زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 50 میلیون تومان

اجاره سالیانه ویلا دربست دزدک نوشهر

اجاره سالیانه ویلا دربست دزدک نوشهر

اگر خواهان خرید ویلا هستید با این افزایش قیمت در عمل آن عزیزانی که دنبال ویلا ارزان بودن دیگر توانایی خرید ویلا نخواهند داشت و رو به رهن واجاره سالیانه ویلا دربست دزدک نوشهر  در منطقه نوشهر آوردند.چرا که اجاره سالیانه ویلا دربست دزدک نوشهر با توجه به برند بودن منطقه استقبال زیادی از آن می شود.

اجاره سالیانه ویلا دربست دزدک نوشهر

ااین ویلاجاز منطقه دزدک نوشهر واقع شده است حدود ۳۰۰ متر زمین و ۱۴۰ متر برای همکف دارد ویلا ۲ خواب بوده و آشپزخانه و اپن و کف سرامیک میباشد جنگل داشته منطقه غیر بومی نشین قرار داشته و همچنین مبلغ اجاره و رهن برای در نظر گرفتن تخفیف خوبی هم میدارد اما قیمت اعلامی از طرف مالک با ۵۰ میلیون پیش و حدود ۵ میلیون تومان اجاره ماهیانه میباشد قابل تبدیل نیست و لطف کنید این را سوال نفرمایید این ویلا در اختیار املاک پورولی میباشد.

اجاره سالیانه ویلا دربست دزدک نوشهر

حدود شش یا هفت سال ساخت می باشد حدوداً عرض کردیم این عدد را اما شما ظاهری ویلا را نگاه کنید ویلا بسیار تمیز می باشد به خانواده کم جمعیت رهن و اجاره داده میشود نکته مهمی که باید قبل از بازدید توجه داشته باشید این است که افراد مجرد این ویلا رهن داده نمی شود و چون منطقه دزدک نوشهر برای اجاره سالیانه از طرف غیر بومی ها بسیار مورد پسند بوده و از این جهت خود دزدک نوشهر به دلیل ساحل شنی که دارد و بانک مرکزی تفرجگاهی که در آن احداث کرده بر ارزش ملیکه منطقه افزوده است .

الان قیمت زمین در دزدک نوشهر حداقل متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. توصیه ما به شما هموطن عزیز که به دنبال اجاره سالیانه ویلا دربست دزدک نوشهر هستید این ویلا را شدیداً توصیه می کنیم چرا که خود دزدک در فاصله ۱۰ کیلومتری نوشهر و بین شهرهای رویان نور و نوشهر قرار دارد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00