زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت توافقی تومان

ویلا لوکس استخردار در نوشهر

ویلا لوکس استخردار در نوشهر

هر آنچه در مورد ویلا استخردار دیدید بزارید کنار این عنوانی که گذاشتم ویلا لوکس استخردار در نوشهر ، شوخی نیست یک ویلایی اوردم براتون با بهترین و کاملترین امکاناتی که یک ویلا میتونه داشته باشه شما میدونم که خریدا واقعی هستید میدونم که یه چیز لوکس و لاکچری می خوای میدونم که اومدی بهترین رو بخری پس دست دست نکن یه نگاه به عکس بنداز و یه نگاهی هم به مشخصات و ویژگی های ملک بنداز اونوقت میبینی که جای درستی اومدی این ویلای شیک و با کلاس با بهترین شرایط به فروش گذاشته شده است هر چقدر هم شما دوست داشته باشید ویلا ساحلی رو، این ویلا استخردار لوکس چیز دیگری است.

ویلا لوکس استخردار در نوشهر

مشخصات ویلا

من نمی خوام پر حرفی کنم میخوام شما رو راست ببرم سر اصل مطلب . اینبار اینجا خبرهایی در کار است اینجا لاکچری ترین ویلا با بهترین امکانات داره به شما معرفی میشه این خود لوکس بودن است.

گرمایش از کف . پکیج نصب . چاه اب . منبع اب . پمپ ها نصب . استخر اب گرم و تصفیه خانه .

شومینه چدنی . سرامیک ۸۰ ×۸۰ . سقف کناف و چوب . حیاط سازی . انشعابات نصب . جکوزی .

سرویس وان خور . ۴ خوابه مستر . ۷ عدد سرویس . دوربین مدار بسته . دروازه ی ریموت دار . دو عدد موتور خانه .

سند تک برگ . جواز ساخت . پایان کار . ویوی ابدی دریا و جنگل . کابینت ها ممبران . دو عدد اشپز خانه .

۳ عدد کمد دیواری . حیاط سازی شیک . کباب پز و گریل پز . و ….

ویلاهای لوکس

دم هر کی که میخواد این ویلا رو بخره گرم ، این ویلا واقعا محشره تو همه ملک هایی که گذاشتم . اینقدر امکانات باشه رو یه ویلا ، رویایی میشه برای هر کسی که مالکشه یا مییخواد مالکش بشه دیگه وقتی زدین خرید ویلا استخردار در نوشهر جای پرتی نمیرید درست میایید پیش اینکاره نوشهر که بهترین و لوکس ترین ویلاها رو داره.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00