زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 0 تومان

املاک نوشهر

املاک نوشهر

اینکه در اینترنت با عنوان املاکهای نوشهر و انتخاب بهترین املاک نوشهر پرداخته اید نشان از خرید زمین یا خرید ویلا را در نوشهر برنامه ریزی کردید اما بدست آوردن لیست املاکهای نوشهر کار بسیار سختی است و گوگل میتواند به شما کند تا مشاور املاک معتبر را شناسایی کنید تا با مشاورین خوب در تماس باشید و راهنمایی های خوبی دریافت کنید.

نمودار مقایسه خرید ویلا نوشهر و خرید زمین نوشهر

معرفی بهترین املاک نوشهر در سال 2021

بر اساس آخرین آمار که در پایان سال 2021 در دفتر اتحادیه املاک شهرستان نوشهر به ثبت رسید به ترتیب املاک پورولی – املاک ویلا نوشهر و املاک بام نوشهر به عنوان برترین املاک های شهر نوشهر معرفی شدند که در برنامه ویژه از این دفاتر تقدیر بعمل آمد.در ادامه لازم به ذکر است هدایای ویژه به مدیران املاک های معرفی شده اهدا شد که قرار شد هر ساله املاک های برتر شناسایی و از آنان تقدیر شود تا انگیزه ای برای سایر املاکها باشد.

در سال 2022 نیز که رقابت در بحث ملک در نوشهر بسیار زیاد خواهد بود به عقیده کارشناسان ، با توجه به رکود در بحث مسکن که در شمال کشور قابل پیش بینی نیز است املاکهایی که با برنامه قویتر و تبلیغات وسیعتر پا به عرصه رقابت بگذارند موفق خواهند بود و املاکهای دیگر بی شک تغییر شغل خواهند داد.

علت اهمیت املاک در نوشهر

در چند سال گذشته به کمک فضای مجازی کار برای خریدار ویلا در نوشهر راحتر شد و امروز خیلی راحت میتوانند با جستجو در اینترنت با دفاتر املاکی در تماس باشند که با چندین سال سابقه کاری و همچنین اشرافیتی که در نوشهر دارند به عنوان یک املاک خوب در نوشهر بهترین و جامع ترین راهنمایی ها را به خریداران ملک بکنند و این امکانات هر روز در حال گسترش میباشد و صد البته اینکه بزودی تمامی مشاورین املاکهای نوشهر باید یک پایگاه مجازی داشته باشند تا بتوانند در رقابت های ملکی در نوشهر حرفی برای گفتن داشته باشند.

اصولاً یک خرید خوب ملک در یک منطقه به عوامل بسیاری بستگی داره و مقدمه‌ای را برای خودش می طلبد این که شما حتماً باید قبل از خرید زمین یا ویلا با یک مشاور املاک خوب در ارتباط باشید به فرض مثال شما میخواهید در نوشهر زمین یا ویلا بخرید باید حتما به دنبال املاک نوشهر در اینترنت بگردید چرا چون بتوانید با بررسی هایی که از چند مشاور املاک به عمل می‌آورید قیمت منطقه دستتان بیاید.

مشاور املاک نوشهر

حالا قیمت اگر دقیق نبود اشکالی ندارد مهم این است که شما بتوانید حدودی حداقل و حداکثر قیمت ملک های آن منطقه را داشته باشید شرایط آن منطقه ویژگی‌های آن منطقه و بسیاری از اطلاعات ارزنده در مورد منطقه ای که قرار است شما در آن زمین یا ویلا خریداری کنید را قبل از اینکه بخواهید وارد آن شهر و منطقه شوید در اختیار دارید.

حال املاک های زیادی در نوشهر وجود دارد و بیش از ۸۰ درصد املاک ها سایت ندارند و شاید هم اصلاً در فضای مجازی فعالیتی نداشته باشند اون دسته از املاک هایی که در اینترنت فعالیت دارند و کسب و کار اینترنتی دارند مطمئنا املاک هایی با برنامه‌ریزی قوی تری هستند و فعالیت شان بیشتر است مثل املاک ویلا نوشهر که در حدود بیست سال است که در نوشهر فعالیت دارد و ما نیز با کمتر املاکی در حال ارتباط هستیم جز املاک های قدر منطقه مثل همین املاکی که خدمت شما معرفی کردیم.

یک مشاور املاک خوب باید از هر روزنه‌ای برای جذب مشتری استفاده کند حال این روز نمی تواند تبلیغ در روزنامه‌ها باشد تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی باشد داشتن یک سایت خوب هست تبلیغات در سایت های تبلیغاتی خوب می باشد و بسیاری از عوامل دیگر که همه اینها باعث جذب مشتری می‌شود هستند.

دوستانی که فقط در اینستاگرام فعالیت دارند هستند دوستانی که فقط در تلگرام و یا روزنامه ها فعالیت دارند یا دوستانی که در منطقه خودشان با بنر سعید تبلیغ دارند و جذب و برنامه جذب مشتری حضوری را دارند ما باید برای اینکه تبلیغات خوب داشته باشیم مشتری ها را از هر راهی وارد کنیم.

بهترین املاک های نوشهر

چرا ما عنوان املاک نوشهر را برگزیدیم ما می‌دانید که در نوشهر حدود ۶۰ تا ۷۰ روستا وجود دارد که باز باید به شما به صورت کلی به آن نگاه کنید یعنی اینکه شما باید املاک نوشهر را جستجو کنید تا بتوانید به این روستاها برسید هستند دوستانی که در اینترنت املاک چلک جستجو می‌کنند املاک بندپی جستجو می کنند املاک چلندر ، املاک انارور و املاک لتینگان را نیز جستجو می‌کنند اما مهم این نیست که هر دفعه و هر بار که جستجو می کنید جستجوی شما دقیق تر باشد.

در این مقاله در مورد املاک نوشهر و وضعیت ملک و ساختمان در نوشهر بیشتر صحبت خواهیم کرد. کلی ترین موضوع در خرید مسکن و بهتر است بگویم زمین و ویلا در هر شهری شناخت از آن منطقه ، ولی این امر چگونه محقق خواهد شد وقتی شما پا به یک شهر جدید میگذارید که تابحال به آنجا نرفته اید گزینه بهتر انتخاب املاک خوب میباشد .

اگر به دنبال بهترین املاکها در نوشهر هستید تا در جهت برخورداری از مشاوره خوب برای خرید زمین و ویلا در نوشهر از آن بهره ببرید بنده املاکهای پورولی و ویلا نوشهر را به شما معرفی میکنم.

در شهر نوشهر هم همین قضیه جاری است املاک در نوشهر زیاد هست و تعدادشان از 1000 تا هم فراتر رفته هست

اما آیا میشود به هر مشاور املاکی اعتماد کرد؟ اصلا چگونه باید یک املاک خوب را پیدا نمود؟

املاکهای نوپا در نوشهر متاسفانه فقط با بزرگنمایی هایی که انجام می‌دهند سعی در شلوغ کاری و به هم زدن نظم عمومی حاکم بر بازار مسکن می‌کنند.

املاک نوشهر

چرا املاک نوشهر؟

شهرستان نوشهر در همسایگی شهرهای چالوس و نور که نوشهر از طریق جاده کندوان و هراز به تهران وصل میشود. این شهر نزدیک ترین فاصله بین دریا و جنگل را دارد. در نوشهر فاصله جنگل و دریا کمتر از دو کیلومتر بوده و شامل روستاهای معروفی چون چیلک و بندپی و لیتگان و توسکاتک و سیسنگان و ملاکلا و چلندر و انارور و ونوش و سیاهرود و … هست. شهر نوشهر دارای سواحل زیبایی که پلاژهای معروفی با ساحل ماسه را دارد معمولا ویلا ارزان نوشهر با شرایط پرداخت خوبی میباشد.

اصولا شناخت یک املاک خوب برای خرید و همچنین مشاوره قبل خرید بسیار حائز اهمیت میباشد از این رو توصیه ما به شما این هست که در شهر نوشهر که مشاورین املاک زیادی حضور دارند با املاکهایی کار کنید که سابقه و اعتبار بیشتری دارند که املاک پورولی نیز از این قبیل مشاور املاک ها میباشد.

چرا مشاور املاک های نوشهر؟

مناطق معروف و زیبایی در نوشهر وجود دارد که گاهاً شهرت جهانی دارند. مثل دریاچه ارواح ، سد آویدر و جنگل سیسنگان و بام نوشهر که در در جنب صلاح الدین کلا  و ملاکلا قرار گرفته اند. البته آبشار چلندر را نیز نباید فراموش کرد. چلندر و بندپی که البته جز املاک‌های معروف نوشهر هستند می‌توانند راهنمایی‌های لازم را برای خرید زمین در ملاکلا و خرید زمین در بندپی و در نزدیکی بام نوشهر بندپی داشته باشند. جنگل سیسنگان نیز دارای زمین های زیبای شهرکی و جنگلی و زمین ساحلی هستند.

اصولا چند کلمه کلیدی بیشتر در اینترنت جستجو می شود که مربوط به املاک های منطقه است از جمله می توان به:

املاک چلندر ، املاک بندپی ، املاک چیلک ، املاک سیسنگان ، املاک انارور ، املاک لتینگان و  …

که بسیاری از املاکهای مناطق برند نوشهر که همگی را می توان به عنوان کلیدی ترین کلمات معرفی نمود.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00