زمان انتشار : 3 سال پیش
قیمت متری ده میلیون تومان

قیمت زمین سیسنگان نوشهر

آیا شما هم تصور میکنید که سال ۱۴۰۰ سال افزایش شدید قیمت مسکن می باشد درست حدس دزدید مقایسه قیمت زمین سیسنگان نوشهر در سال ۱۳۹۹ با سال ۱۴۰۰ نشان می دهد که ما پارسال تا امسال با افزایش حدود ۲۰۰ درصدی قیمت مواجه بودیم و یقین بدانید این افزایش قیمت در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت قرن جدید زمان شروع افزایش قیمت‌ها خواهد بود.

نوشهر به دلیل اینکه خط ساحلی استان مازندران بوده و فاصله جنگل و دریا در بیشترین حالت به دو کیلومتر هم نمی رسد از این نظر طرفداران بین سرمایه گذاران و خریداران دارد سیسنگان نوشهر به دلیل محبوبیت که جنگل سیسنگان دارد و همچنین ساحل شنی این منطقه از لحاظ سرمایه گذاری بسیار مناسب میباشد.

قیمت زمین سیسنگان نوشهر

قیمت زمین ها با وجود شهرک‌های فردوس و شهرک‌های برند دیگر این منطقه بسیار ارزشمند می باشد ما در زمین های شهرکی سیسنگان حداقل متری ۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود اما از زمین های غیر شهرکی در زمینه‌های تقریباً کم ارزش تر از حداقل به ۸ تا ۹ میلیون تومان زمین داخل بافت معامله می شود.

قیمت زمین سیسنگان نوشهر

باید توجه داشت که با توجه به اینکه قیمت زمین های شمال هر روز در حال افزایش است شما باید در خرید زمین در سی سنگان نوشهر بیشتر شتاب کنید قیمت الان زمین سی سنگان نوشهر بسیار مناسب برای خرید می باشد چرا که بعد از ماه مبارک رمضان قیمت ها رشد بسیار بالایی خواهد داشت و این افزایش قیمت بیشتر می تواند کار را برای شما سخت خواهم کند.

منطقه سیسنگان به دلیلی که این منطقه توریستی شهرت بیشتری در کشور دارد معمولاً خریداران در نوشهر این منطقه را آماده پسند قرار می دهند هرچند مناطق برندی چون چلک نوشهر بندپی نوشهر چلندر نوشهر توسکاتک نوشهر نیز وجود دارد اما بهتر از قبل هر گونه خرید و یا فروش هرگونه ملک در نوشهر با مشاور املاک پورولی در تماس باشید.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00