زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

خرید زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

خرید زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

بچه ها سلام ، یک زمین بسیار ارزان قیمت مرداد تابستان که همه قیمتهای ملک باران رفته آوردم تو هم برای آنهایی که دنبال فایل کاسبی هستند و همون هایی که دنبال سرمایه‌گذاری یا زندگی هستند در هر صورت برد کرده باشند. اصولا برای خرید زمین در نوشهر بای بسیاری از مسائل مهم را لحاظ قرار داد. زمینهای دزدک نوشهر این روزها بسیار سر زبانها افتاده است و بسیاری از خریداران دنبال این منطقه برای سرمایه گذاری هستند.

فروش زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

حدود ۳۶۰ متر زمین داخل بافت با کاربری زراعی که قابل تبدیل به کاربری مسکونی نیز می‌باشد انشعابات آب و برق روی زمین قرار دارد واز روی زمین می باشد به قیمت بسیار ارزان یعنی متری ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد این فایل که توسط مالک بومی به ما سپرده شده است.

به زمین آن کمتری دارد که ویو جنگل دارد خود زمین در منطقه غیربومی نشین واقع شده و به دلیل اینکه این زمان زمین استقبال خوبی برخوردار و بر از جلوی آن حدود ۱۳ متر نیز می باشند برای ساخت ویلا بسیار مناسب میباشد.

خرید زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

قیمت زمین خط گاز دزدک‌ نوشهر

قیمت زمین الان دزدک حداقل حدود  10 تا 15 میلیون تومان می باشد اما مالک این زمین پول لازم بوده به همین جهت قیمت زمین را متری 8 میلیون تومان قرار داده است.

این زمین که مشخصات آن در بالا درج شده است از بهترین زمینهای دزدک بشمار می رود این زمین چون خود دزدک از نقاط توریسی نوشهر بشمار می رود و خود دزدک چسبیده به چلندر نوشهر و چیلک نوشهر است همین موقعیت منطقه ای نشان از ارزشمند بودن زمین های دزدک دارد.الان زمین های دزدک حکم طلا را گرفته است و هر روز قیمت آن در حالا بالا رفتن است اما معاوضه ای بودن و البته اقساطی بودن این زمین میتواند دست خیلی ها را برای خرید زمین باز کند.

معمولا در دزدک به سبب موقعیت جغرافیایی که دارد و ویژگی های خاصی که خط گاز دزدک دارد برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد این را می توان از آمارهای وجود شهرک در این محدوده مشاهده کرد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : Ghor