زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت 40 میلیارد تومان

ویلا شیک و لوکس تریبلکس متل قو

ویلا شیک و لوکس تریبلکس متل قو

اگر چه مازندرن استانی توریستی است اما شهرهای مختلف ان ازجنبه های متفاوت مورد توجه گردشگران قرار گرفته اند یکی از این شهرها سلمانشهر است که به متل قو نام گرفته استاین شهر کوچک ولی زیبا در مجاورت دریای خزر قرار دارد و دارای یکی از بهترین سواحل استان مازندران است همچنین فاصله کوتاه بین ساحل دریا و دامنه کوه به زیبایی این شهر افزوده است.

قیمت ویلا شیک و لوکس در متل قو نسبت به شهرهای بزرگتر بسیار گران تر است و به همین علت کسانی که قصد خرید ویلا لوکس در شمال کشور را دارند ابتدا اقدام به خرید در متل قو میکنند.رونق شهر و همچنین توریستی بودن و شلوغی اش باعث شده است که طی چند سال اخیر سرمایه داران دولتی و خصوصی با هزینه ای بسیار زیاد اقدام به ساخت برج هایی بزرگ مثل برج های ساحلی دبی کنند.

پس برای خرید ویلا شیک و لوکس تریبلکس متل قو با مشاوران املاک پور ولی در تماس باشیدمکان های دیدنی متل قو .

مشخصات ویلا

گردشگرانی که برای سفر متل قو را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اند میتوانند علاوه بر بازدید از جاهای دیدنی متل قو شامل مراکز خرید و …برای تفریح و تجربه هیجان در جاذبه های طبیعی مانند غار نوردی و جنگل گردی برنامه ریزی کنند یکی از جذاب ترین دیدنی های طبیعی متل قو غار دانیال است. غار دانیال یکی از غارهای ابی و رودخانه ای در ایران محسوب میشود که در رشته کوه البرز واقع شده است و در میان غارهای ابی ایران دومین غار بزرگ به شمار می اید اب داخل غار اشامیدنی است البته به شرط انکه قبل از شما گروه دیگری وارد غار نشده باشند. دمای غار دانیال هم در تمام فصل ها ثابت و بین 20 تا 25 درجه سانتیگراد است.

این ویلا شیک و لوکس تریبلکس دارای 1000 متر زمین و 1000 متر بنای مفید میباشد.داخل شهرک و روبروی برج های عظیم زاده قرار گرفته همچنین دارای استخر سونا و جکوزی میباشد و حیاط سلزی بسیار زیبا.این ویلا با قیمت 20 میلیارد به فروش میرسد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : f1