زمان انتشار : 4 سال پیش
قیمت یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان

ویلا دوبلکس نوساز سنددار شمال

ویلا دوبلکس نوساز سنددار شمال

حتما نباید اول هر مطلبی بزاریم فروش یا خرید ویلا که . الان این که زدیم ویلا دوبلکس نوساز سنددار شمال ، هم خلاصه و مفید است و هم نشون میده وقتی توی یه سایت املاک که باشه پس لابد برای خرید و فروش است این ویلا چون داخل مجتمع هم است و نما رومی هم داره و دور و برش هم همه غیر بومی نشین هستند پس شک نکنید هر خریدار واقعی اینو ببینه عاشقش میشه. معمولا ویلا با این قیمت اونم تو شمال کشور بخصوص تو نوار ساحلی نوشهر کم پیدا میشه هر ماه هم داره قیمت زمین و ویلا بالا میره و شک نکنید تا تابستان نرسیده بعد این کرونا یه رشد بزرگی هم می کند.

ویلا دوبلکس نوساز سنددار شمال

مشخصات ویلا

این ویلا با 270 متر زمین و 220 متر بنای دوبلکس که هم سند تک برگ دارد و هم نمای رومی می باشد که یک خواب پایین و دو خواب بالا هم دارد این ویلا در اصل باید با توجه که در منطقه خوبی از  شمال کشور قرار دارد بیشتر از اینها باشه اما چه کنیم که املاک پورولی متخصص پیدا کردن پول لازم واقعی است 🙂 خلاصه کلام اینکه هم تو یه منطقه تهرونی نشین است و بومی دور و برش نیست هم مجتمع است و هم اینکه تمام مدارکش هم کامل است این دیگه بهتر نمیشه.

ویلا نما رومی

الان مدتی خواستگار برای ویلاهای نما رومی زیاد میاد همین ویلا که من دارم بهتون معرفی می کنم از اون دسته ها است شما اگر دقت کنید اکثر ویلاهای لوکس این کلی هستند و معمولی توشون هم از بهترین متریال و مصالح برای ساخت استفاده میشه از این رو خرید ویلا شمال بسیار رونق گرفته است و تقاضا برای خرید اینگونه ویلاهای لوکس و لاکچری زیاد هم است در کلام اخر بهتره به مشخصات ویلا خوب دقت کنید تا بیشت  عاشقش بشید.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00