زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 4 میلیارد و 700 میلیون تومان

ویلا تازه ساخت دوبلکس دزدک نوشهر

این ویلا بسیار خوش قیمت میباشد و اگر شما از قیمت ویلاهای نوشهر اطلاع داشته باشید این ویلا را با دقت بیشتر دنبال میکنید

ویلا نوساز دوبلکس دزدک نوشهر

اگر شما هم  دنبال ویلا نوساز و کلید نخورده که دوبلکس بوده و سند هم داشته باشد می گردید این ویلا را از دست ندهید این ویلا سه خواب با حدود 350 متر زمین داخل بافت و 200 متر بنای دوبلکس و لوکس که نمای سنگ داشته و حیاط سازی شیکی هم دارد این ویلا که تراس رو به جنگل بزرگی به همراه حیاط سازی خوبی بهره مند میباشد.

خوابهای ویلا همگی مستر می باشد و اصولا ویلا دزدک نوشهر به دلیل اینکه خود دزدک یک منطقه برند هست و این ویلا نیز تو منطقه غیربومی نشین قرار دارد شما هم مکان خوبی برای زندگی انتخاب کرده اید و هم سرمایه گذاری عالی داشتید.

ویلا تازه ساخت دوبلکس دزدک نوشهر

این ویلا تازه ساخت که خوابهای آن مستر بوده و کمد دیواری از جنس ام دی اف  و کابینت بزرگ با ممبر است که دارای هود و گاز رومیزی هستویلا تازه ساخت دوبلکس دزدک نوشهر چون نزدیک جاده اصلی است همه امتیازات بالایی برای ویلا ارمغان می اورد.

ویلا نوساز که دوبلکس بوده و سند هم داشته و سندش هم تک برگ میباشد کف ویلا سرامیک بوده پنجره ها دو جداره و درب ضد سرقت دارد همه جنس ها متریال عالی میباشد درسته که ویلا دزدک ما شهرکی نیست اما همه همسایه ها غیربومی هستند و اگر منطقه از نظر امنیت مساعد نبود غیربومی ها اینجا سالها زندگیی نمی کردند.

معمولا خرید ویلا در نوشهر همیشه اولویت اول خرید است اما دزدک نوشهر هم چون جز مناطق برند است مشتریهای خاص خود را دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00