زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت ۷ و نیم میلیارد تومان

ویلا ۷ میلیاردی بندپی نوشهر

خوب بسیاری از شما عزیزان تمایل دارید در بندپی نوشهر صاحب ویلا باشید ویلاهای بندپی اگر نوساز باشند الان در حدود حداقل ۷۸ میلیارد تومان قیمت دارد البته وقتی می گوییم ویلا ۷ یا ۸ میلیاردی یعنی ویلایی که حدود دویست و پنجاه متر زمین دویست متر بنا دارد خوب این برای خریدار غیربومی که دنبال یک ویلای دربست با حیاط سازی شیک است شاید مناسب نباشد.

بررسی ویلای ۷ میلیاردی در بندپی

اگر اجازه دهید همان اول کار در مورد این ویلای ۷ میلیاردی برای شما یک سری توضیحاتی دهم تو اگر خواستی تصمیمی در مورد خرید ویلا بگیرید حتماً روی این ویلا بیشتر تمرکز داشته باشید.

این ویلا در حدود ۵۶۰ متر زمین دارد تقریباً ۲۸۰ متر بنای دوبلکس ده سال ساخت دارای یک حیاط سازی خوب در منطقه‌ای با ویو ابدی جنگلی می باشد این ویلا دارای سه خواب مستر میباشد دارای سند بوده و انشعابات نیز روی زمین قرار دارد یعنی روی ویلا قرار دارد.

ویلا چون دوبلکس بوده و تراس نیز دارند و در منطقه غیر بومی نشین نیز واقع شده اگر شما قیمت زمین آن را محاسبه کنید یعنی در حدود ۵۶۰ متر زمین و متری در حدود حداقل ۱۵ میلیون در هر متر نیز در نظر بگیرید پول زمین آن در حدود ۸ میلیارد و خورده می شود

امام مالک به قدر پول لازم میباشد که حاضر به فروش آن با قیمت در حدود ۷ میلیارد شده است یعنی شما با پرداخت پول زمین صاحب یک ویلا در یک منطقه خوب خواهید شد قیمت زمین که عرض کردم زمین خالی می باشد نه زمینی که محصور شده یا دارای انشعابات میباشد.

ویلا ۷ میلیاردی بندپی نوشهر

ویلا خط گاز بندپی

خوب ویلا وقتی درخت گاز هر روستایی در نوشهر باشد به خاطر حریمی که درخت گاز وجود دارد و اداره گاز اجازه ساخت و ساز را در این حریم نمی دهند برای مالکین زمین و ویلا یک ویو ابدی وجود دارد شما تصور کنید یک ویلایی را در بر خط گاز ساخته اید حدود ۳۵ متر جلوی شما اجازه ساخت هیچگونه ویلایی را کسی ندارد حال با چه منظره ی جنگلی مواجه خواهید شد؟!

معمولاً خرید زمین یا خرید ویلا در خط گاز بهترین نوع خرید میباشد خط گاز بندپی هم به دلیل برند بودن این منطقه و این که از دو ورودی به خط گاز خواهید رسید بسیار با ارزش است یعنی از ورودی مزگاه بندپی و هم از ورودی نجارده بندپی می‌توانید به خط گاز برسید البته این ویلا از ورودی خط گاز نجارده بندپی بسیار نزدیک می باشد.

اگر شما قصد خرید ویلا در بندپی نوشهر را داشته باشید یکی از اون مکان هایی که علاقه مند به خرید ویلا هستید مطمئناً خط گاز بندپی میباشد دلایل آن را نیز عرض کردم پس پس با توجه به ویژگی های خاص خط گاز بندپی و شرایط و امکانات ویژه این ویلا قیمت اعلام شده از سوی مالک بسیار مناسب و شاید ارزان نیز باشد شاید که نه ، حتماً ارزان است.

منطقه برند بندپی را بهتر بشناسیم

از اینکه این منطقه را من برند معرفی کردم این حرف بنده نیست بسیاری از خریدارانی که در نوشهر و روستاهای نوشهر دیدن کردند و قصد خرید ملک برای زندگی یا از جهت سرمایه‌گذاری را داشتند بندپی نوشهر را بسیار بیشتر بهتر پسندم بودند بندپی نوشهر جدایی از زیبایی و امکاناتی که دارند مردم آن بسیار خوبی نیز دارد بندپی نوشهر تمامی امکاناتی که باید در یک روستا باشد را در خود جای داده است از آرایشگاه زنانه تا نانوایی های سنتی و صنعتی ابزار یراق میوه فروشی هاست و بسیاری از امکانات دیگر را به راحتی می توانید در بندپی نوشهر در دسترس داشته باشید.

خود بندپی نوشهر مناطق یا مکان های خوب و خوبتر را دارد چرا که ما مکان بد در بندپی نداریم اینکه خوب و خوب تر را از هم جدا می کند سلیقه شما خریداران می باشد یکی از خریداران دنبال زمین هایی هستند که پای کوه و نزدیک جنگل باشد به یک سری ها دوست دارند درخت گاز بندپی زمینی را خریداری کند یا ویلایی را مالک شوند.

این منطقه بندپی در فاصله ۷ کیلومتری نوشهر قرار دارد منطقی غیربومی داشتیم و بوم نشین در این روستا از هم مجزا می باشد دو ورودی به روستا وجود دارد که معمولاً ورودی بندپی نجارده بیشتر مورد پسند غیربومیان می باشد.

چنانچه تصمیم به خرید ویلا در نوشهر رادارید منطقه برند هم برای سرمایه گذاری و هم برای زندگی بسیار مناسب است سعی کنید در میان اولویت‌های خرید خود بندپی را حتما ذکر و جای دهید

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00