زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

خرید زمین عباس اباد مازندران

خرید زمین عباس اباد مازندران

هر زمان صحبت از خرید زمین در عباس آباد تنکابن گرفته شد خریداران بسیار زیادی تمایل به ین قیمت زمین در عباس آباد جهت خریداری شده‌اند تا با توجه به ویژگی های زمین اقدام به خرید نمایند که در ادامه در مورد ویژگی‌های این زمین بیشتر با همدیگر صحبت خواهیم کرد.

خرید زمین عباس اباد مازندران

قیمت زمین در عباس آباد چالوس

خب همونطور که شما بهتر از بنده می دانید عباس آباد منطقه تنکابن قرار دارد و سمت چالوس که به سمت تنکابن می روید چند کیلومتر از چالوس تور شدید می توانید وارد منطقه توریستی عباس آباد شوید عباس آباد از نظر جغرافیایی چون منطقه ای هست که واست دریا جنگل آن بسیار کم می‌باشد و پروژه‌های اقتصادی بزرگترین منطقه اجرا شده و در حال اجرا می باشد برای سرمایه‌گذاران توریست ها و خریداران بزرگ بسیار جای مناسبی می باشد تا ملکی که خریداری می‌کنند هم بتواند در کوتاه‌مدت و هم در بلند مدت به عنوان یک سرمایه گذاری بسیار خوب در نظر بگیرند.

اصولاً قیمت زمین در عباس آباد تنکابن از متری حدود ۷ میلیون تومان شروع می‌شود تا حدود ۲۰ میلیون تومان برای زمین های جنگلی و برای زمین های ساحلی نیز از زمین حدود ۲۲ میلیون تومان شروع می‌شود تا متری ۳۵ میلیون تومان نیز معامله می‌شود البته همه این اختلاف قیمت ها به خود زمین ، لوکیشن زمین ، ویژگی های زمین و مدارک زمین بستگی دارد.

فروش زمین در عباس آباد تنکابن

خب وقتی در مورد فروش زمین در عباس آباد صحبت کردیم ما خود نیز یک فایل بسیار مناسب با ویژگی‌های بسیار خاص و قیمت ارزان برای فروش در اختیار داریم که این زمین حدود ۳۰۰ متری در بهترین منطقه عباس آباد واقع شده است.

خب این نوع زمین در حدود ۳۰۸ متراژ دارد به صورت متری مستطیل شکل می باشند نمای شمالی جنوبی دارد در داخل یک شهرک واقع شده است که خیابان ۸ متری دارد دور تا دور این زمین ساخته شده است وجود خیابان هشت متری در داخل شرح یک ویدیوی احمدی را برای شما فراهم خواهد کرد از نظر مدار کلید داخل بافت با کاربری مسکونی می باشد دارای سند می باشد انشعابات نیز روی زمین واقع شده است.

زمین شهرکی در عباس آباد مازندران

اگر شما خریدار زمینهای عباس آباد باشید می‌دانید که عباس آباد را معمولا به عنوان عباس آباد مازندران می شناسد در منطقه مابین چالوس و تنکابن واقع شده است در مورد این زمین خدمت شما عرض بکنم چون زمین با جاده اصلی فاصله کمی دارد خیابان ها نیز آسفالت کشی شده است و همانطور که قبلاً نیز عرضه کردیم آب و برق و گاز نیز روی زمین قرار دارد برای سرمایه‌گذاری گزینه بسیار مناسبی تلقی می شود.

املاک پورولی با شعبات مختلفی که دارد و اشرافی تکمیلی که روی این منطقه دارد میتواند به شما عزیزان جهت خرید زمین با قیمت بسیار مناسب همراهی کند البته این نکته را هم عرض کنم که زمین مسکونی قیمت آن از قیمت کارشناسی نیز پایین تر می باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00