زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 15 میلیون تومان

خرید زمین قطعه کوچک نوشهر

خرید زمین قطعه کوچک نوشهر

اگه بودجه شما برای خرید زمین در نوشهر کمتر از ۲ میلیارد تومان میباشد معمولاً در این مواقع برای خرید زمین باید به قطعات کوچک روی بیاورید اما این دلیل نمی‌شود که منطقه برند را در اولویت خرید قرار ندهید از اینجا به شما توصیه می کنیم یا چیلک نوشهر بندپی نوشهر را به عنوان خرید زمین در اولویت خود قرار دهید.

خرید زمین قطعه کوچک نوشهر

قیمت زمین در قطعات کوچک

در ابتدا باید خدمت شما این نکته را یادآور شوم که این توضیحاتی که در مورد این زمین به شما عزیزان می دهم در واقع برای دو قطعه زمین میباشد در دو متراژ مختلف اما با یک مشخصات ، که در متراژهای ۲۵۰ و ۲۹۰ متر می‌باشد قطعه ۲۵۰ متری با قیمت حدوداً متری ۱۵ میلیون تومان و قطعه ۲۹۰ متری با قیمت در حدود متری ۱۳ میلیون تومان جهت فروش و املاک پورولی سپرده شده است.

در هر صورت مشت نمونه خربار است و اگر شما قصد خرید زمین در نوشهر را دارید ما زمین های زیادی همانند این زمین جهت فروش به ما سپرده شده را می توانیم به شما معرفی کنیم.

هر دو زمین در داخل بافت قرار دارند یعنی در داخل طرح هادی می باشند اما هر دو منطقه غیر بومی نشین قرار دارند انشعابات آب برق و گاز روی زمین قرار دارد زمین ۲۰۰ متری به دلیل این که در پای کوه می باشد از این جهت شما وی دریا و جنگل را با هم دارید اما قطعه ۲۵۰ متری به جاده اصلی نزدیکتر می باشد هر دوی این زمین ها در بندپی نوشهر هستند به مالک هر دو زمین یک نفر می باشد که برای خریداران نقدی به ما اعلام کردند که تخفیف خوبی هم در نظر خواهند گرفت.

فروش زمین قطعه کوچک بندپی

اصولا خرید زمین در بندپی نوشهر معمولاً اون دسته از عزیزانی که دنبال سرمایه گذاری در یک منطقه برند هستند اولویت می‌باشد خوب بندپی ویژگی‌هایی دارد که کمتر روستایی از آن برخوردار میباشد همین ورودی بندپی برابری میکند با امتیازات خاصی که بسیاری از روستاها دارند.

خود بندپی به دلیل نزدیکی به شهر نوشهر ، قرارگیری در پای کوه ، جدا بودن منطقه بومی نشین غیر بومی نشین و همچنین وجود شهرک های بسیار لوکس سبب شده است این روستا نسبت به روستاهای همجوار شهرستان نوشهر جهت سرمایه گذاری امتیازات ویژه داشته باشد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00