زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 15 میلیارد تومان

ویلا باغ تجاری مسکونی نوشهر

ویلا باغ تجاری مسکونی نوشهر

یک ویلا باغ قدیمی ۲۵ سال ساخت در یک منطقه بسیار برند مانند خیرودکنار با سند ششدانگ و حدود ۳۰ متر برق در حدود ۴۵ متر عمق قابل تفکیک به چهار قطعه به صورت شمالی جنوبی و نمای جنگل و استفاده تجاری و همچنین مسکونی با هم که زیر قیمت کارشناسی بوده و دارای یک بنای همکف ۱۰۰ متری در نوشهر نیز می باشد.

ویلا باغ تجاری مسکونی نوشهر

ویلا باغ ارزان در نوشهر

می خواهم این ویلا باغ را در نگاه های مختلف مورد بررسی قرار دارد اول اینکه می خواهم به شما بگویم چقدر این ویلا باغ ارزان می باشد چقدر زیر قیمت کارشناسی می باشد و چقدر فرصت خوب برای شما پیش آمده تا این ویلا باغ را خریداری کنید.

الان هر متر زمین خالی را در این منطقه خلوت کنار بخواهید خریداری کنید حداقل متری ۱۵ میلیون تومان باید پول پرداخت کنید اما این و ویلا باغ که دارای بنای قدیمی بوده و بنایان اسلام به حساب نمی آید البته بنا قابل سکونت است اما چون کلنگی و قدیمی ساخته است در قیمت گذاری ملک به حساب نمی آید از این جهت ماه بنگاه زمین به آن می پردازیم.

شما تصور کنید برای جاده یک زمینی را خریداری کرده و در حدود ۱۴۰۰ متر که حدود ۳۰ متر بر دارد و حدود ۴۵ تا ۵۰ متر نیز عمق زمین می باشد زمین تقریباً مستطیل شکل می باشد قابل تفکیک به چند قطعه به صورت شمالی جنوبی با ویو جنگل می باشد یک قطعه اول که بر جاده می باشد را میتوانید به عنوان تجاری نیز از آن استفاده کنید و چون دارای سند ششدانگ میباشد و انشعابات آب برق گاز نیز دارد نسبت به ویلا زمین های خالی قیمت بالاتری باید داشته باشد اما در صورتی که اینگونه نیست و مالک چون پول لازم است زیر قیمت آن را به فروش می رساند.

ویلا باغ تجاری در نوشهر

خوب شما می خواهی هم ویلاباغ داشته باشید هم یک زمین با بر تجاری داشته باشید خوب این گزینه بسیار برای شما مناسب می باشد در یک منطقه برند واقع شده برای تجاری بسیار زیادی دارد تفکیک به چند قطعه را می توان ایجاد نمود محصول شده است انشعابات آب و برق و گاز دارد سند شش دانگ دارد.

کمتر ویلا باغی را شما در نوشهر یا هر کجای غرب مازندران می توانید پیدا کنید که بر تجاری داشته باشد چون معمولاً ویلا باغ ها داخل روستا واقع شدند یعنی از جاده اصلی فاصله دارند و داخل کوچه ها قرار دارد اما این ویلا باغ اینگونه نیست این ویلا باغ همانطور که عرض کردیم ۳۰ تا ۳۵ متر بر تجاری دارد یعنی شما می توانید به عنوان تجاری از آن استفاده کنید شاید جزو محدود ویلا باغ هایی باشد که کاربری تجاری نیز برای آن لحاظ میشود.

خوب حتماً می‌گوید وقتی میگم خرید خانه باغ در نوشهر یا خرید ویلا باغ در نوشهر منظور بنده کدام منطقه نوشهر است از کردم این ویلا باغ در منطقه خیرودکنار نوشهر واقع شده ای در ۵ کیلومتری نوشهر به سمت نور می باشد با دریا کمتر از ۲ دقیقه فاصله دارد لوکیشن بسیار زیبا و مشتری پسند ای دارد که هم برای خریدار جهت استفاده برای زندگی و هم برای یک سرمایه گذار مناسب میباشد.

خرید ویلا باغ زیر قیمت با سند در نوشهر

حالا موضوع دارد وسیع تر می شود شما بهتر از من می‌دانید که در حدود ۱۳ هکتار در خیرودکنار یا سید علی کیا سلطان متعلق به اوقاف می باشد موقع خرید زمین یا ملک در این دو منطقه حتماً استعلام از قاف را فراموش نکنید اما اگر دیدید زمینی سند شش دانگ یا تک برگ دارد مطمئن باشید استعلامات اوقاف خود را گذرانده و زمین شسته رفته می باشد.

تو فراموش نکردم یک نکته را عرض کنم این زمین تقریباً یک سوم زیر قیمت زمین های مشابه می باشد دلیل آن نیز این است که من تا همه این زمین در حریم فشار قوی برق قرار دارد البته کسی که سازنده است و دنبال تفکیک زمین است می‌تواند از این حریم به عنوان راه استفاده کند و چند قطعه به صورت نمای شمالی جنوبی با ویو جنگل تفکیک کند اگر هم برای زندگی میخواهید چون با خود بنا و ویلا فاصله دارد نه برای ساخت و ساز مشکلی داریدو نه  برای استفاده تجاری برای شما مشکل ایجاد میکند.

املاک پورولی به شما قول می دهد اگر میخواهید یک سرمایه گذاری خوب در منطقه نوشهر انجام دهید حتما این مقاله را خریداری کنید مطمئن باشید در بازی کمتر از یک سال سود حداقل دو برابری به شما خواهد داد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00