زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت 5 میلیارد و یکصد میلیون تومان

قیمت زمین چلندر

تمایل به خرید زمین در چلندر نوشهر بیشتر از روستاهای دیگر است زمین ارزان این منطقه و فروش شرایطی و اقساطی زمین سبب شده خرید و فروش ویلا نیز قوت بگیرد و زمین سنددار و داخل بافت چلندر بیشتر از همه خریداران زمین را به سمت این روستا کشانده است .روستایی که با جاذبه های گردشگری منحصربفرد خود همچون آبشار چلندر بر جذب توریست و سرمایه گذار تاثیر بسزایی داشته است تا جایی که امروز چلندر به دلیل داشتن شهرکهای لوکس معروف گشته است  در هر صورت اگر شما تمایل به خرید زمین در نوشهر دارید ما چلندر را به عنوان برند بهترین روستا برای سرمایه گذاری به شما معرفی می کنیم.

قیمت زمین چلندر

در این مطلب سعی میکنیم به عناوین زیر بیشتر بپردازیم و توضیحات کامل تر و مفصل تری ارائه دهیم:

  • بررسی قیمت زمین در روستای چلندر
  • بررسی زمین های شهرکی در چلندر
  • قیمت زمین در جاده گاز چلندر
  • توضیحات کامل در مورد زمینهای داخل بافت چلندر
  • معرفی زمین های سند دار چلندر نوشهر

خرید زمین چلندر

منطقه چلندر نوشهر به دلیل قرارگیری در پای کوه و داشتن ویو دریا و جنگل بسیار برای سرمایه گذاریهای بزرگ توصیه می شود خود جاده گار چلندر نیز امروزه شهرکهای بسیار لوکس با ویلاهای لاکچری دارد که هر خریدار لوکس پسندی را مجذوب خود می کند الان قیمت زمین در چلندر نوشهر به طور میانگین برای زمین های داخل بافت حداقل متری 12 میلون تومان ارزش دارد و معامله می شود.

حال اگر قصد خرید زمین در چلندر نوشهر را دارید مشاورین املاک پورولی آماده هستن هرگونه مشاوره که بخواهید در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید و انتخاب بهتری برای خرید زمین داشته باشید.

350 متر زمین
با انشعابات
ده متر بر
دارای سند و جواز
دیوار کشی شده

فروش زمین چلندر نوشهر

امروزه زمین های چلندر بسیار با ارزش هستن زیرا هم پای کوه هستن و هم زمین های ارزن زیادی وجود دارد و هم میتوان زمینی را پیدا کرد که مالک بخواهد ملک خود را شرایطی نیز بفروشد و زمینهای شهرکی خوبی هم این منطقه دارد و اگر قصد ساخت ویلا را دارید پیشنهاد میکنیم با مشاوره از املاک پورولی بهترین املاک در شمال کشور پیمانکاری ان را به این املاچ بسپارید

چلندر در فاصله 15 کیلومتری نوشهر و بین روستاهای دزدک و حوضکتی و حمزده قرار گرفته است و تا جنگل سیسنگان چیزی در حدود 10 کیلومتر فاصله دارد و چند شهرک لوکس با ویلاهای مییلیاردی و لاکچری دارد و اکثر زمین های چلندر هم داخل بافت مسکونی بوده و هم سند دار می باشند.

چرا زمین شهرکی در چلندر بخریم؟

خب اگر با زمینهای شهرکی آشنایی دارید می دانید که بهترین زمین های یک منطقه زمینهای شهرکی آن منطقه هستند خب الان شما تصور کنید یک زمین شهرکی دارید چه قیمتی برای زمین شهرکی خود در نظر گرفتید؟ با توجه به اینکه زمین‌های شهرکی مطمئناً نگهبانی دارند زمینهای شهرکی دارای سند هستند و زمینهای شهرکی داخل بافت هستند زمینهای شهرکی انشعابات روی آنها قرار دارد و بسیاری از امکانات دیگر که کمتر زمین‌های بیرون شهرک از آن برخوردار هستند اصولاً برای خرید زمین داخل شهرک با یکسری شرایط ویژه و راه حل ها نیز برای خریدار در نظر گرفتیم که اگر خریداری نتوانست به صورت نقد زمین را خریداری کند بتواند از روش‌های دیگر که در ادامه اظهار کرد صاحب زمین شود.

اصلاً خرید زمین شهرکی در نوشهر آن هم در چلندر نه تنها برای سرمایه‌گذاری بلند مدت بلکه برای کوتاه مدت و میان مدت نیز عالی است.

نکته بعد اینکه الان قیمت زمینهای شهرکی در منطقه چلندر نوشهر در حدود متری حداقل ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان معامله می‌شود که شما بهتر از ما می‌دانید که زمین‌های داخل شهرک سند آنها مشاع می‌باشد البته مشاع بودن ویژگی بدی نیست. مالک زمین چند هزار متری آمده زمین خود را تفکیک نموده و در آن زمین راه هم در نظر گرفته  ، نگهبانی در نظر گرفته و بسیاری از امکانات دیگر که این راه و نگهبانی و امکانات دیگر جز مشاعات شهرک و زمین مالک می‌شود و به مشاع زمین شما اضافه می شود یعنی اینکه اگر شما ۴۰۰ متر زمین مشاع دارید در اصل حدود ۳۵۰ متر زمین محصور شده دارید ولی در سند ۴۰۰ متر قید شده است.

زمین های جاده گاز چلندر

خب همه شما مطمئنا خط گاز چلندر را میشناسید بسیاری در اینترنت به دنبال زمین خط گاز چند نفر هستند اگر شما بتوانید در خط گاز چلندر مجوز ساخت بگیرید به ویلا احداث نماید مطمئن باشید بهترین جای آن روستا صاحب ویلا هستید چرا که حریم خط گاز سبب می‌شود شما ویو ابدی جنگل داشته باشید و هیچ کس نتواند جلوی شما ویلا را بسازید و حریم تا ۳۵ متری خط گاز این ویو را برای شما هدیه آورده است .

یک نکته دیگر هم عرض بکنم که بیشتر شهرک‌های در خط گاز آن روستا احداث می‌شوند البته خب یک بدی هم خط گاز دارند که چلندر نیز از آن دسته می باشد این که هیچ وقت راه خط گاز آسفالت نخواهند شد و در نهایت اینکه تیغه کشی شود و یا به همین صورت خاکی خواهد بود البته خب اینها به سلیقه خود خریدار بستگی دارد.

زمین سند دار در نوشهر چلندر

بهترین موضوع که می‌تواند برای تشریح وضعیت زمینهای چند در انتخاب کنم همین بحث سند دار بودن زمینهای کننده است بسیاری از غیر بومی‌ها با ما تماس می‌گیرند و می‌پرسند آیا زمین سند دار در چند در سراغ دارید باید به شما عرض بکنم که زمین خالی هیچگاه سند تعلق نمی گیرد که در آن شروع ساخت ویلا نمایید یا انباری در آن وجود داشته باشد یا اینکه یک زمین متراژ بالا مثل زمین‌های شهرکی را تفکیک نموده و این سند مادر داشت به قطعات کوچک می توانید سند بگیرید.

سند دار بودن زمین حق مسلم خریدار میباشد که خریدار غیربومی چگونه می‌تواند به شما اعتماد کند چگونه به این معامله اعتماد کند پس تنها سند است که می‌تواند با استعلام از سند به یک معامله اعتماد داشته باشند اگر زمین شناس نداشته باشد خیلی راحت می توانید آن را به بفروشید اگر میخواهید زمین بخرید حتماً زمین سنددار به آنها توصیه های جدید املاک به شما عزیزان می باشد پس هرگاه تصمیم به خرید زمین نمودید سند دار بودن آن زمین را اولویت خرید خود قرار دهید و حتماً سعی کنید زمینه بیرون شهرک است سند شش دانگ یا تک برگ ششدانگ داشته باشد.

خرید خانه در چلندر

زمانی که شما تصمیم به خرید خانه در نوشهر گرفته‌اید مطمعنن چلندر یکی از گزینه های خرید شما خواهد بود البته اینکه نسل خرید خانه داشته باشیم یا دست خرید ویلا داشته باشید زیاد فرقی نمی کند چرا که بعضی از عزیزان هستند که این دو را یک شکل می گویند اما افراد حرفه‌ای معمولاً خانه را با ویلا متمایز می دانند و یک بنای تقریباً نوساز با حیاط دربست در منطقه نیروی بومی نشین می باشد اما خانه را معمولاً به بناهای چندسال ساخت اما در یک محیط بومی شکل نیز واقع شده است می نامند معمولاً عزیزانی که دنبال خرید خانه هستند دنبال یک ملکی برای زندگی هستند یعنی دنبال یک چهار دیواری و سقفی برای زندگی هستند و این عزیزان بودجه آنها نیز محدود میباشد.

در سال‌های گذشته خرید خانه در چلندر زیادی را داشته است به شکلی که با بالا رفتن قیمت زمین و همچنین قیمت ویلا در چلندر زیر بومی های عزیز و هموطنان گرامی که تمایل دارند در این منطقه صاحب یک ملکی باشند و بودجه آنها نیز در حد خرید ویلا در چلندر نیست ناچار آن رو به خرید خانه آورده اند.

زمین داخل بافت در چلندر

بیایید در مورد زمین های داخل بافت چلندر کمی با هم صحبت کنیم هر کسی که دست خرید زمین دارد باید اولویت خرید آن زمین داخل بافت باشد منظور از داخل بافت یعنی اینکه شما زمینی را خریداری کنید که بتوان در آن بسازید بعضی افراد گمان می‌کنند داخل بافت بودن زمین یعنی در منطقه بومی نشینان واقع شدن است در صورتی که اصلا اینگونه نیست ممکن است یک شهرک ویلاهای لوکس و کاملاً غیر بومی نشین باشد اما داخل بافت باشد پس داخل بافت بودن ربطی به بومی نشین یا غیربومی نشین بودن زمین ندارد.

نکته مهمی که باید در مورد زمینهای داخل بافت توجه داشت این است که حتما سعی کنید زمینی که خریداری می کنید استعلام آن را از دهیاری و بنیاد مسکن بگیرید سعی کنید زمین کاربری مسکونی داشته باشد اگر کاربری مسکونی نبود و کاربری زراعی و باغی داشتن خود زمین به شکلی باشد که بتوانید تغییر کاربری بگیرید عوام خیال می کنند می شود برای هر زمین داخل بافت غیر مسکونی تغییر کاربری گرفت در صورتی که اصلا اینگونه نیست و حتماً در زمان خرید زمین با کاربری باغی و زراعی دقت داشته باشید.

اگر قصد خرید زمین شمال دارید و شهر نوشهر منطقه چلندر انتخاب نهایی شما است همین نکاتی که در مورد زمین های داخل بافت را عرض کردیم اگر مورد توجه قرار دهید می توانید یک خرید و یک سرمایه گذاری بسیار خوبی را در چلندر نوشهر در بخش ملک داشته باشید.

زمین ارزان در چلندر

حتما می پرسید مگر چلندر با این همه شهرت و برند بودن که دارد زمین ارزان در آن پیدا می شود دوستان عزیز چلندر نیز مثل سایر روستاها دارای زمینه ارزان است اما آن ارزانی که شما تصور میکنید با آن ارزانی که ما به زمیها می نامیم کمی متفاوت می باشد در حال حاضر زمین ارزان به زمینی گفته می‌شود که قیمت آن از قیمت کارشناسی منطقه کمتر باشد.

الان که اواسط بهار سال۱۴۰۲ می باشد به طور میانگین قیمت زمینهای داخل بافت در چلندر چیزی در حدود متری ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان می باشد که البته این قیمت مطمئنا در یک یا دو ماه آینده افزایش پیدا خواهد کرد اما اگر شما یک زمین با قیمت متری ۱۰ میلیون تومان نیز در این منطقه پیدا کنید یعنی شما صاحب یک زمین ارزان شده اید.

یکی از دلایلی که سبب شده است تقاضا برای خرید زمین ارزان زیاد داده شود این است که افرادی که دنبال فایل های زیر قیمت به زمین های فروش فوری هستند به دنبال شکار همچین ملک هایی هستند تا با سرمایه گذاری مناسب صاحب سود چند صد درصدی شوند.

چند مورد راهنمایی در مورد خرید زمین خوب در چلندر نوشهر :

  1. زمین داخل بافت باشد.
  2. زمین دارای کاربری مسکونی باشد.
  3. زمین دارای سند تک برگ و شش دانگ باشد.
  4. منطقه غیر بومی نشین واقع باشد .
  5. جاده اصلی نیز فاصله کمی داشته باشد.

مشاور املاک ویلا نوشهر که یکی از شعبات آن در چلندر می‌باشد می‌تواند مشاوره خوبی در زمینه خرید زمین و ویلا در این روستا به شما عزیزان ارائه دهد.

نکته:

۱- جهت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش زمین و ویلا بین نوشهر و چالوس با ما تماس بگیرید

۲- لطفا برای دیدن جدیدترین مطالب سایت به صفحه اصلی سایت مراجه نمائید زیرا ممکن است این فایل که در حال تماشا هستید قدیمی و فروخته شده باشد

 

 اگر در شبکه های اجتماعی، عضو هستید ما را در آن ها دنبال کنید

 

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 430