زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت متری 15 میلیون تومان

خرید زمین مارگیرده نوشهر

بررسی قیمت زمینهای مارگیرده در چند سال اخیر و معرفی زمین های داخل بافت به ویژه زمین هایی با سند ششدانگ می پردازیم زمینهای شهرکی را با معرفی چند شهرک خوب مورد بررسی قرار می‌دهیم و در آخر نیز سعی میکنیم برای خرید زمین در نوشهر مارگیرده را به عنوان یک روستای نزدیک به نوشهر با پتانسیل گردشگری بالا تشریح کنیم.

قیمت زمین مارگیرده نوشهر

زمین مارگیرده در نگاه اول

سعی می‌کنیم در این بخش به بررسی زمینهای مارگیرده نوشهر بپردازیم راستش را بخواهید گمان می‌کردم در سایت خود مطلبی در مورد مارگیرده و زمینهای مارگیرده نغز داشته باشم از این بابت عذر میخواهیم چون تعداد مطالب بالاست این قبیل غفلت‌ها طبیعی میباشد.

عزیزانی که دنبال خرید ویلا در مارگیرده بودند و هستند می‌دانند که اعظم قیمت ویلا را باید از طریق تعیین قیمت زمین به دست آورد پس من سعی می کنم در گام اول مارگیرده را برای شما به صورت کلی تشریح کنم و سپس در مورد خرید زمین در مارگیرده با همدیگر صحبت کنیم.

به هرحال مارگیرده در فاصله حدودا ۶ کیلومتری نوشهر و بین شهرهای نوشهر و رویان نور میباشد مزدیک کمربندی نوشهر می باشد زمین های ساحلی بسیار خوبی دارد چند شهرک زیبای قدیمی و تازه ساخت در این منطقه وجود دارد مثل هر روستای دیگری زمین های داخل بافت و بیرون بافت دارد زمین سند دار هرچند تعدادشان کم است اما می‌توان در این روستا با قیمت خوبی خریداری نمود و بسیاری از عوامل دیگر در مارگیرده که سعی می کنیم به صورت جامع از همه ابعاد آن را بررسی کنیم.

مارگیر از سمت غرب به روستای لتینگان از سمت شمال به روستای امیرود از جنوب به روستای خیرودکنار از سمت شرق نیز به روستای سید علی کیا سلطان وصل می باشد ورودی روستا با هیچ روستایی اشتراکی نیست و یک ورودی مجزا دارد مناطق غیر بومی نشین و بومی نشینان تقریباً از هم مجزا می باشد که این امر برای غیربومی ها بسیار حائز اهمیت است.

قیمت زمین مارگیرده

در این مطلب برای خریداران زمین در مارگیرده سعی می کنیم به صورت کامل و شفاف توضیح دهیم که قیمت زمین ها در مارگیرده به چه شکل میباشد ببینید زمین های داخل بافت مارگیرده الان در حدود متری ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود زمینهای بیرون بافت از متر حدود ۷ میلیون تا مترو ۱۱ میلیون تومان معامله می‌شود زمینهای شهرکی که معمولاً داخل بافت هستند حدود متری ۱۳ تا ۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که باز برای هر شهرکی این نوسان قیمت متفاوت می باشد.

زمینهایی که سند داشته باشد معمولاً سقف این قیمت هایی که عرض کردیم را دارند خوب باز تکرار می کنیم و یادآوری می کنیم که منظور از بافت در این مطلب اجرای طرح هادی می باشد و ربطی به بومی نشین و غیر بومی نشین بودن زمین ندارد.

الان مارگیرده استقبال خوبی برای خرید زمین در آن می شود معمولاً افرادی که به دنبال خرید زمین در نوشهر هستند و علاقه‌مند به اینکه نزدیک نوشهر صاحب زمین باشند مارگیرده رابه به دلیل داشتن همه این آپشن ها اولویت قرار میدهند.

قیمت زمینهای داخل بافت در مارگیرده

زمینهای مارگیر نیز به خاطر اجرای طرح هادی در این روستا به زمین های داخل بافت و زمین های بیرون بافت تقسیم شده است و زمین های داخل بافت آن دارای کاربری های مسکونی زراعی و باغی می باشد زمینهای مسکونی خوب شما به راحتی می‌توانید برای دریافت جواز ساخت اقدام به شروع به ساخت نمایید اما برای زمین های زراعی و باغی که داخل بافت هستند و طرح هادی در آنها اجرا شده است بسته به شرایط زمین شما می‌توانید اول تغییر کاربری دهید سپس برای دریافت جواز ساخت اقدام نمایید.

 

زمینهای جاده گاز مارگیرده

زمینهای جاده گاز در هر روستایی یک عیب بزرگ و یک مزیت بزرگ دارند عیب یا معایب این زمین ها این است که جاده گاز هیچگاه آسفالت نمی شود و خاکی بودن جاده آن همیشگی باشد اما یکی از مزایای بزرگ این جاده گاز حریم آن می باشد یعنی به خاطر حریم جاده گاز شما همیشه ویو جنگل یا دریای خود را دارید و زمینه هایی که در خط گاز یا جاده گاز واقع شده‌اند به خاطر حریم سی متری که وجود دارد هیچگاه ویو جنگل آن کور نمی شود.

زمینهای جاده گاز تقریباً در تمامی روستاهای نوشهر وجود دارد و از میان همه روستاهای نوشهر عبور کرده است معمولاً برای دریافت جواز ساخت و همچنین تغییر کاربری برای زمین هایی که در برخط گاز واقع شده‌اند مشکلاتی برای مالکین به ویژه غیربومی ها به وجود می آید.

خرید زمین های سند دار در نوشهر مارگیرده

 

زمینهای شهرکی در مارگیرده

ارزانترین زمین ها در هر منطقی به ویژه در روستاهای نوشهر زمین های شهر کیان روستا می باشد اکثر زمینهای شهرکی جزو بهترین زمینها و به اصطلاح شسته رفته ترین زمینها به شمار می رود چرا این ادعا وجود دارد دلایل مختلفی را می‌طلبد.

زمینهای شهرکی معمولاً زمین هایی هستند که در داخل بافت یا طرح هادی واقع شده‌اند و اکثر آنها نیز کاربری مسکونی دارند یا حداقل برای دریافت تغییر کاربری مشکل خاصی وجود ندارد نکته دوم سند دار بودن زمین های شهرکی است زمینهای شهرکی مارگیرده اکثراً دارای سند تک برگ هستند و این برای یک مالکین غیر بومی بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت زمین های ارزان در مارگیرده

شاید به دنبال خرید زمین ارزان در مارگیرده باشید بگذارید بدون هیچ گونه اتلاف وقتی به صورت خیلی سریع برای شما زمینهای مارگیرده را از نظر قیمتی معرفی کنم معمولاً ارزانترین زمین در ماهیگیری در زمینهای خارج بافت با فاصله زیاد از طرح هادی می باشد هر چقدر این فاصله کمتر شود قیمت زمین بیشتر میشود.

برای زمین های داخل بافت نیز همین‌گونه است زمین هایی با کاربری مسکونی قیمت بالاتری دارند و زمین هایی که کاربری زراعی و باغی دارند قیمت آنها پایین تر می باشد البته بسته و مشخصات زمینه هایی که کاربری باغی و زراعی دارند قیمت ها متفاوت می باشد اما به صورت میانگین برای زمینه های داخل بافت در حال حاضر می توان متری ۱۲ تا ۱۷ میلیون تومان را در نظر گرفت برای زمینهای خارج بافت نیز از متری ۷ میلیون تومان تا متری ۱۰ میلیون تومان یک قیمت کارشناسی و منطقی می باشد

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00