زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 3 میلیون تومان

قیمت زمین میچکار مرزن آباد

اگر شما منطقه مرزن آباد تشریف آورده باشید حتماً در حین ورود به مرزن آباد منطقه میچکار مرزن آباد را در ارتفاعات دیده اید یک منطقه بسیار زیبا در نوک قله ای که اخیراً غیر بومی های زیادی از آنجا استقبال کردند به طوری که الان قیمت زمین میچکار مرزن آباد نسبت به ۲ سال قبل رشد بالایی داشته است .

قیمت زمین میچکار مرزن آباد

این افزایش قیمت بیشتر امسال که در سال ۱۴۰۰ است دو برابر خواهد شد ما زمین‌هایی را در میچکار مرزن‌آباد سراغ داریم که در قطعات ۲۰۰-۳۰۰-۵۰۰ و ۳۰۰۰ متری سراغ داریم که دارای سند بوده و هم کاربری مسکونی دارد .

گاهاً بعضی از این قطعات شهرکی نیز هستند مثل شهرک فوتبالیست ها در مرزن آباد به ویژه مبچکار مرزن آباد که بسیاری از سلبریتی ها نیز در این منطقه زمین خریداری کردند.

خرید زمین میچکار مرزن آباد

قیمت زمین میچکار مرزن آباد این روزها بسیار رشد داشته است این رشد ادامه‌دار بوده و بی شک بعد از ماه رمضان نیز این افزایش قیمت چند برابر خواهد شد و توصیه ما به شما این است که قصد خرید زمین میچکار مرزن آباد دارید زمین خود را از ما بخواهید که قیمت زمین مرزن آباد همیشه در حال تغییر و رشد است.

چرا که مالکین میچکار برای فروش زمین در مرزن آباد املاک پورولی رجوع کرده و خواهان فروش فوری زمین های خود هستند ما معمولاً برای خرید ویلا در میچکار مرزن‌آباد زیاد استقبال نداریم چرا که این منطقه در حال رشد بوده و ویلای لوکس در آن مشاهده نمی شود اما قیمت زمینهای آن بسیار مناسب برای خرید و سرمایه گذاری و زندگی می باشد.

املاک پول بدی به شما توصیه می کند جهت خرید زمین در میچکار مرزن آباد حتماً با شعب ما در مرزن آباد جنب املاک تالار بهاران مراجعه نموده و خواسته خود را بیان نمایید چراکه ماه می زمین‌های منطقه و مالک این زمینه تسلط دارید باز توصیه می‌کنیم حتماً قبل از خرید زمین استعلام منابع مالی آن را دریافت نمایید

فروش زمین شهرکی میچکار

مطمئنا وقتی تمایل به خرید زمین شهرکی در میچکار مرزن آباد را دارید به دنبال یک سرمایه‌گذاری زودبازده و موثر هستید چرا که زمین‌های شهرکی معمولاً هم خریداران دست به نقد بیشتری دارد و همین که جز بهترین فایل های یک منطقه به شمار می‌روند.

زمینهای شهرک معمولاً دارای سند هستند همگی داخل بافت هستند حالا با کاربری های مسکونی زراعی یا باغی فرقی نمی کند مهم داخل بافت بودن زمین است چرا که اگر کاربری مسکونی داشته باشد به راحتی می توانید تغییر کاربری بگیرید و برای ساخت ویلا در آن اقدام کنید.

شهرک های خوب میچکار مرزن آباد شامل شهرک فوتبالیست ها یا شهرک عرفان می‌باشد البته شهرک‌های تازه تاسیس زیادی در محیط کار وجود دارد که خوبه عناوین و اسمهای مختلفی دارند اما مهم نه اساسنامه و ساختار شهرک می باشد جایگاه شهرک می باشد که می تواند در قیمت‌گذاری و ارزش‌گذاری زمینها و ویلاهای شهرکی تاثیر بسزایی داشته باشد.

زمین داخل بافت در میچکار چه قیمتی است؟

اگر بخواهید در مورد زمینهای میچکار تحقیق و بررسی نمایید مطمئناً اگر یک خریدار واقعی باشید به دنبال خرید زمین داخل بافت در محیط کار هستید دوست عزیز از عزیزانی که دنبال سرمایه‌گذاری در بلندمدت هستند معمولاً زمینهای کسی بوده به بافت یا بیرون بافت را برای خرید زمین انتخاب می‌کنند فراموش نکردم این را هم خدمت شما عزیزان عرض کنم که برای استعلام اینکه زمین داخل بافت یا بیرون بافت دهیاری میچکار منبع بسیار خوبی می باشد که دسترسی راحتی هم برای شما خریداران غیر بومی وجود دارد.

چون میچکار نزدیک شهر مرزن آباد می باشد و در ارتفاع وجود دارد از این جهت شما ویدیوی بسیار خوبی دارید همزمان راه دسترسی نزدیک به آسانی به مرزن آباد و مکان‌های استراتژیک مرزن‌آباد از جمله بهداری مرزن آباد کلانتری مرزن‌آباد و بسیاری از مکان‌های حساس وجود دارد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00