زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 120 میلیارد و 500 میلیون تومان

گرانترین ویلا در شمال

بیایید در کنار هم گرانترین و لاکچری ترین ویلا های شمال کشور را بررسی کنیم چند ویلای لوکس لاکچری را به شما معرفی می کنیم و در نهایت به عنوان یک سورپرایز گرانترین ویلا در شمال کشور را معرفی خواهیم کرد البته در این مطلب سنگ کنیم به شما مشاوره میدهیم که گرانترین ویلاهای شمال کشور در کدام شهرها قرار دارند و اینکه لوکس ترین ویلاهای شمال کشور در کدام استان و کدام شهر واقع شده اند چند ویلای لوکس و لاکچری نمای بیرونی و نمای داخلی آن را می بینیم به بسیاری از مطالب مشابه همین موضوعات را در کنار هم بررسی خواهیم کرد.

گرانترین ویلای شمال در کدام شهر 

این بنا نوساز و در متراژ ۴۸۰ متر دوبلکس در ۷۰۰ متر زمین در جاده توریستی وازیوار در رویان در یکی از شهرکهای تهران نشین بنام ری را واقع هست از نظر مقیاس فنی با بالاترین استاندارد از بتن ۴۰۰ و میگردد ۲۲ در تعداد بالا در واحد سطح ساخته شده که فرآیند ساخت مستمر با نظارت مهندسین عمران و آرشیتکت بوده و از پی کنی تا آخر عکس و فیلم گواه بر رعایت موازین فنی ساخت بوده و دوما بنا به شرایط اقلیمی شمال کشور و با توجه به نشست طبیعی ساختمان این بنا در ۲۸ ماه ساخته شد که نشست فیزیکی ساختمان در خلال ساخت انجام شده باشد .

گرانترین ویلا شمالحرف

کلا در مرحله ساخت علاوه بر استفاده از بهترین متریال نکات فنی در همه مراحل بدقت انجام گرفته است و در مرحله رویت این مقوله به اثبات میرسد .از دیگر امکانات ویلا داشتن ۴ مستر و سرویس مهمان است آشپزخانه ممبران و آشپزخانه کثیف کف سالن بالا و پایین لمینت آلمانی گرمایش از کف برای سالن پایین و برای بالا رادیاتور است .

گرانترین ویلا شمال ایران

روف گاردن همراه الاچیق در پشت بام نمای کلی سیمان سفید با ترکیبی از سنگ است حیاط سازی بسیار زیبا با گرانترین گل و گیاه پیوندی انجام شده ساختمان کلا در مورد آبیاری حیاط و نور پردازی و کنترل گرمایش هوشمند است . دزدگیر مرکزی آنتن ماهواره و مرکزی دوربین مداربسته سنسورهای دود و… غیره
این شهرک در حدود۱۰ هکتار وسعت دارد و کلا ۴۰ واحد ساخته شده وجود دارد و به علت وسیع بودن شهرک بلوارها و میادین متعددی را دارا میباشد استخر آب گرم و سرد به تناسب فصل ۲۴ ساعته هست جکوزی و سونا فعال و کلا با مدیریت خوب اداره میشود نگهبانی تاسیساتی باغبانی ۲۴ ساعته کنترل شهرک را به عهده دارند. قیمت این ملک ۴.۵ میلیارد میباشد که البته با آپارتمان در منطقه ۱ تهران هم قابل معاوضه هست .

عکس و تصاویر ویلاهای لاکچری

این ویلای شیک با حیاط سازی بسیار زیبا در نوشهر و رویان و نزدیکی رویان میباشد این ویلای لوکس و گرانقیمت با توجه به اینکه در منطقه کاملا توریستی میباشد از توجه زیادی برخوردار است و مالک این ملک ایین ویلای زیبا و بهتره بگیم این کاخ عالی رو برای معاوضه نیز قرار داده است البته معاوضه با تهران و منطقه 1 تهران.

معاوضه ویلا با آپارتمان تهران

آپارتمان مسکونی در تهران و نه ملک تجاری موردی است که اکثر ویلاداران در شمال حاظر به جابجایی و تهاتر با آن هستند و بوده مواردی که ما با رضایت و هماهنگی طرفین چنین معاوضه و تنهاتری را انجام داده ایم .
نحوه نوشتاری مبایعنامه در معامله های معاوضه ای همانند مبایعنامه معمولی فروش میباشد و در این خصوص باید دو مبایعنامه تنظیم شود به طور مثال شخصی آپارتمان مسکونی در تهران به ارزش 1 میلیارد و 300 میلیون داشت و خواهان معاوضه با ویلا در شمال بود که موردی از ویلا با ارزش فوق به او معرفی نمودیم و یک مبایعنامه فروش آپارتمان با خریدار ( فروشنده ویلا ) و فروشنده (آپارتمان تهران ) تنظیم و مبایعنامه بعدی را به صورت برعکس تنظیم نمودیم و صیغه معامله جاری و به امضا طرفین رسید .
البته هستند مواردی از معاوضه ویلا در شمال با ملک مسکونی یا زمین در شهرهای دیگر کشور که ارزشی متفاوت از لحاظ قیمتی دارند ، در این صورت موردی که ارزش کمتری دارد به صورت توافقی قیمت گذاری میشود و مطابق مطلب فوق مبایعنامه دوبار نوشته و ما به التفاوت قیمت در قولنامه قید و طرفین اقدام به هم ارزشی و برابری قیمت در قرارداد در حضور بنگاه مربوطه مینمایند

لوکس و گرانقیمترین ویلای ایران

شاید مهمترین علل گرانی این ویلا لوکس بودن این باشد چرا که این ویلا بسیار مدرن و هوشمند ساخته شده است و ویو دریا و جنگل این ویلا سبب شده است تا قیمت میلیاردی به خود بگیرد و با توجه به افزایش هزینه ساخت ویلا از متری 700 هزار تومان به متری 2 میلیون تومان در طی این شش ماهه گذشته با افزایش قیمت خرید ویلا در شمال و مازندران بخصوص افزایش قیمت خرید ویلا در نوشهر باشیم البته شایان به ذکر است قیمت زمین ها هم با ایین افزایش قیمت دلار جلوگیری از بی ارزشی پول و تبدیل آن به سرمایه و زمین که بهترین سرمایه گذاری است سبب افزایش قیمت زمین نیز شده است

بارها شاهد بودیم عزیزانی که برای خرید ویلا در نوشهر به ویژه ویلاهای لوکس اعدام کرده‌اند سعی کردند در مناطقی چون چلک نوشهر ونوش نوشهر بندپی نوشهر خواسته خود را به سرانجام برسانند که این نشان از برند بودن این مناطق می باشد

نکات مهم  هنگام خرید ملک مسکونی، مغازه و زمین

یک ملک مسکونی تازه‌ساز معمولا یک مالک دارد (صاحب زمین) و یک سازنده. گاهی این دو با هم اختلاف دارند و بدون اطلاع هم ملکی را به فروش می‌رسانند. بنابراین هنگام خرید ملک تازه‌ساز که هنوز سند ندارد به این نکته توجه کنید. سعی کنیدهر دو مبایعه نامه را امضا کنند.
اگر ملک پیش‌فروش می‌خرید با مقداری ریسک مواجه هستید. حتی اگر طرف کلاهبردار نباشد احتمال ورشکستگی، فوت و سایر احتمال‌ها باعث می‌شود سرمایه شما از دست برود یا سالها بلاتکلیف بماند.
خانه‌های نوساز که هنوز سند ندارند خطرناک هستند. گاهی خانه نوساز به دلایل مختلف میلیونها تومان به شهرداری بدهکاراست و صاحب ملک قصد تسویه حساب با شهرداری را ندارد. به شما گفته می‌شود یک‌پنجم پول بابت سند نگهداری می‌شود اما مبلغ بدهی شهرداری بسیار بیشتر از این است. اگر خانه‌ای بخرید که حداقل یکی دو سال از عمر آن گذشته باشد هم مشکلاتش معلوم شده و هم سندش تعیین تکلیف شده است.از فروشده پایان کار شهرداری -گواهی ساختمان- بخواهید. اگر ملک مورد نظر گواهی ساختمان داشته باشد حداقل نشان می‌دهد با شهرداری مشکلی ندارد. اگر سوال یا ابهامی داشتید کپی گواهی ساختمان را از فروشنده بگیرید و سری به شهرداری بزنید.
اگر ملک مورد نظر گواهی ساختمان دارد اما هنوز صورتمجلس تفکیکی یا تقسیم نامه ندارد از فروشنده علت امر را جویا شوید. وقتی ملک، گواهی ساختمان داشته باشد درمرحله بعد می‌تواند صورتمجلس تفکیکی بگیرد و در نهایت سند تک برگی صادر شود. این فرایند خیلی طولانی نیست. پس از صدور گواهی ساختمان، قاعدتا ظرف دو تا سه ماه، مراحل بعدی طی شده و اداره ثبت املاک، سند تک برگی صادر می‌کند.
از هویت فروشنده مطمئن شوید. کارت ملی و شناسنامه او را با دقت ببینید و با مشخصات سند ملک و بقیه مدارک چک کنید. رودربایستی نداشته باشید.
اگر فروشنده مدعی است که وکالت بلاعزل فرد دیگری را برای فروش دارد قبل از هر چیز از دفترخانه‌ای که وکالت بلاعزل در آن ثبت شده استعلام نمایید.
هر ملک یک کد پستی ده رقمی منحصر به فرد دارد که در سند درج شده است. از فروشنده بخواهید تاییدیه کد پستی ده رقمی را از اداره پست بگیرد. این کد پستی مبنای تنظیم مبایعه‌نامه است.

لوکس ترین ویلا در شمال

هرگز قولنامه یا مبایعه‌نامه که در بنگاه به صورت دستی تکمیل می‌شود را به عنوان مستندات معامله قبول نکنید. بنگاه موظف است مبایعه‌نامه را در برگه‌های مخصوص اتحادیه املاک پرینت گرفته و به شما کد رهگیری بدهد. مبایعه نامه پرینت شده باید هولوگرام اتحادیه داشته باشد و مشخصات بنگاه معلوم باشد.
صدور کد رهگیری هزینه‌ای ندارد و بنگاه حق ندارد هزینه اضافه‌ای بابت ارایه کد رهگیری از شما دریافت نماید.

کد رهگیری بر اساس کد پستی ده‌رقمی و آدرس ملک صادر می‌شود. کد رهگیری صادر شده را از طریق “سامانه ثبت معاملات واملاک ایران” به آدرس زیر چک کنید. اگر کد پستی شما درست ثبت شده باشد بنگاه یا فروشنده نمی‌توانند ملک را به فرد دیگری بفروشند. به هیچ وجه به حرفهای مشاور املاک یا افراد دیگر مبنی بر اینکه کد هگیری کاربردی ندارد توجه نکنید.

http://www.iranamlaak.ir

آدرس و مشخصات ملک را که در سند ملک ذکر شده است با موقعیت واقعی ملک مقایسه کنید. هرگونه مغایرتی را قبل از خرید برطرف نمایید.

اگر ملک مستاجر دارد قبل از خرید مستاجر را از خرید آگاه نمایید و در جلسه ای با حضور همه طرفین، قرارداد اجاره را جابجا کنید.

حتما قبل از خرید ملک از همسایه‌ها و بخصوص مستاجرینی که در آن آپارتمان هستند در مورد مشکلات احتمالی ملک، پرس و جو کنید. بررسی کنید فروشنده بابت شارژ و دلایل دیگر به آپارتمان بده

حتما هنگام خرید خانه، سایر ملحقات آن نظیر پارکینگ، انباری، حیاط و تراس را به دقت رویت نمایید. اگر خانه دیوارهای مشترک دارد در مورد میزان انتقال صدا تحقیق کنید. به صدای موتورخانه، آسانسور، مترو و … توجه کنید. خانه را در روز ببینید تا به میزان نورگیری پی ببرید. مواظب باشید “پارکینگ مزاحم” را به اسم پارکینگ معمولی به شما نفروشند.

با مراجعه به اینترنت میزان حق کمیسیون بنگاه‌دار را از سایت اتحادیه مشاورین املاک پیدا کنید. الان معاملات زیر پانصد میلیون تومان، از هر طرف نیم درصد مبلغ معامله به عنوان کمیسیون دریافت می شود.

کلام آخر برای خریداران ویلا شمال

تقریبا همه مطالبی که در بالا بیان شد وظیفه مشاور املاک می باشد. یک مشاور املاک خوب باید تسهیل کننده معامله و متعادل کننده ریسک بین فروشنده و خریدار باشد و به گونه ای معامله را انجام دهد که هر دو طرف با اعتماد و بدون نگرانی باشند. اما واقعیت این است که همه مشاورین املاک اینگونه نیستند. بسیاری از آنها عجله دارند معامله سریعتر انجام شود و کمیسیون خودشان را بگیرند و به فکر طرفین معامله بخصوص خریدار نیستند. حتی بعضی مواقع با یک طرف معامله تبانی می کنند. بنابراین به مشاور املاک اعتماد کامل نداشته باشید.

خریدار باید براساس قرارداد و در تاریخ مقرر در دفترخانه ای که جهت تنظیم سند با فروشنده توافق نموده است به همراه چک رمز دار باقی مبلغ معامله حاضر شود.

در صورت عدم حضور فروشنده در تاریخ مقرر، حتما از سردفتر دفترخانه، گواهی حضور خود و عدم حضور فروشنده را دریافت نمایید.

چنانچه فروشنده هستید، فراموش نکنید که حضور شما در روز مقرر برای تنظیم سند کافی نیست و می بایست در روز مقرر، استعلامات لازم شامل تسویه عوارض شهرداری و تسویه اداره دارایی بابت مالیات را جهت انتقال سند قبلا انجام داده باشید. استعلام اداره ثبت هم باید قبلا توسط دفترخانه انجام شده باشد.

اگرشما نیز  خریدار هستید، فراموش نکنید که حضور شما بدون همراه داشتن باقیمانده ثمن معامله، در حکم عدم حضور شماست.

در ضمن مطمئن شوید که مال در وثیقه یا رهن یا در توقیف نباشد. اگر مورد معامله، ملک است، بررسی کنید که مواردی مانند آب، برق، گاز، تلفن، پارکینگ و انباری به طور روشن در سند توصیف شده باشد.

در انتها

همیشه بهترین ها را برای خود بخواهید و بدانید این شما هستین که مییتوانید با انتخاب بهترین ها از بهترین املاک ها انتخاب خوب را برای خود ارمغان بیاورید

توجه :

آدرس مکان ویلا ممکن است واقعی نباشد بقیه اطلاعات صحیح میباشند. لطفا تماس بگیرید

املاک پورولی در خدمت شماست

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : jb