زمان انتشار : 7 ماه پیش
قیمت 12 میلیارد تومان

خرید ویلا اقساطی در چالوس

این ویلا به صورت نقد و اقساط در چالوس به فروش می‌رسد ۲ میلیارد نقد مابقی در چند قسط پرداخت خواهد شد قیمت ویلا ۱۲ میلیارد است سند و جواز دارد در حومه مناطق دوستگر چالوس خط ۸ چالوس و حومه دارکلای چالوس واقع شده است این ویلا نوساز می‌باشد بهترین متریال در ساخت را دارد این ویلای ارزان در چالوس زیر قیمت کارشناسی می‌باشد.

خرید ویلا اقساطی در چالوس

ویلا شرایطی در چالوس

بعید می‌دونم شما در اواسط سال ۱۴۰۲ بتوانید یک ویلای نوساز با همچین شرایطی را برای خرید پیدا کنید ویلای ۱۲ میلیاردی با ۴۵۰ متر زمین و ۲۵۰ متر بنای نوساز و البته دوبلکس که دارای سه خواب بوده دارای سند تک برگ و جواز ساخت نیز است این ویلا در منطقه چالوس واقع شده است و همین ویلا را ما در منطقه منطقه نوشهر نیز با همین شرایط در اختیار داریم یعنی اگر شما دنبال خرید ویلا در نوشهر هستید و قصد خرید شرایطی دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم .

اصولاً قیمت ویلا بیشتر مورد پسند غیر بومی‌ها می‌باشد یعنی افراد غیر بومی علاقمند به خرید ویلا در شمال کشور هستند تا بخواهند اقدام به خرید آپارتمان نمایند چرا که اکثر خریداران در شهرهای بزرگ و کلان شهرهاست در داخل آپارتمان زندگی می‌کنند و علاقمند هستند با خرید یک ویلا به ویژه در شمال کشور لحظات آرامش خود را بگذرانند.

خرید ویلا در چالوس ارزان

حتماً می‌خواهید بدانید ویلای ارزان چگونه ویلایی است اگر دنبال ویلا زیر یک میلیارد هستید همین الان سایت را ترک کنید چرا که عملاً در منطقه نوشهر و چالوس ما همچین ویلایی با همچین قیمتی نداریم. اما اگر به دنبال خرید ویلا زیر قیمت کارشناسی هستید ما در خدمت شما هستیم الان همین ویلایی که به شما معرفی کردیم. در حدود ۱۲ میلیارد تومان قیمت کارشناسی آن می‌باشد اما مالک علاوه بر تخفیف در زمان معامله حاضر به فروش اقساطی ویلا نیز شده است به این نحو که شما با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد تومان به صورت پیش پرداخت و مابقی در چند ماه قسط می‌توانید مالک ویلای نوساز و شیک باشید.

ویدیوی ارزان ۲ میلیاردی و سه میلیاردی نیز ما در چالوس داریم اما خب این قیمت‌ها خیلی زود به فروش خواهند رسید اگر ما به شما بگوییم یک ویلای دو میلیاردی برای فروش داریم شاید کمتر از ۲۴ ساعت این ویلا به فروش برسد و با توجه به اینکه معمولاً خریداران در اواخر هفته برای خرید اقدام می‌کنند گزینه مناسب برای آن عزیزان به شمار نمی‌رود.

خرید ویلا در چالوس و نوشهر

معمولاً همه نوشهر و چالوس را با هم می‌شناسند از نظر سیاسی نیز نماینده مجلس برای این دو شهر یک فرد می‌باشد اما خب بگذارید در مورد مسکن صحبت کنیم چالوس به دلیل اینکه از نعمت آزادراه برخوردار می‌باشد یعنی وقتی شما از تهران به سمت شمال کشور حرکت کنید به اولین شهری که با آن روبرو خواهید شد چالوس می‌باشد که از طریق یک کمربندی به نوشهر وصل می‌باشد البته از داخل شهر نیز قابلیت دسترسی به نوشهر را دارد.

معمولاً خرید ویلا در چالوس به ویژه در مناطقی چون رادیو دریا و دوستگر چالوس بیشتر طرفدار دارد و از مناطق شناخته شده چالوس می‌باشد اما فراموش نکنیم منطقه محوطه کاخ چالوس نیز از مناطق برند چالوس به شمار می‌رود و شاید دلیل اینکه رادیو دریا نیز طرفدار زیادی دارد همین جاده مستقیمی است که رادیو دریا وجود دارد.

در نهایت توصیه می‌کنیم جهت خرید ویلا در چالوس نوشهر حتماً با مشاور املاک پورولی در ارتباط باشید.

 

 

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00