زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت 10 میلیارد تومان

قیمت ویلا استخردار نوشهر نجارده

خریدار ویلا لوکس همیشه دنبال ویلای استخردار در یک منطقه برند در حومه نوشهر می باشد و چه جایی بهتر از نجارده بندپی چیلک از برند ترین مناطق نوشهر به شمار می‌روند اما این ویلای لوکس لاکچری و نوساز که استخر چهارفصل هم دارد در نوشهر نجارده قرار دارد.

این ویلای کلید نخورده و تریبلکس با ویو رو به جنگل هم دارد حدود ۵۵۰ متر زمین خوش قواره با ۳۸۰ متر بنای مهندسی ساز می باشد دارای چهار اتاق خواب مستر و همچنین دارای استخر چهار فصل می باشد دارای جکوزی بوده و از نظر مدارک نیز سند و پایان کار و مجوز ساخت هم دارد.

این ویلا چون تازه ساخت بوده شاید تصور کنید و برایتان سوال پیش بیاید که آیا آب و برق و گاز هم دارد باید بگویم این ویلا همه چیز تمام است و همه انشعابات آن وصل می‌باشد و آماده استفاده به بهره برداری می باشد شما با خرید این ویلا می توانید همان لحظه از آن استفاده کنید.

قیمت ویلا استخردار نجارده نوشهر

ویلا استخر دار در نوشهر و معمولاً زیر یا ۹ میلیارد پیدا نمی شود اما شما به تصویر یا تصاویر این نگاه کنید در نجارده نوشهر شما ویلا استخر دار با این مشخصات کرد کردیم کم پیدا می‌شود چون قواره زمین مستطیل شکل بوده و منطقی بومی نشین است و از آن مهمتر نزدیکی جاده اصلی نیز می باشد بهترین بیشترین مشخصات یک ویلا لاکچری را دارد.

املاک پورولی به شما پیشنهاد می کند اگر بدنبال یک ویلای شیک هستید اگر به دنبال یک ویلای لوکس و لاکچری هستید حتماً این ویلا را به دقت رصد کنید قیمت اعلام شده ویلا بسیار مناسب جهت زندگی و سرمایه گذاری می باشد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : J00