زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت هفت میلیارد و نیم تومان

ویلا ساحلی چیلک نوشهر

ویلا ساحلی چیلک نوشهر

لابد با خودتون میگید پورولی داره چیکار میکنه این آس ها رو از کجا میاره . ویلا ساحلی چیلک نوشهر رو کجای دلتون بزارید ، آره آقاجون املاک پورولی که کم الکی نیست 🙂 این ویلا رو هر کسی به شما نشون نمیده اینها بهترین های منطقه هستند ویلا قواره اول آب با این قیمت؟ این ویلا دارای بهترین متریال در ساخت بوده و شخصی سازی شده است وقتی حرف از ویلا ساحلی میشه باید یه خوبشون نشون شما داد ما واسه مشتری هامون ارزش قائلیم شما میتونید صاحب این ویلای ارزان باشید اخه کی میاد ویلا ساحلی رو با این مشخصات و امکانات با این قیمت بزاره برای فروش. اونم چی؟ نقد و اقساط باشه. خلاصه ما داریم میترکونیم.

ویلا ساحلی چیلک نوشهر

مشخصات ویلا

نمیخوام زودی شما رو ببرم سر اصل مطلب آخه اینجور ویلا رو شما هر جایی نمی تونید تا فردا صبح هم تو اینترنت جستجو کنید ویلا ساحلی ، باز اینجور ویلا با این قیمت پیدا نخواهید کرد این ویلای شیک رو بهتون معرفی می کنم اما برید برای بچه محل هاتون تعریف کنید املاک پورولی چه گرد و خاکی به پا کرده است.

فروش ویژه ویلای ساحلی
قواره اول آب
۱۱۰۰متر زمین
۶۵۰متر بنا
۵خوابه
همگی مستر
۶سرویس و حمام
سرویس‌ها تماما از سنگ
کابینت ترک
شسرآلات درجه یک
روف گاردن
دید همزمان دریا و جنگل
استخر روی روف گاردن
گرمایش از کف
سند ششدانگ
مجوز ساخت
شروع قیمت از ۷/۵۰۰میلیارد

ویلا ساحلی لوکس

شما فکر کردید ما الکی شدیم املاک بزرگ مازندان؟ این ویلاها رو مالکین و فروشنده ها بر اساس تجربه ما و صداقت کاری و البته اعتمادی که به ما دارند معرفی کرند هر کسی از این ویلاهای خوش قیمت ندارد ما هم که همیشه عادت داریم بهترین ویلاها و لوکس ترین ویلاهای نوشهر رو برای شما بیاریم اینم یکی از اون خوشگل ها که مد نظر شما است خلاصه خرید ویلا ساحلی در نوشهر به همین راحتی نیست اما ما براتون راحتش کردیم

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00