مهندس نقشه بردار در چالوس ، نوشهر ،مرزن آباد و کجور

مهندس نقشه بردار در چالوس ، نوشهر ،مرزن آباد و کجور


در این مطلب سعی می‌کنم در مورد نقشه برداری در منطقه چالوس ، مرزن آباد، کجور و نوشهر با شما صحبت کنم هزینه نقشه برداری را خدمت شما عرض می‌کنم.

سعی شده که از دستگاه‌های مولتی فرکانس یا دستگاه شمیم که جدیدترین دستگاه نقشه برداری در کشور می‌باشد استفاده می‌کنیم.

نقشه برداری جهت استعلام از منابع طبیعی نقشه برداری برای اخذ سند که اگر با دستگاه شمیم برداشت شود در نوبت دوم ثبت نام سند و بازدید کارشناس دیگر نیازی به بازدید مجدد نیست.

در کل این مطلب همیشه به روز خواهد شد پس حتماً در روزهای آینده به همین مطلب مراجعه کنید و اطلاعات جدید را دریافت نمایید.

مهندس نقشه بردار در چالوس ، نوشهر ،مرزن آباد و کجور

مواردی که در این بخش با هم بررسی می‌کنیم عبارت است از:

  • هزینه نقشه برداری زمین در شمال کشور
  • نقشه برداری جهت استعلام از منابع طبیعی
  • نقشه برداری زمین در چالوس
  • نقشه بردار در کجور
  • نقشه بردار در مرزن آباد
  • نقشه بردار در نوشهر
  • نرخ یا هزینه نظام مهندسی چالوس
  • نقشه برداری با دستگاه مولتی فرکانس یا شمیم
  • و…

هزینه نقشه برداری در شمال کشور

خب اولین موضوع و جذاب‌ترین موضوعی که برای کاربر یا ما دوست عزیز اهمیت دارد هزینه نقشه برداری می‌باشد.

ما سعی کردیم زیر نرخ مصوب نظام مهندسی هزینه نقشه برداری را اعلام کنیم که مطمئناً بسیار پایین‌تر است نرخ مصوب می‌باشد.

الان هزینه‌ها بسیار متفاوت می‌باشد هر چقدر متراژ زمین بالاتر باشد قیمت هر متر نقشه برداری پایین‌تر خواهد افتاد. (گرانی ممنوع)

نقشه برداری معمولا با دستگاه‌های سه فرکانسی یا همان مولتی فرکانس انجام می‌شود که بسیار دقت بالایی دارد.

ما معمولا سعی می‌کنیم در تماس تلفنی که با ما خواهید داشت قیمت نقشه برداری را خدمت شما عرض کنیم و مطمئن باشید پایین‌ترین قیمت را به شما خواهیم داد و این را می‌توانید به راحتی با یک استعلام متوجه شوید.

نقشه برداری جهت استعلام از منابع طبیعی

الان اگر شما بخواهید استعلام منابع طبیعی چه برای سند چه برای جواز ساخت نمایید حتماً باید زمین خود را نقشه برداری کنید.

نقشه برداری را سعی کنید حتماً با دستگاه شمیم انجام دهید چرا که بی‌شک منابع طبیعی نیازمند برداشت با شمیم می‌باشد.

اگر نقشه برداری که انجام می‌دهید با غیر دستگاه شمیم باشد منابع طبیعی در اولین نوبت استعلام شما را برگشت خواهد زد.

چرا که دقت در متراژ بسیار اهمیت دارد یک نکته مهمی که اکثر دوستان در استعلام منابع طبیعی با آن به مشکل برمی‌خورند علاوه بر متراژ نامه مرجع مستعلم می‌باشد که از اداره مربوطه دریافت می‌کنند.

یعنی اینکه شما از یک نهادی برای منابع طبیعی استعلام اگر صادر شود و متراژی که در نامه ذکر شد با متراژ زمینی که برداشت کردید مغایرت داشته باشد استعلام شما جهت اصلاح برگشت می‌خورد.

الان استعلامات از طریق دفتر پیشخوان به اداره منابع طبیعی ارسال می‌شود و نیاز به حضور فیزیکی نمی‌باشد.

شما به راحتی از سایت مجوزها می‌توانید استعلام منابع طبیعی خود را از همان منزل با همین گوشی خود درخواست دهید.

نقشه بردار در چالوس

نقشه برداری زمین در چالوس

نقشه برداری زمین در شهر چالوس یا روستاهای چالوس این روزها بسیار زیاد اتفاق می‌افتد مرجعی که می‌تواند قیمت قانونی به شما دهد نظام مهندسی شهرستان چالوس می‌باشد.

اما اینکه یک نقشه بردار مهر نظام مهندسی داشته باشد و یا به اصطلاح مجوز نقشه برداری داشته باشد و مهری که بر پای نقشه می‌زند اعتبار داشته باشد این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

ما نقشه بردارانی که در اختیار داریم همگی عضو نظام مهندسی بوده اما به صورت مجزا و در قالب شرکت ما کار می‌کنند و نرخی که به شما عزیزان ارائه می‌کنند بسیار پایین‌تر از نرخ مصوبات می‌باشد.

خب نظام مهندسی چالوس منطقه مرزن آباد نیز در حوزه استحفاظی آن می‌باشد پس اگر شما زمینی در روستاهای مرزن‌آباد از جمله طویر ، باندر ، دلیر یا الیت ، میچکار دارید با ما تماس بگیرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پایین‌ترین هزینه را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

نقشه بردار در کجور

در مناطقی چون کجور حتماً نقشه برداری که می‌خواهید در اختیار بگیرید باید تجربه بسیار بالایی داشته باشد و از دستگاه‌های به روز استفاده بکند خوب مناطق ییلاقی شیب منطقه یا زمین را در نظر بگیرید.

یک سری از روستاها از اینترنت پرسرعت بی‌بهره هستند و دستگاه‌های مولتی فرکانس یا شمیم نیازمند اینترنت می‌باشد.

ما در بسیاری از روستاهای کجور از جمله کندلوس ، ویسر ، کجور ،پول، صالحان، بسطام و بسیاری از روستاهای دیگر سابقه نقشه برداری زیادی داریم.

هزینه نقشه برداری نوشهر و کجور

نقشه بردار در مرزن آباد

مرزن آباد پراکندگی روستای آن زیاد می‌باشد و بسیاری از روستاها از اراضی ملی هستند نقشه بردارهای ما به بسیاری از این اراضی مسلط هستند.

شیبی که در روستاهای مرزن آباد حاکم است خطای نقشه‌برداری را بالا می‌برد و این تجربه نقشه‌برداران ماست که این خطا را به صفر می‌رساند.

هزینه نقشه برداری در مرزن آباد با سایر مناطق از جمله کجور، مرزن آباد، چالوس یا نوشهر فرق چندانی ندارد.

صعب العبور بودن زمین‌ها دلیل بر افزایش قیمت نقشه برداری نیست.

مناطق مرزن آباد برای نقشه برداری می‌تواند به خاطر پراکندگی که روستاها دارد از جمله دلیر و الیت یا پنجک بعضی از همکاران متاسفانه قیمت‌ها را بالا می‌برند اما برای ما این مناطق با مناطق شهری از نظر هزینه فرقی ندارد.

در پایان ما در املاک پورولی با توجه به تجربه‌ای که در شناخت زمینه‌ها داریم به ویژه تشخیص اراضی ملی یا اراضی یر مسکونی می‌توانیم کمک خوبی به شما در نقشه برداری زمین انجام دهیم.

نقشه بردار در نوشهر

خب در شهر نوشهر و روستاهای حومه این شهرستان نیز حوزه کاری نقشه‌برداران ما می‌باشد به دلیل مسطح بودن اراضی این روستاها به راحتی کار برای نقشه‌برداران ما هزینه تمام شده برای شما عزیزان نسبت به کجور و مرزن آباد کمتر می‌باشد.

ما معمولا برای نقشه‌برداری زمین از دستگاه‌های مولتی فرکانس یا همان شمیم استفاده می‌کنیم.

از دوربین‌ها نیز برای نقشه برداری بناها استفاده می‌شود.

هر چقدر متراژ زمین بیشتر باشد هزینه تمام شده کمتر خواهد بود با این حال هزینه ما از نرخ مصوب نظام مهندسی نیز کمتر است.

نرخ یا هزینه نظام مهندسی چالوس

هزینه نظام مهندسی خوب خیلی راحت می‌توانید در اینترنت با یک جستجوی کوچک به آن برسید.

اما این را مطمئن باشید هزینه‌ای که ما برای نقشه برداری از شما عزیزان دریافت می‌کنیم به نسبت پایین‌تر از نرخ مصوب نظام مهندسی می‌باشد.

ما در نظر گرفتیم با توجه به حجم بالای کار و تجربه‌ای که داریم هم اعتماد مردم را در اختیار داریم پس وظیفه ماست که در این راستا به شما عزیزان کمک بیشتری انجام دهیم.

هزینه نظام مهندسی یک هزینه مصوب است که هر ساله تغییر می‌کند.

و این تغییر نیز رو به افزایش می‌باشد.

اما در هر صورت ما توصیه می‌کنیم نقشه برداری جدا از هزینه‌ای که دارد دقت نقشه برداری و حرفه‌ای بودن نقشه بردار اهمیت دارد.

نقشه برداری فوری در نوشهر

زمانی هم می‌رسد که شما نیازمند یک نقشه‌بردار در اسرع وقت هستی تا ملکی یا زمینی را نقشه برداری و تقسیم کنید.

معمولا افراد غیر بومی که آشنایی چندانی با نقشه برداران نوشهر ندارند بیشتر با این موضوع مواجه می‌شوند و ما در تجربه چندین ساله خود بارها با این موارد برخورد داشتیم.

اگر دنبال نقشه بردار در هر ساعت از شبانه روز هستید یعنی اگر می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان ملک شما نقشه برداری شود با ما تماس بگیرید.

استعلام منابع طبیعی و اداره ثبت با دوربین مولتی فرکانس

این نکته را فراموش نکنید اگر شما نقشه‌برداری زمین را برای استعلام از منابع طبیعی می‌خواهید حتماً با دستگاه شمیم یا همان دستگاه مولتی فرکانس یا سه فرکانس انجام دهید.

برای سند نیز همین است اگر برداشت شما یا نقشه برداری شما با دستگاه شمیم نباشد مطمئناً نقشه‌بردار اداره ثبت به آن ایراد خواهد گرفت.

نقشه برداران ما به همه این موارد و ریزکاری‌ها و حساسیت‌های نقشه‌برداران ادارات منابع طبیعی و اداره ثبت آشنایی کامل دارند.

نقشه برداری در روستاهای کجور نوشهر

اگر شما هر کدوم از روستاهای نوشهر اگر به فرض مثال در روستای اویل کجور در روستای خاچک ، در کندلوس کجور یا هر منطقه از کجور به نقشه بردار نیاز داشتید تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

معمولاً ممکن است شما زمینی داشته باشید در کجا که بخواهید برای آن جواز ساخت بگیرید یا حتی برای سند تک برگ آن اقدام کنید اصلاً نگران نباشید هر زمان دستور بدهید نقشه‌برداران ما آماده کمک به شما هستند.

نقشه برداری با دستگاه مولتی فرکانس در نوشهر

البته اینکه ما می‌گوییم در نوشهر فرقی نمی‌کند نوشهر باشد مرزن‌آباد باشد یا خود کجور اگر شما بخواهید نقشه برداری انجام دهید بهتر است با دستگاه‌های مولتی فرکانس که از دستگاه‌های جدید هستند استفاده کنید.

این نکته را فراموش نکنید که شما اگر بخواهید شیب مناطقی مثل کجور و مرزن‌آباد که اکثر مناطق دارای شیب زیاد هستند را لحاظ کنید در مساحت کل زمین بهتر است با دستگاه مولتی فرکانس باشد.

نقشه برداری برای احداث راه یا جاده و همچنین جهت ساخت ویلا و پروژه‌های آپارتمانی نیز با دستگاه‌های مولتی فرکانس امکان‌پذیر است.

نقشه برداری توپوگرافیک در نوشهر

اگر بخواهید برای احداث جاده یا همچنین مشخص نمودن شیب زمین و ارتفاع آن ز نقشه بردارهای حرفه‌ای استفاده کنید ما این نیروها و افراد در اختیار داریم تا بالاترین کیفیت و در کمترین زمان به شما ارائه دهند.

تو مناطق کجور یا خود مرزن آباد و البته کلاردشت شما اگه بخواهید نقشه برداری زمین انجام دهید اکثر زمین‌ها دارای شیب هستند.

معمولا شیب زمین باعث کاهش یا افزایش متراژ زمین خواهد شد اگر نقشه‌برداری به درستی صورت نگیرد.

نقشه برداری برای احداث جاده

اگه برای احداث جاده در کجا یا احداث جاده در چالوس و همچنین احداث جاده در نوشهر دنبال یک نقشه بردار خوب هستید این نیروها در اختیار ما هستند.

ما می‌توانیم به شما با دستگاه‌های فوق پیشرفته‌ای که در اختیار داریم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه دهیم.

ما بارها داشتیم افراد غیر بومی که در هر ساعت از روز با ما تماس گرفتن ما در کمتر از یک ساعت پروژه آنها را استارت زدیم و در کمتر از ۲۴ ساعت نیز پروژه را تحویل آن عزیزان دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *