گرانترین شهرکهای شمال را بهتر بشناسید

گرانترین شهرکهای شمال را بهتر بشناسید

گرانترین شهرکهای شمال را بهتر بشناسید

اگر کنجکاو هستید که بدانید گرانترین شهرک های شمال کشور کدام هستند و در کدام شهرها قرار دارند تصاویر گران‌ترین شهرک‌ها را ببینید تصاویر گرانترین و لوکس ترین شهرکها را ببینید اگه دنبال عکسهای لوکس ترین و گران ترین و لاکچری ترین شهرکها و ویلاها هستید این مطلب را دنبال کنید.

گرانترین شهرکهای شمال را بهتر بشناسید

تصاویر گرانترین شهرکهای شمال

در اینجا می خواهیم با هم دیگه در مورد لوکس ترین و گرانترین شهرکهای شمال کشور صحبت کنیم این مقاله سعی بر آن دارد تا بتواند به شما ویلاهای برند و شهرک های برند در مناطق برند را معرفی نماید که اگر قصد خرید ویلای لوکس و لاکچری دارید در شهرکهای مدرن و معروف دست به خریداری زمین یا ویلا دارید انتخاب راحتری داشته باشید.

اول از همه شهرهای شمالی کشور یا بهتر است بگوییم استان‌های شمالی شامل گیلان ، مازندران و گرگان میباشد که به ترتیب مازندران ،گیلان و گرگان از استانهای برند بشمار میرود اگر سرمایه گذار هستید یا خریدار واقعی به شمار می روید می دانید که غرب مازندران نسبت به دیگر جاهای مازندران و دیگر شهرهای آن حالت توریستی بیشتری دارد از این جهت از محمودآباد تا رامسر شما میتوانی لوکس ترین ویلا های شمال کشور را پیدا کنید.

وقتی صحبت از برند و لوکس بودن می زنیم باید دنبال مناطق برند و شهرکهای برند باشید اول شما باید شهرهای برند انتخاب کنید دوم شهرک‌های برند و سوم ویلاهای برند که همه اینها ویژگی های خاص خود را می طلبد اول از همه در مورد شهرهای برند صحبت خواهیم کرد

شهرهای لوکس ،برند و گران قیمت شمال

از نور تا رامسر ما چند شهر ساحلی داریم که فاصله دریا و جنگل آن بسیار کم می باشد متل قو ، رامسر و نوشهر که همانگونه که میدانید در این سه نقطه نسبت به سایر نقاط استان مازندران استقبال خریداران و سرمایه‌گذاران بسیار بالا می باشد.

شاید دلیل آن زمان نزدیکی دریا به جنگل میباشد که گاهی هم به کمتر از ۱ کیلومتر نیز میرسد البته وجود تله کابین متل قو و نمک آبرود میتواند این امر را تشدید کند اما عوامل زیادی در این موضوع تأثیر گذار هستند که نمی‌خواهیم زیاد در مورد آن صحبت کنیم.

شهرک های گران قیمت و برند در شمال کشور

ببینید مناطق برند همانطور که قبلا توضیح دادیم بیشتر در متل قو ، رامسر و نوشهر وجود دارد مطمئنا شهرک های برند نیز در این شهرها قرار دارد چرا که یک سرمایه‌گذار واقعی در مناطقی سرمایه‌گذاری می‌کند که استقبال توریستها در آن بیشتر است از این جهت این مناطق که خدمت شما عرض کردیم بی‌شک گرانترین شهرک های شمال کشور را دارا هستند.

چطور یک شهرک برند می‌شود و چطور ارزش یک شهرک بالا میرود عوامل زیادی تاثیرگذار هستند اینکه این شهرک یک ساختار خوبی داشته باشد و البته مالکین بومی نداشته باشد یعنی چی ؟

یعنی اینکه وقتی سلبریتی ها میان در داخل یک شهرک ملکی خریداری می‌کنند یک ویلا بهشون هدیه داده میشود خود به خود این شهرک بر سر زبان‌ها می‌افتد و مالکین شهرک ها با دادن یک ویلا یا یک قطعه زمین به افراد مشهور جامعه که تبلیغ شهرکها می‌شود و مثلاً در شهرک نور یک بازیگر بسیار معروفی که از بردن اسم آن پرهیز خواهیم کرد توانسته شهرک را هر چند ممکن است در یک منطقه بسیار برنده نباشد اما این شهرک را برند کند از وجود افراد و حضور افراد خود می‌تواند سبب برند شدن شهرک شود.

البته امکانات شهرک نیز باید کامل باشد شما هر شهرک را نمی توانید برند کنید شهرک های برند معمولاً بیشتر ساحلی هستند شهرکهای برند زمین بازی،  زمین ورزش و استخر عمومی دارند شهرک های برند نگهبانی 24 ساعته ، مقررات و اساسنامه قوی دارند مثل شهرک منظره دریا در چلک ، شهرک فردوس در نوشهر و بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر که مجال نام بردن آنها وجود نمیباشد./

ویلاهای لوکس و گران قیمت در شمال

در سایت املاک بورولی ویلاهای بسیار گران‌قیمتی را قرار دادیم که اگر با دقت به امکانات آن ویلاها توجه داشته باشید متوجه خواهید شد یک ویلا بسته به امکانات ، نقشه ساخت و محیطی که در آن ساخته شده است می‌تواند قیمت گذاری شود.

اگر سلسله وار و پلکانی بخواهیم موضوع را بررسی کنیم شما برای اینکه بتوان یک ویلای گرانقیمت داشته باشید باید این ویلای خود را در یک شهرک گران قیمت داشته باشیم و اگر میخواهید یک ویلا در یک شهرک گرانقیمت داشته باشید باید این شهرک در یک منطقه برند و گران قیمت باشد.

همه این عوامل به هم وابسته هستند شما نمی‌توانید یک ویلای بسیار لاکچری و امکانات تمام یا به اصطلاح فول امکانات و هوشمند را در یک منطقه ضعیف بسازید و انتظار داشته باشید خریداران و سرمایه‌گذاران از ملک شما استقبال کنند این امر هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

اگر شما به دنبال خرید ویلای لوکس هستید یا شما به دنبال خرید ویلای لاکچری هستید دنبال شهرک های لوکس و گران‌قیمت هستید حتماً در مناطق برند دنبال اینگونه ویلاها باشید دنبال اینگونه شهرک ها باشید وقتی در نوشهر اسمش روستاهای چلک نام برده می‌شود برخی از بندپی ثبت می‌شود خود به خود شما از مناطق برند صحبت میکنید.

کلام آخر

وقتی از متل قو حرف می‌زنیم ما از برندترین منطقه تنکابن حرف میزنیم اینها همه خود در بالابردن ارزش ملک شما تاثیرگذار هستند پس لطفاً قبل از اینکه بخواهید یک ویلای خوب بخرید و اگر به دنبال یک ویلای شهرکی خوب هستید حتماً قبل انتخاب یک ویلای خوب دنبال یک شهرک خوب باشید و حتما در یک منطقه خوب دنبال شهرک های خوب باشید.

این ها که خدمت شما عزیزان عرض شد تجربیات بیست ساله املاک پورولی میباشد در هر صورت سعی کردیم به صورت مختصر اما مفید اطلاعاتی از شهرک های گرانقیمت شمال کشور خدمت شما عرض بکنیم البته چون متن طولانی شده و مجال توضیحات بیشتر نیست.

اگر بخواهید توضیحات کاملتری داشته باشید حتماً با مشاورین املاک ما در تماس باشید که به صورت خصوصی و انحصاری راجع به ملک های شمال کشور برای شما توضیح خواهند داد در آخر خدمت شما خریداران عزیز عرض خواهیم کرد بسیاری از شهرک‌های برند در شمال کشور وجود دارد و قیمت بسیار بالایی نیز دارند.

ما فرصت نکردیم نام آنها را ببریم شهرهای بزرگی در محمودآباد که شهرک های ساحلی نیز هستند جز همین موارد میباشد .

شهرک های گران قیمت در رامسر و متل قو نیز همین‌گونه هستند اما بهتر است این مقاله را برای یک توضیح جامع و کامل بارها و بارها مطالعه کنید تا بتوانید خرید خیلی خوبی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *