زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 3 میلیون تومان

قیمت زمین دلیر الیت مرزن آباد

بزار بریم سر اصل مطلب چهار مطلب کلیدی به شما دهم و از حاشیه پرهیز کنیم اگر می خواهید قیمت زمین دلیر الیت مرزن آباد یا قیمت زمین تویر مرزن‌آباد را داشته باشید حتماً با مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

قیمت زمین دلیر الیت مرزن آباد

همانطور که می‌دانید وقتی از تهران به سمت چالوس روانه می شوید در منطقه دزبن جاده کندوان شما به سمت روستای دلیر و الیت خواهید رفت این مناطق بسیار زیبا که واقعاً در کل مرزن آباد منحصر به فرد می باشد هم یک منطقه در حال رشد می باشد و هم یک جای کوهستانی بسیار زیبا می باشد که نزدیک تهران و کرج می باشد.

به دنبال این منطقه با آب و هوای خوش هستید حتما به منطقه دلیر یا الیت سفر کنید جاذبه توریستی و منظره زیبای جنگلی آن شما را میخکوب خواهد کرد قیمت زمین مرزن آباد همیشه ارزانتر از چالوس و نوشهر است اما بسیار رشد خواهد داشت

خرید زمین دلیر الیت مرزن آباد

مثل هر زمینی که در مرزن آباد قبل تبلیغ برای خرید آن به شما توصیه کرد همین جا نیز توصیه می‌کنیم حتما استعلام زمین را از اداره منابع طبیعی چالوس که واقع در مرزن آباد می باشد دریافت کنید.

هیچگاه خودسرانه و با استعلام از دهیاری دست به خرید زمین در مرزن آباد به ویژه روستای دلیر یا الیت نزنید حتماً از کاربری زمین اطلاع پیدا کنید از اینکه زمین بیرون بافت است یا داخل بافت اطلاع پیدا کنید.

معمولاً قیمت زمین الیت و دلیر مرزن آباد این روزها در حال رشد می باشد این رشد از سال ۹۳ شروع شده و تا پایان 1400 بی شک ادامه خواهد داشت الان قیمت زمین دلیر و الیت مرزن‌آباد چیزی در حدود متری ۲ تا ۳ میلیون تومان میباشد البته برای زمین های شسته و رفته این قیمت جاری است اگر دنبال زمین ها با قیمت مناسب هستید و دنبال زمین هایی هستید که مالکان پول لازم باشد با مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00