زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری 15 میلیون تومان

قیمت زمین لتینگان

قیمت زمین لتینگان

بنده محکم و قوی با شما صحبت می کنم لتینگان نوشهر رو همیشه در گوشه ذهن تان داشته باشید منطقه برند با ورودی بسیار زیبا به سمت جنگل و همچنین برای زمین های با ارزش جهت فروش می باشد این زمین که بنده جهت معرفی به شما آورده‌ام دارای حدود ۴۰۰ متر مساحت دارد دارای بافت مسکونی میباشد. معمولا فروش زمین لتینگان نوشهر با توجه به اینکه این منطقه برند است اصلا توصیه نمی شود جز در موارد خاص که مجبور به فروش زمین خود باشید

دارای سند شش دانگ منگوله دار میباشد ویوی جنگل دارد نزدیک بر اصلی جاده می باشد غیر بومی نشین است نزدیک به شهر است نزدیک به کمربندی نوشهر است و بسیاری از امکانات دیگر که فقط می توانید در زمین لتینگان پیدا کنید.

خرید زمین لتینگان

قیمت زمین لتینگان نوشهر الان حداقل متری ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان می باشد و بخواهند مناطق برند غیر شهرکی به متری ۱۵ میلیون تومان نیز می‌رسد و زمینهای شهرکی آن هم شما می‌دانید که بیشتر از زمین های غیر شهرکی ارزش دارد از این جهت شهرک های لاکچری لتینگان نیز قیمت های منحصر به فرد خود را دارند معمولاً غیر بومی نشین ها منطقه لتینگان نوشهر را با توجه به ویژگی های خاص آن بسیار می پسندند دو ویژگی بارز آن را می‌توان اولی نزدیکی به شهر نوشهر و فاصله ۴ کیلومتری نوشهر قلمداد کرد و دومی آن را چسبیده بودن به کمربندی نوشهر عنوان نمود.

قیمت زمین لتینگان

فروش زمین لتینگان

اینها را عرض کردم تا بدانید چرا قیمت زمین در لتینگان نسبت به زمین‌های مجاور و روستاهای همجوار بیشتر میباشد ورودی بومی نشین و غیر بومی نشین مجزا می باشد این زمین نیز چون در منطقه غیر بومی نشین قرار دارد قیمت کارشناسی آن بیشتر از قیمت اعلامی در سایت می باشد اما املاک پورولی چون تعهد دارد فایل های دست اول را به شما معرفی کند این فایل پول لازم را به شما معرفی نموده است پس هم اکنون گوشی خود را بردارید و با مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

چون لتینگان نوشهر یک منطقه توریستی بوده به منطقه غیربومی نشین و بومی نشینان هم از هم مجزا می باشد بیشتر برای خریداران ملک جلب توجه می کند.

نکته مهمی که در مورد فروش زمین لتینگان نوشهر باید مد نظر قرار داد قیمت ملک با توجه به امتیازاتی که دارد است مثلاً اینکه اگر زمین شما داخل بافت از چه نوع کاربری دارد یا اگر دارای سند میباشد سند آن آیا شش دانگ میباشد یا خیر ؟ به بسیاری از عوامل دیگر که معمولاً کارشناسان ملک بیشتر آن را مورد توجه قرار می‌دهند.

زمین داخل بافت در لتینگان

اگر غسل ساخت ویلا را دارید حتما باید زمین داخل بافت بگیرید حتی اگر شده زمین با کاربری زراعی و باغی بگیرید اما باید داخل طرح هادی یا داخل بافت باشد تا بتوانید ساخت و ساز نمایید اگر برایتان سوال پیش آمد که زمین با کاربری زراعی و باغی را مگر می توان در آن ساخت و ساز نمود باید بگویم با گرفتن تغییر کاربری می توانید این کار را انجام دهید مهم این است که زمین داخل بافت یا طرح هادی باشد.

باز اولویت را به خرید زمین داخل بافت با کاربری مسکونی قرار دهید چون این گونه زمین ها قیمت بالاتری دارند پیشنهاد کردیم حتماً به داخل بافت بودن زمین اهمیت بیشتری دارید تا اینکه زمین کاربری مسکونی باشد.

یکی از دلایلی که بیشتر مورد توجه غیربومی ها میباشد قطعات کوچک می باشد معمولاً قطعات کوچک به دلیل اینکه قیمت پایین تری دارند یعنی تعداد افرادی که قصد خرید زمین ۲۰۰ متری را دارند بیشتر از افرادی هستند که دنبال متراژهای بالاتر هستند و افرادی که توان مالی برای خرید زمین ۲۰۰ متری را دارم مطمئن بیشتر از افرادی است که توان خرید زمین ۵۰۰ متری را دارند.

نکته مهم دیگر در مورد زمین داخل بافت قیمت میباشد ببینید دوستان به صورت میانگین قیمت زمین داخل بافت با هر نوع کاربری باز عرض می کنم به صورت میانگین از ۱۲ میلیون تومان ۱۸ میلیون تومان معامله می‌شود اگر بازار رشد کند این قیمت‌ها نیز بالا خواهد رفت.

چنانچه شما قصد خرید زمین در نوشهر را دارید حتما سعی کنید زمین داخل بافت در لتینگان را برای سرمایه‌گذاری و حتی زندگی انتخاب کنید چرا که امتیازات بسیار ویژه‌ای از جمله نزدیکی به شهر نوشهر و چسبیده بودم به کمربندی نوشهر از ویژگی‌های بارز لتینگان می باشد

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00