زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت سه میلیارد تومان

ویلا شهرکی مزگاه نوشهر

ویلا شهرکی مزگاه نوشهر

آخه این عنوان چیه من زدم ویلا شهرکی مزگاه نوشهر یعنی چی آخه ؟ مزگاه کلا شهرک هست واسه خودش . شما هر جایی رو نگاه کنید شهرک های لوکسی پیدا می کنید که این ویلاها توش فراوونه اما این قیمت ویلا شاید اگر بگم تک است بزرگنمایی نکردم هر متر زمین تو این شهرک ها حداقل سه تا چهار میلیون است خلاصه مطلب اینکه شما دوست دارید تو مزگاه نوشهر برای خودتون ویلای لوکس داشته باشید بهتره دست دست نکنید این همونیه که شما می خواهید حالا ما گشتیم یه ویلا پیدا کردیم که مالکش پول لازمه ف شما دارید استخاره می کنید برای خرید ؟ خداییش حقتون نیست ویلا قیمتش بره بالا و گرون بشه؟ 🙂 بیا بخرش دیگه واسه خودت میگم تو نخری یکی دیگه میخره.

قیمت ویلا شهرکی در مزگاه

برای داشتن ویلا شهرکی گزینه‌های زیادی در مزگاه در اختیار ندارید چرا که مزگاه شهرک‌های لوکس و برند زیادی ندارد و شهرک‌های خوب مزگاه را می‌توان شهرک پاسارگاد نامبرده شهرک در خیابان آذربون باشد که دور تا دور آن محصور بوده و یک سری ویلاهای لوکس زیبا و البته قدیمی ساخت وجود دارد که از اصالت شهرک خبر می‌دهد.

مناطق دیگری را هم به عنوان شهرک میشناسیم مانند شهرک نوروزی ، شهرک پشتوان چون جز مناطق محصور شده نیستند و لفظی به عنوان شهرک شناخته می شوند اما خوب شهرک باید محصور شده باشد. همین الان قیمت زمین در مزگاه و شهرک‌های مزگاه در حدود متر حداقل ۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود که تقریباً همگی داخل بافت هستند.

ویلا شهرکی مزگاه نوشهر

مشخصات ویلا شهرکی مزگاه

باز تیتر مشخصات ویلا دیدید چشاتون چهار تا شد که این ویلا مگه چی داره که پورولی هی داره تعریفشو میکنه این ویلا قیمت ارزون داره همونی که شما دوست داری و دنبالش هستی . این ویلا مابین نوشهر و نور است و یه 6 کیلومتری حدودا با خود نوشهر فاصله داره نزدیک دریا هم که هست پیاده بخواهید برید یه دو دقیقه بیشتر راه نداری تا لب آب دریا و استفاده اس ساحل اون .اصولا فروش ویلا در مزگاه نوشهر با این قیمت نشون میده شما ادمی بسیار خوشانس هستی .

زمین ۲۹۰متر
بنا ۲۱۰متر
۳خوابه مستر
سنددار
پایانکار
شهرک آماده و کامل
امتیازات نصب
قیمت ۲میلیارد

اعتماد به ما

من اینجام تا شما رو راهنمایی کنم و بهترین ها رو در اختیارتون قرار بدم اصل کار این سایت املاک نیز همین است اون شمایید که میتونی اعتماد کنید یا نه . ما تلاشمون رو بر پایه بر توکل به خدا و صداقت قرار دادیم و تموم تلاشمون رو میکنیم در فروش ویلاها ، بهترین ها و خوش قیمت ترین ها رو معرفی کنیم امیدوارم از مشاوره ما بهترین استفاده رو بکنید

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00