زمان انتشار : 5 ماه پیش
قیمت متری 6 میلیون تومان

قیمت زمین دلیر الیت مرزن آباد

بزار بریم سر اصل مطلب ، چهار مطلب کلیدی به شما یاد دهم و از حاشیه پرهیز کنیم اگر می خواهید قیمت زمین دلیر الیت مرزن آباد یا قیمت زمین تویر مرزن‌آباد را داشته باشید حتماً با مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

این مطلب هرزگاهی به روز میشه یعنی اگر شما با جستجوی قیمت زمین دلیر وارد این مطلب شدید ممکن است یک یا دو ماه آینده این مطلب تغییر کند و یا افزایش پیدا کند.

چرا که ممکن است فایلی که مربوط به دلیر یا الیت بوده به فروش رسیده باشد و ما یک فایل به ملک جدیدی بارگذاری و معرفی کنیم.

.قیمت زمین دلیر الیت مرزن آباد

بررسی ملک در روستایی و دلیر و الیت

همانطور که می‌دانید وقتی از تهران به سمت چالوس روانه می شوید در منطقه دزبن جاده کندوان شما به سمت روستای دلیر و الیت خواهید رفت این مناطق بسیار زیبا که واقعاً در کل مرزن آباد منحصر به فرد می باشد هم یک منطقه در حال رشد می باشد و هم یک جای کوهستانی بسیار زیبا می باشد که نزدیک تهران و کرج می باشد.

به دنبال این منطقه با آب و هوای خوش هستید حتما به منطقه دلیر یا الیت سفر کنید جاذبه توریستی و منظره زیبای جنگلی آن شما را میخکوب خواهد کرد قیمت زمین مرزن آباد همیشه ارزانتر از چالوس و نوشهر است اما بسیار رشد خواهد داشت

خرید زمین دلیر الیت مرزن آباد

مثل هر زمینی که در مرزن آباد قبل تبلیغ برای خرید آن به شما توصیه کرد همین جا نیز توصیه می‌کنیم حتما استعلام زمین را از اداره منابع طبیعی چالوس که واقع در مرزن آباد می باشد دریافت کنید.

هیچگاه خودسرانه و با استعلام از دهیاری دست به خرید زمین در مرزن آباد به ویژه روستای دلیر یا الیت نزنید حتماً از کاربری زمین اطلاع پیدا کنید از اینکه زمین بیرون بافت است یا داخل بافت اطلاع پیدا کنید.

معمولاً قیمت زمین الیت و دلیر مرزن آباد این روزها در حال رشد می باشد این رشد از سال ۹۳ شروع شده و تا پایان 1400 بی شک ادامه خواهد داشت الان قیمت زمین دلیر و الیت مرزن‌آباد چیزی در حدود متری ۲ تا ۳ میلیون تومان میباشد البته برای زمین های شسته و رفته این قیمت جاری است اگر دنبال زمین ها با قیمت مناسب هستید و دنبال زمین هایی هستید که مالکان پول لازم باشد با مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

زمین‌های داخل بافت در دلیر یا الیت چگونه می‌باشد.

خیلی جالبه بدونید که الان تو روستای دلیر و الیت حداقل قیمت زمین داخل بافت متری پنج و نیم تا ۶ میلیون تومان می‌باشد.

شاید قیمتی که اگر یک سال پیش از ما می‌پرسیدید کمتر از ۳ میلیون تومان برای هر متر به شما قیمت می‌دادیم.

به قدری استقبال برای ساخت ویلا و خرید زمین در دلیر یا ادیت زیاد بوده که این افزایش قیمت معقول به نظر می‌رسد.

نکته مهمی که ما توصیه می‌کنیم در زمان خرید زمین در دلیر یا الیت مورد توجه قرار دهید اراضی ملی زیادی است که در این روستا وجود دارد.

حتماً قبل از خرید زمین با دستگاه مولتی فرکانس یا شمیم که دقت بالایی دارد اقدام به نقشه برداری در دلیر یا الیت مرزن آباد نمایید.

تا با استفاده از این نقشه برداری که صورت گرفته است استعلام از منابع طبیعی نیز صورت بگیرد و حتماً این کار را قبل از خرید زمین یا ویلا انجام دهید.

خرید زمین دلیر الیت مرزن آباد

استعلام زمین از منابع طبیعی در دلیر و الیت واجب است!!!!

این عنوان شما را به تعجب وا ندارد ببینید ما بسیاری از معاملاتی که امروز در دلیر یا الیت انجام شده را متاسفانه با مشکل دادگاهی مواجه هستند.

این اتفاق به این دلیل افتاده است که متاسفانه خریداران اطلاعی از شرایط ملی یا مستثنی بودن زمین نداشتند.

گاهی خریدار گول اینکه زمین در اطراف آن ساخته شده است یا نزدیک روستا است را می‌خورد و استعلام از منابع طبیعی نمی‌گیرد که متاسفانه بعداً به مشکل برخواهد خورد.

عزیزانی که قصد خرید زمین در مرزن‌آباد را داشتند ما همیشه توصیه کردیم یکی از مناطق برند می‌تواند دلیر یا الیت باشد که به شما معرفی کنیم.

زمین سنددار در دلیر یا الیت به چه شکل است؟

زمین‌های سنددار در این روستاها به ندرت پیدا می‌شود چرا این مشکل وجود دارد به این دلیل که اکثر زمین‌ها مالک آن بومی بوده و اینکه دست اول به فروش می‌رسد و تا به حال معامله روی آن صورت نگرفته است.

که اگر شما بخواهید برای زمین خود سند بگیرید یا اقدام به دریافت سند نمایید حتماً باید بنچاق زمین وجود داشته باشد .

پس بنچاق زمین مهمتر از سند زمین می‌باشد.

اگر شما از زمینی در این دو روستا خوشتان آمده است ولی سنددار نبودن زمین شما را مردد کرد اصلاً نگران نباشید چرا که مشاورین املاک پورولی برای دریافت سند یا جواز ساخت و تغییر کاربری به شما کمک خواهند کرد.

زمین خارج از بافت یا الحاق به بافت در الیت و دلیر

ببینید زمین‌های بیرون بافت خوب قیمت آنها متفاوت است از متری ۵۰۰ هزار تومان است تا متری ۳ یا ۴ میلیون تومان نیز وجود دارد.

بسته به اینکه زمین چقدر از بافت یا طرح هادی فاصله داشته باشد این قیمت‌ها متفاوت است هرچه این فاصله بیشتر باشد قیمت آن پایین‌تر است.

اگر شما زمینی که خریداری می‌کنید چسبیده به بافت باشد و یک سری ویژگی‌هایی داشته باشد به عنوان زمین الحاق به بافت نیز می‌توان معرفی کرد.

اکثر دوستان تصور می‌کنند اگر زمینی چسبیده به بافت باشد یعنی زمین الحاق به بافت است در صورتی که اصلاً اینگونه نیست حتماً باید یک سری ویژگی‌های خاص داشته باشد.

معایب سرمایه‌گذاری ملک در روستای دلیر و الیت

ببینید از ویژگی‌ها محاسن و زیبایی‌های روستای دلیر و الیت برای شما بارها توضیح دادم بعد جواب و زوایای مختلف آن را بررسی کردم.

انصاف این است که از معایب این روستا نیز صحبت کنم ببینید روستای دلی و الیت فاصله زیادی از مرز آباد دارند و جاده‌ای که منتهی به این روستا می‌شود ر بعضی از فصول صعب العبورور می‌باشد.

در ماه‌های آذر تا فروردین تقریباً رفت و آمد غیر ممکن می‌باشد.

امکانات در این روستا محدود می‌باشد و بحث گازکشی نیست تا چند سال آینده بعید به نظر می‌رسد که اتفاق بیفتد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00