زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان

ویلا تا یک و نیم میلیارد نزدیک نوشهر

حتما تعجب خواهید کرد که اگر بگویم یک ویلا با ۳۰۰ متر زمین به حدود ۹۰ متر بنا در منطقه غیربومی نشین با سند تک برگ با جواز ساخت با بنای همکف در نزدیک نوشهر منطقه نیرنگ و خیرسر نوشهر با قیمت تنها یک و نیم میلیارد تومان برای شما ارمغان آورده ام.

با این افزایش قیمت زمین و ویلا دیگر پیدا کردن ویلا یک و نیم میلیاردی نزدیک نوشهر کاری غیر ممکن می باشد اما املاک پورولی متفاوت از هر املاک دیگری کار میکند.

این ویلا به صورت دو خواب بوده بنای چند سال ساخت دارد کف ویلا سرامیک بوده با ویوی جنگل که منطقه غیر بومی نشین نیز میباشد و همچنین نزدیک جنگل است به نزدیک کمربندی نوشهر نیز میباشد و ویو جنگل دارد منطقه آرام با امنیت بالا می باشد.

ویلا تا یک و نیم میلیارد نزدیک نوشهر

چند سال ساخت بودن ویلا سبب شده شما این ویلا را زیر قیمت کارشناسی خریداری کنید چراکه قیمت واقعی ملک بالای این مقدار و مبلغی که اعلام شده می باشد.

ویلا تا یک و نیم میلیارد نزدیک نوشهر

در مورد ارزش منطقه ای نیز باید عرض کنم که قیمت هر متر زمین در داخل بافت یعنی انشعابات آب و برق و گاز نیز وجود داشته باشد و کاربری آن مسکونی می باشد در کمترین قیمت آن متری حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان می باشد..

زمانی که تصمیم گرفت این ویلا تا ۲ میلیارد در نوشهر را خریداری کنید هیچگاه فکر نمی‌کردید کمترین قیمت ویلا الان در حدود ۲ میلیارد تومان باشد به قدری قیمت زمین ها و هزینه ساخت ویلا بالا رفته است که امروز ویلاهای ۲ میلیارد تومان را باید ویلای ارزان تلقی کنیم در صورتی که در همین سایت ما در سال‌های اخیر در سالهای نه چندان دور ویلاهای ۲ میلیاردی را به عنوان ویلاهای لوکس در سایت قرار می دادیم.

این نکته را نباید فراموش کنیم که ویلاهای ارزان الان در نوشهر به ندرت یافت میشوند و ویلا هایی هستند که چندسال ساخت بوده و بنا و زمین کمی نیز دارند منظور از کم یعنی زمینی در حدود ۲۰۰ متر و بنای کمتر از ۱۰۰ متر را دارند.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : J00