زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت دو و نیم میلیارد تومان

ویلا دو‌ و نیم میلیاردی نوشهر

ویلا دو‌ و نیم میلیاردی نوشهر

اگه دنبال  تا حدود دو و نیم میلیارد ویلا در حومه نوشهر هستید این ویلا را با توضیحات کامل آن مطالعه کنید. چرا که این ویلای نوساز و البته سه خواب در منطقه برند می باشد و شما می توانید بصورت اقساط و معاوضه خریداری نمائید.

خرید ویلا دو‌ و نیم میلیاردی نوشهر

معمولا خرید ویلا در نوشهر با همه شرایط که ویلا داشته باشد باز برای خرید و سرمایه گذاری عالی است چرا که خود نوشهر ویلا 2 و نیم میلیاردی به ندرت پیدا می شود این امر به دلیل ارزشمند بودن زمینهای نوشهر می باشد از این رو شما تنها با مشاوره با املاک پورولی است که میتوانید صاحب یک ویلا خوب شوید.

مبله کاملا

نوشهر سيسنگان نخ شمال

مساحت زمين٢۵۳

مساحت بنا۱۳۰

ویلا دو‌ و نیم میلیاردی نوشهر

کنتور آب برق گازنصب میباشد

۳خوابه مستر

منطقه ویلایی تهراني نشين همراه با نگهباني

ویلا به صورت همكف میباشد ودر طبقه همکف سالن پذیرایی اشپزخانه با تراس بزرگ اتاق خوابها همراه با کمد دیواری

،نشیمن با ویو عالی،تراس دیدبه محیط سرسبز و دلنشین،کف سرامیک،سقف داخل سالن با طراحی بسیار زیبا واستفاده از بهترین مصالح،فاصله تا ساحل ۵۰۰متر، دسترسي اسان به مراكز خريد،چشم انداز بی نظیر به جنگل.۲/۴۰۰میلیارد.

اصولاً ویلا ارزان که حدود دو و نیم میلیارد قیمت داشته باشد در سال ۱۴۰۰ چیزی شبیه رویا در نوشهر است با توجه با توجه به افزایش قیمت زمین ها در نوشهر معمولاً ویلا ۲ میلیاردی پیدا نمی شود اما با این حال اگر شما خواستگار این گونه ویلاها با این قیمت هستید تعداد این ویلاها به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد این ویلا در منطقه نخل شمال می باشد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00