زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 15 میلیارد تومان

قیمت ویلا خط گاز نوشهر

قیمت ویلا خط گاز نوشهر

ما سال 1400 پیچیده ای داشتیم سال 1400 که در شمال کشور به خصوص غرب مازندران قیمت ملک حداقل ۴ تا ۵ برابر رشد داشته است و پیش‌بینی می‌شود این افزایش قیمت در اوایل سال ۱۴۰1 نیز تکرار شود . و این نشان از اقتصاد پویا در زرمینه ملک به ویژه در شمال کشور و نوشهر وجود دارد. و خرید ویلا در نوشهر جایی بهتر از خط گاز روستاها را نمی توانیم به شما معرفی کنیم.

قیمت ویلا خط گاز نوشهر

خرید ویلا خط گاز نوشهر

این ویلا در منطقه برند نوشهر قرار دارد از این جهت چون در حریم خط گاز بوده و خط گاز حریم خاص خود را دارد شما یک ویو ابدی برای ویلای خود پدید خواهید آورد و این حریم سبب می شود که این جهت ویو ابدی برای ویلا رقم خواهد خورد.

450 متر زمین
430 متر بنا
۳ خواب(یک خواب مستر)
طبقه دوم و سوم هر کدام داری سه تراس مجزا از سه جهت
هر طبقه دارای سرویس مجزا
آشپزخانه مجزا در طبقه اول و سوم
سیستم گرمایشی پکیج
حیاط سازی شده
دارای چالک آسانسور در ساختمان
متریال درجه یک و شیک

قیمت: 15,000,000,000

این مطلب را ماه اوایل بهمن سال ۱۳۹۹ در سایت بارگذاری می‌کنیم از این جهت به شما پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید ویلا لوکس و لاکچری در منطقه خط گاز نوشهر هستید حتما این ویلا را از دست ندهید چرا که قیمت بسیار مناسبی دارد به خصوص ساخت مهندسی سازان سبب می شود یک ویلای همه چیز تمام باشد.

قیمت ملک امروزه در خط گاز نسبت به جاهای برند نوشهر در حال افزایش بوده و گاها در بعضی روستاها پیشی هم گرفته است و این یعنی بزودی شاهد وجود لوکسترین و برندترین شهرکها و ویلاها دئر محدوده خط گاز روستاهای نوشهر خواهیم بود و آینده حرف اول را خطگازها به دلیل حریمی که این محدوده دارد و همیگی نیز هست فراهم میکند به ویژه ویلاهایی که سمت شمالی خط گازها هستند و ویو ابدی جنگل را برای شما خلق خواهد کرد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : J00