زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 4 میلیارد تومان

ویلا ارزان نوشهر

ویلا ارزان نوشهر

یقینا همه دوست دارند ویلا مورد علاقه خود را ارزان خرید کنند اما ویلا ارزان خریدن یک چیز دیگر است حال اگر بخواهید در نوشهر خرید ویلا ارزان داشته باشید با توجه به برند بودن نوشهر کار شما سختتر نیز می شود در هر صورت املاک پورولی اینجاست تا به شما کمک کند برای خرید ویلا در نوشهر اون هم ویلا ارزان کمک کند.

راههای شناسایی ویلا ارزان در نوشهر

خرید ویلای ارزان با شرایط پرداخت بسیار عالی شش ماه تا یکسال که دارای سند تک برگ و نوساز نیز می باشد اون هم در بهترین منطقه نوشهر که ویو جنگل داشته و انشعابات اب و برق و گاز نیز وصل میباشد فاصله ویلا تا جاده اصلی زیر 600 متر و تا پای کوه نیز کمتر از 700 متر می باشد نزدیکی به نوشهر با مسافت 12 کیلومتر که تا خود جنگل سیسنگان نیز حدود 15 کیلومتر فاصله دارد این ویلای ارزان قیمت در اطراف نوشهر و بین نوشهر و نور میباشد مالک این ملک پون پول لازم است تصمیم داد زیر قیمت منطقه ملک را بفروشد و حتی با خودرو صفر کیلومتر نیز معاوضه می کند، ویلای زیر که مشخصات آن نیز عنوان شده است در داخل بافت مسکونی می باشد و تمامی استعلامات را نیز دارد و جواز ساخت و پایان کار نیز دارد.

ویلا ارزان نوشهر

قیمت ویلا ارزان نوشهر

تصور می کنید برای خرید ویلا بایدچقدر بودجه کنار بگذارید ایا می شود این روزها با یک میلیارد ویلا خرید آیا اصلا قیمت زمین در نوشهر اجاره خرید ویلا را به ما می دهد و هزار اگر و آیا دیگر که میتوان هر روز از خود پرسید اما اینجا مشاورین املاک ما هستند تا به شما کمک کنند بهترین ویلا را خریداری کنید.

زمین ۲۸۰متر
بنا ۱۰۰متر

هم کف

دوخوابه
داخل شهرک
نما جنوبی
دید ابدی به جنگل
پارکینگ

انباری

سرویس بیرون
فاصله تا ساحل ۷۰۰متر
اب برق گاز
نوشهر سیسنگان

قیمت 4 میلیارد

و ویلاهای ارزان قیمت تو نوشهر و ویلاهای ارزان شهرکی و رهن ویلا ارزان و رهن ویلا در نوشهر و اجاره ویلا نوشهر و اجاره ویلا ارزان و ویلا شمال و سایت املاک و مشاور املاک و املاک شمال و ویلا فروشی نوشهر و ویلا فروشی چالوس و ویلا شهرکی و ویلا ساحلی و زمین ساحلی است.

چرا ویلا ارزان در نوشهر بخریم؟

دلیل اینکه بسیاری از خریداران روی به خرید ویلاهای ارزان در نوشهر آورده اند شاید دلیل مهم آن رشد قیمتی ملک در نوشهر در طی سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰ بوده است .

در سالهای اخیر با بی ارزش شدن به پایین آمدن ارزش پول ملی سبب شده است مردم به سرمایه مطمئنی ملک در شمال کشور روی بیاورند خوب اون عزیزانی که با ۳ میلیارد یا ۴ میلیارد می توانستند یک ویلای لوکس را خریداری کنند امروز تنها می توانند به خرید ویلا های ارزان در نوشهر بپردازند چرا که قیمت ها در روز ۵ تا ۶ برابر رشد داشته است و امروز دیگر قادر به خرید ویلا های لوکس و لاکچری نیستند و اگر امروز نیز دست روی دست بگذارند فردا حتی قادر به خرید این گونه ویلاها نیستند و باید به سراغ رهن ویلا ها بروند.

خرید ویلا ارزان در نوشهر با املاک پورولی

باید این نوید را به شما بدهم که اصلاً نگران این موضوع نباشید که با بودجه کمی که برای خرید ویلا دارید آیا می‌توانید ویلا خریداری کنید یا خیر؟!

ما در همین سال ۱۴۰۱ ویلاهایی از یک و نیم میلیارد داریم تا ویلاهای چند ده میلیارد که بر اساس بودجه شما به صورت نقد و اقساط یا معاوضه می توانیم شما را صاحب ویلا کنیم هر چند خرید ویلا ارزان در نوشهر بی شک بعد از این رو کودی که در سال ۱۴۰۱ و شاید در سال ۱۴۰۲ شاهد آن باشیم بیش از رشد فزاینده‌ای را خواهد یافت معمولاً رشد قیمت ملک در شمال همراه با رشد قیمت دلار در کشور و کاهش ارزش پول ملی همراه می باشد.

در طی سالهای اخیر ا در نوشهر به دلیل اینکه ۹۱ منطقه فوق توریستی به شمار می رود و کمترین فاصله دریا و جنگل را دارد همیشه مورد توجه سرمایه گذاران بزرگ و خریداران عزیز بوده است و این استقبال شاید بتوان گفت کم نظیر سبب شده است که قیمت‌ها به طور فزاینده افزایش یابد و این افزایش قیمت علاوه بر غیر بومی‌ها برای بومی‌های منطقه نیز دردسرساز شده است و چون زیرساخت‌های لازم برای این افزایش جمعیت در منطقه و این حضور غیر قابل پیش بینی غیر بومی‌ها در منطقه پیش بینی نشده است و بیشتر در آینده نزدیک شهر نوشهر با مشکل مواجه خواهد شد و کمترین مشکل آن ترافیک خواهد بود.

شرایط خرید ویلا ارزان در نوشهر

خوب اگر ما شما را خریدار واقعی بیابیم و مصمم به خرید ویلا در نوشهر باشید ما روش‌ها و شرایطی را برای اینکه شما را صاحب ویلا کنیم در نظر گرفتیم یک سری ویلاها هستند که به صورت نقد و اقساط به فروش خواهند رسید یک سلول ها به صورت معاوضه با ملک یا خودرو نیز به فروش خواهند رسید ویلاهای نیز هستند که با ارزهای دیجیتال معامله خواهند شد همین روش‌ها را ما با تیم قوی که در املاک پورولی وجود دارد و فایل هایی که در اختیار داریم معامله صورت خواهد گرفت و این به اراده شما جهت اینکه می‌خواهید صاحب ویلا شوید یا خیر ؟ بستگی دارد.

در سالهای اخیر معاملات ملکی به صورت معاوضه و شرایط نقد و اقساط بسیار رونق گرفت به این شرایط در بحث رکود بازار بیشتر خود را نشان می دهد و هرگاه بازار مبل در شمال کشور با رکود مواجه شد شرایط های معامله از نقدی به اقساطی و معاوضه روی خواهد آورد.

اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 165