زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 5 میلیارد و 300 میلیون تومان

قیمت ویلا خیرودکنار نوشهر

قیمت ویلا خیرودکنار نوشهر

خرید ویلا در خیرودکنار با قیمت ارزان در بهترین نقطه و داخل شهرک که دارای سند تک برگ بوده و نوساز نیز می باشد این ویلای لوکس که بصورت نقد و اقساط به فروش می رسد قابل معاوضه با زمین در خیرودکنار می باشد قیمت ویلا خیرودکنار از 5 میلیارد است تا چند ده میلیارد که بسته به قیمت زمین و مساحت ویلا این اختلا قیمت وجود دارد فروش ویلا در خیرودکنار نیز در سال 97 رشد بالایی داشته است به طوری که همه پیمانکاران ویلای خود را فروخته اند خیرودکنار در بین نوشهر و رویان نور واقع شده است و پای کوه می باشد.

قیمت ویلا خیرودکنار نوشهر

مشخصات ویلا خیرودکنار

کد 602
350متر زمین
220متر بنا
دارای سند تک برگ
داخل شهرک
مبله کامل
ویو عالی
دوتراس بزرگ
سه خوابه(یکی پایین و دوتا بالا)
خواب با مستر و کمد دیواری
گرمایش شوفاژ
دارای دزدگیر
قیمت 9 میلیارد

منطقه خیرودکنار نزدیک مارگیرده و بندپی و نجارده میباشد این منطقه در 5 کیلومتری نوشهر میباشد و بین نوشهر و نور قرار دارد و نوساز بوده و دارای سند تک برگ  داخل شهرک لوکس با سه خواب و متر و یک خواب پایین و دو خواب در بالا میاشد و ویو جنگل دارد و نزدیک جاده اصلی میباشد به گفته مالک این ملک ، قابل معاوضه بوده و بصورت نقد و اقساط نیز برای فروش قرار داده شده است. شهرک مذکور دارای نگهبانی 24 ساعته میباشد

خرید ویلا در خیرودکنار

در منطقه خیرودکنار سلبریتی های زیادی امروز صاحب ویلا هستند نوار پایه کوه خیرودکنار که در ارتفاع نیز واقع شده است امروز طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب نموده است از بازیکنان فوتبال گرفته تا مربیان فوتبال و بازیگران بزرگی که امروز در این منطقه صاحب ویلا هستند.

زمین های چند هکتاری و همچنین ویلاهای لوکس در پای کوه خیرودکنار مشتریان خاص خود را دارد ویلا هایی که امروز در خیرودکنار برای فروش گذاشته شدن از حداقل پنج میلیارد شروع می شود تا بالای ۵۰ میلیارد نیز ویلا برای فروش وجود دارد.

منطقه خیرودکنار زمین های اوقافی بسیار زیادی دارد زمین های جنگلی جلگه‌ای نیز در کنار یافت می‌شود اتفاقاً این زمینه های جنگلی جلگه‌ای درست در پای کوه واقع شدند پس توصیه ما به شما این است قبل هرگونه معامله استعلامات آن را دریافت نمایید.

مهمی که برای عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر هستند این است که ویلاهای خیرودکنار اکثراً دارای سند هستند یعنی چند سالی است که هر کسی میخواهد ویلایی بسازد و قصد فروش آن را دارد اولین کاری که انجام می دهد دریافت سند می باشد و اگر ویلا شهرکی باشد سند تک برگ مشاع و اگر ویلا غیر شهرکی باشند سند تک برگ شش دانگ دریافت میکند.

قیمت ویلا لوکس در خیرودکنار

اگر در مورد ویلا در خیرودکنار صحبت کردیم حتماً باید ویلاهای لوکس را هم مدنظر قرار داد چرا که مشتریان خاصی برای اینگونه ملک ها وجود دارد ویلاهای لوکس در کنار کم نیست اما اینکه چه نوع ویلا ویلای لوکس بنامیم به سلیقه هر فردی متفاوت میباشد های لوکس امروز حداقل باید استخردار باشند باید نوساز باشند و بسیاری از امکانات که از حداقل های یک ویلای لوکس لاکچری میباشد برخوردار باشند.

امروزه ویلاهای لوکس در منطقه خیرودکنار با توجه به اینکه قیمت زمین حداقل ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان می باشد کمتر از ۱۰ میلیارد تومان نیست ویلاهای لوکس گران قیمتی که بالای ۵۰ میلیارد تومان نیز باشد در خیرودکنار یافت می‌شود که البته زمین این گونه ویلا ها بسیار زیاد می باشد.

نکته مهم دیگری که در مورد ویلاهای لوکس وجود دارد این است که ویلاهای لوکس و لاکچری دارای مدارک کامل از جمله سند و جواز ساخت هستند متراژ بالای ۵۰۰ متر می باشد زمین بالای ۵۰۰ متر دارند اکثرا شهرکی هستند.

اگر تصمیم به خرید ویلا لوکس در شمال کشور گرفتید و ویلاهای لوکس نوشهر نظر شما را جمع می کردند توصیه ما به شما این است که منطقه خیرودکنار را برای خرید ویلا های لوکس در اولویت خود قرار دهید.

نکته:

۱- جهت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش زمین و ویلا بین نوشهر و چالوس با ما تماس بگیرید

۲- لطفا برای دیدن جدیدترین مطالب سایت به صفحه اصلی سایت مراجه نمائید زیرا ممکن است این فایل که در حال تماشا هستید قدیمی و فروخته شده باشد

اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 602