زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری ده میلیون تومان

قیمت ویلا دزدک نوشهر

قیمت ویلا دزدک نوشهر

چنانچه برنامه برای خرید ویلا در دزدک نوشهر داری ما یکسری ویلا با سند به صورت نوساز ،دوبلکس و شهرکی با قیمت مناسب دزدک نوشهر برای شما خریداران عزیز در مجموعه فایل املاک پورولی در نظر گرفته ایم.

خرید ویلا در دزدک نوشهر

همانطور که می‌دانید منطقه دزدک نوشهر این روزها ورد زبان بسیاری از خریداران بزرگ منطقه است از ساحل شنی منطقه گرفته یا به خاطر تفرجگاه بزرگ بانک مرکزی قسمت ساحلی دزدک قرار دارد یا ویو جنگل بسیار زیبایی که منطقه دارد و بسیاری از دلایل دیگر که همه و همه دست به دست هم داده تا این منطقه را برای خریداران و سرمایه‌گذاران جذاب کند قیمت ویلا دزدک نوشهر این روزها در سطح قیمت زمینهای مناطق برند نوشهر می باشد قطعات مختلفی از ۳۰۰ متری ، ۵۰۰ متری ، هزار متری و ۳۰۰۰ متری نیز در این منطقه وجود دارد.

قیمت ویلا دزدک نوشهر

ما در مطالب قبلی همین سایت املاک پورولی یک قطعه زمین ۳۰۰۰ متری را به شما معرفی کردیم که داخل بافت و سند نیز دارد درست در پای کوه و جنگل واقع شده است شما هم بهتر می‌دانید که سه ورودی دارد هم از ریاست جمهوری چلک که می‌تواند به این منطقه دسترسی داشته باشید.

فروش ویلا نوشهر دزدک

شهرک های بزرگی  در پای کوه و در منطقه دز در واقع شده است ویلاهای لوکس در این منطقه واقع شده است و قیمت زمین نیز از مسیر ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود همانطور که میدانید هر منطقه‌ای معمولا چند زمین یا ویلا توسط افراد پول لازم به ما سپرده می‌شود که دزدک نیز مستثنی نشده است.

زمین های پول لازم را معمولاً در سایت قرار نمی دهیم به خاطر اینکه سرعت فروش این فایل ها بسیار بالا بوده و ممکن است توسط همکاران شناسایی شود از این جهت اگر به دنبال قیمت زمین در دزدک نوشهر هستید حتما با ما تماس باشید.

چرا که به راحتی و توسط کارشناسان خبره ای که در املاک پورولی وجود دارند و حاضر هستند می‌توانند کمک بسیاری به شما عزیزان کرده باشیم پس فراموش نکنید اگر به دنبال استعلام قیمت زمین دزدک نوشهر هستید حتماً با هم املاک پورولی در ارتباط باشید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00