زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت 15 میلیارد تومان

ویلا لوکس و لاکچری در نوشهر چلندر

ویلا لوکس و لاکچری در نوشهر چلندر

معمولا خریداران ویلا لوکس دنبال یک ملک همه چیز تمام هستند که همئ منطقه برند باشد و هم ویلا فول امکانات باشد . یک سورپرایز عالی برای شما خریداران عزیز آورده‌ام اول از همه باید عرض کنم که این مطلب رو من اواسط مهر سال ۹۹ دارم داخل سایت بارگذاری می کنم این ویلای لوکس لاکچری به همه چیز تمام در منطقه چلندر نوشهر قرار دارد ۶۰۰ متر زمین نزدیک ۵۰۰ متر بنا دارد کلید نخورده و نوساز میباشد استخر داشته حیاط سازی زیبایی دارد منطقه غیر بومی نشین می‌باشد. .

ویلا لوکس و لاکچری در نوشهر چلندر ویلا لوکس و لاکچری در نوشهر چلندر

ویلا لوکس در چلندر نوشهر

ویوی دریا و جنگل دارد  ویو کوه و جنگل قرار دارد سند ، جواز ساخت و پایان کار نیز دارد تمام متریال داخل ویلا از بهترین ها میباشد ویلا کاملا شخصی سازی شده است این ویلای شیک و لوکس در چلندر که خود برندترین منطقه در حومه نوشهر است قرار داشته اصولا خرید ویلا لوکس در نوشهر باید در منطقه برند نوشهر باشد تا ملکتان ارزشمند باشد شما نمای ویلا را دقت کنید شما نمای داخلی ویلا را ببینید شما ویلا را ببینید شما کافیه در اینترنت منطقه چلندر را جستجو کنید متوجه خواهید شد چرا ما روی این ویلا تمرکز کرده‌ایم چرا ما این ویلا را ویلای بسیار لاکچری و لوکس معرفی کردیم چرا ما اصرار بر فروش این ویلا به شما عزیز هموطن داریم . 🙂

ویلا لاکچری نوشهر چلندر

بگذارید راحتتان کنم شما دارید با خرید ویلا بهترین سرمایه گذاری را در منطقه انجام می دهیم شما دارید با خرید این ویلای لوکس صاحب لاکچری ترین ویلا در چلندر می شوید شما در حال مشاهده یک ویلای همه چیز تمام هستید این ادعا نیست این شعار نیست املاک پورولی همیشه بهترین ها را به شما معرفی خواهد کرد یقین بدانید این ویلای لوکس لاکچری چون در چلندر قرار دارد و پای کوه نیز است و هم از هم زده و مل کار و هم از چلندر به این منطقه راه دارد توصیه اکید برای شمایی که اگر به دنبال خرید ویلای لوکس هستید دارد.

در آخر باید عرض بکنم که این ویلا به صورت نقد و اقساط نیز فروخته میشود و مالک ان پول لازم واقعی میباشد. 🙂

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : H45