زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت متری ۳ میلیون تومان

قیمت زمین مرزن آباد مرس

چنانچه به دنبال خرید زمین در منطقه مرزن آباد هستید روستاهای طویر ، باندر ، مرس ، میچکار و الیت حرف های زیادی برای گفتن دارند و اکثر غیربومی ها نیز سعی میکنند در این مناطق قطعه زمینی چه برای زندگی و چه برای سرمایه گذاری خریداری نمایند. الان قیمت زمین در مرزن آباد به صورت میانگین برای زمین های داخل بافت از متری ۳ میلیون تومان شروع می‌شود می خواهم در این مطلب در مورد زمین های سند دار در مرزن آباد به ویژه مرس مرزن آباد و همچنین زمین های داخل بافت و شهرکی با شما صحبت کنم پس این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

قیمت زمین مرزن آباد مرس

خرید زمین در مرس مرزن آباد

منطقه مرزن آباد که در فاصله حدوداً ۳۰ کیلومتری چالوس به سمت تهران قرار دارد مسافرین یکی از پایتخت ایران به سمت چالوس سفر می کنند معمولاً این منطقه بین راهی را به دلیل جذابیت های طبیعی که دارد بسیار می‌پسندند آب و هوای مرزن آباد که معروف به شهر اکسیژن نیز می باشد بسیار مناسب برای افرادی می باشد که از دود و آلاینده های تهران فراری هستند.

منطقه مرس بالاتر از طویر مرزن آباد واقع شده است منطقه بسیار زیبا که اگر در جای مناسب آن زمین خریداری کنید تمام منطقه طویر مرزن آباد ، میجلار و باندر در زیر دست های شما قرار دارد. امروز عزیزانی که به دنبال خرید زمین در مرزن آباد هستند یکی از اولویت های خرید خود را منطقه مرس قرار دادند چرا که مرس هم امکانات آب برق گاز و تلفن دارد و هم غیر بومی های زیادی در این منطقه ساکن هستند که نشان از پیشرفت این منطقه دارد.

منطقه مرس در فاصله هشت کیلومتری مرزن آباد واقع شده است یعنی شما اگر از مرزن آباد به سمت تهران حرکت کنید به روستای طویر میرسید و بالاتر از طوبی نیز روستای مرس می باشد زمین در نزدیکی جاده قرار داشته از دو راه دسترسی مجزا بهره مند می باشند و همانطور که در تصاویر مشخص است یک منطقه بسیار زیبا و منحصر به فرد که اگر بگوییم این زمین در بالای تپه واقع شده است بزرگنمایی نکرده‌ایم.

مشخصات و توضیحات زمین مرس

این زمین در حدود ۵۰۰۰ مترمربع مساحت دارد در کنار جاده اصلی قرار دارد انشعابات آب و برق و گاز و همچنین تلفن در در کنار زمین موجود می باشد دور تا دور زمین محصور شده بوده که ویو جنگل بسیار زیبایی دارد درباره خریداران غیر بومی در مرزن آباد استعلام زمین از منابع طبیعی می باشد که این روزها بسیاری از مالکین زمین در مرزن آباد که غیر بومی نیز هستند و در سالهای گذشته زمین را خریداری کردند امروز با ملی شدن زمین خود مواجه هستند که این ضرر به هیچ وجه قابل جبران نمی باشد.

این زمین ۵۰۰۰ متری که در مرس نیز واقع است درست در بالای تپه قرار دارد که تمام روستاهای باندر ، طویر، فشکور ، میجلار، پنجک و خود شهر مرزن آباد نیز در زیر قدم های شما و نگاه های پر مهر شما واقع شده است.

الان کمترین قیمت زمین داخل بافت در مرزن آباد حداقل متری سه میلیون تومان می باشد این زمین با داشتن بنچاق و همچنین استعلام رسمی از اداره منابع طبیعی و با لوکیشن منحصر به فردی که دارد که در کل روستای مرز این زمین تاپ می باشد مالک آن به دلیل شرایط مالی حاضر به فروش زمین با قیمتی متری ۳ میلیون تومان که یک قیمت حداقلی می باشد است.

اگر شما قصد خرید زمین در باندر را داشته باشید و این زمین نیز در برس به شما پیشنهاد شده باشد اکیدا و تاکیدا توصیه می‌کنیم حتما این زمین را خریداری نمایید با توجه به برند بودن باندر و طویر اما این زمین همانطور که عرض کردم با لوکیشنی که دارد از تمامی زمینهای مرزن آباد یک سر و گردن بالاتر می باشد.

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00