌شود.

اگه بخواید یه ویلای نوساز بگیرید مالک تمام این تورم را در قیمت تمام شده ملک لحاظ می‌کند به علاوه قیمت زمین که هر لحظه بالا خواهد رفت همه این‌ها را اگر کنار هم بگذاریم خواهیم دید الان ارزان‌ترین ویلای نوساز در دزدک چیزی بین ۶ تا ۷ میلیارد تومان قیمت دارد.

این عنوان را عرض کردم تا بدانید وقتی قصد خرید یک ملکی را دارید نوساز بودن ویلا برای شما مهم است یا متراژ و ارزش زمین را اولویت قرار می‌دهید اگه برای زندگی می‌خواهید خوب باید ملک نوساز خریداری کنید اما اگر برای سرمایه‌گذاری دنبال ویلا در دزدک هستید حتماً متراژ زمین را اولویت قرار دهید.

 

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00