زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 30 میلیارد تومان

خرید ویلا استخردار لوکس با سند در نوشهر

خرید ویلا استخردار لوکس با سند در نوشهر

همیشه داشتن یک ویلای لوکس معیار و اولویت خرید یک لاکچری پسند است از این رو وقتی داخل گوگل جستجو می کنند خرید ویلا استخردار لوکس با سند در نوشهر دوست دارند یک ویلای همه چیز تمام و یا به اصطلاح فول امکانات برایشان به نمایش در بیاید.اما بهتره این ویلای زیر را با دقت ببینید و بررسی کنید.

قیمت ویلا استخردار لوکس با سند در نوشهر

یک ویلای لاکچری تمام با قیمت حدود ۳۰ میلیارد تومان است که دارای مشخصات مورد اشاره بوده و حدود ۸۵۰ متر زمین خوش قواره دارد حدود ۵۵۰ متر بنای نوساز و کلید نخورده دارد ۵ خواب داشته دو عدد استخردار که استخر داخل ساختمان و استخر داخل حیاط میباشد.

آلاچیق داخل حیاط بوده حیاط سازی بسیار زیبا و مدرنی داشته نمای ساختمان سنگ تمام و ویوی جنگل بسیار زیبایی که با تراس بزرگی که رو به جنگل است شما ویو ابدی خواهید داشت.

همه خواب های این ویلا مستر میباشد یک خواب پایین و ۴ خواب بالا و خود ویلا استخردار لوکس سند تک برگ و جواز ساخت و البته پایان کار هم بهره برده و در یک منطقه فوق برند نیز هست.

اگر به فیلم و عکس ویلا دقت کنید متوجه خواهید شد که این ویلا با قیمتی گذاشته شده کارشناسی می باشد منطقه مطلقاً غیر بومی نشین میباشد و چون ویلا استخردار لوکس موردنظر نزدیک جاده اصلی که به تمامی امکانات رفاهی شهر دسترسی آسان خواهید داشت .

خرید ویلا استخردار لوکس با سند در نوشهر

کف ویلا لوکس ما سرامیک میباشند خوابها مستر بوده و  کمد دیواری هم داشته کابینت های آشپزخانه بزرگ همه ممبر میباشد گاز رومیزی و هود و نیز کولر اسپیلت میدارد سیستم گرمایشی پکیج استفاده شد.

بسیار مهندسی ساز بوده و از بهترین متریال در ساخت این ویلا لاکچری بهره برده است اصولاً او خود نوشهر یک منطقه برند است معمولا اونهایی که دنبال خرید ویلا لاکچری و لوکس و استخردار هستند نوشهر را به سایر شهرهای استان مازندران ترجیح می‌دهند.

در آخر اینکه املاک پورولی به شما که دنبال خرید ویلا در نوشهر هستید پیشنهاد می کند این ویلا لوکس استخردار نوشهر را از دست ندهید چرا که هم قیمت بسیار مناسبی دارد هم شرایط پرداخت خوبی دارد و هم قابل معاوضه نیز هست.

 

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : y