زمان انتشار : 11 ماه پیش
قیمت 800 میلیون تومان

قیمت زمین در کشکسرا

در این مطلب به معرفی یک زمین بسیار ارزان و زیر ۱ میلیارد تومان در کشکسرای نوشهر یا کشکسرای چالوس می پردازیم که دارای مجوز ساخت نیز می باشد یک زمین بسیار عالی با قیمت بسیار خوب که توصیه می‌کنیم حتما این مطلب را تا انتها با ما همراه باشید که میخواهیم منطقه کشکسرا را از ابعاد مختلف بررسی کنیم و در آخر نیز این فایل ارزنده را به شما به صورت کامل و مفصل معرفی خواهیم کرد.

آنچه در مورد قیمت زمین در کشکسرا بررسی خواهیم کرد عبارت است از:

  • بررسی روستای کشکسرا
  • بررسی زمین های روستای کشکسرا
  • قیمت زمین در کشکسرا نوشهر
  • آیا کشکسرا برای سرمایه گذاری مناسب است؟!

قیمت زمین در کشکسرا

بررسی روستای کشکسرا از نظر سرمایه گذاری ملک

اولاً اگر بخواهیم اسم درست و دقیق کشکسرا عنوان کنیم باید بگوییم کوشک سرا نه کشکسرا!! و ما اینک این منطقه درست در ابتدای کمربندی چالوس به نوشهر میباشد یعنی شما اگر تصمیم گرفتید از چالوس و قسمت کمربندی به سمت نوشهر حرکت کنید اولین روستایی که با آن روبرو خواهید شد کشکسرا خواهد بود.

این منطقه خاص که البته نمی‌توان آن را توریستی نیز نامید از ابعاد مختلفی هم نکته مثبت دارد و هم نکته منفی در آن وجود دارد بافت بومی این روستا جذابیتی برای غیربومیان ندارد اما خب شاید در خبرها و اخبار دیده باشید که آبشار معروفی که در این روستا وجود دارد می تواند بحث توریست و گردشگری را تقویت کند.

بنده به نظر من روستاهای قویتر وجود دارد که می‌توان برای سرمایه گذاری انتخاب کرد و کشت سرا در یک نتیجه گیری کلیت ابعاد مختلف که مورد بررسی قرار بگیرد بازدهی سرمایه بسیار پایینی را دارد و شاید تنها حسن این روستا این است که در ابتدای کمربندی و در خود کمربندی نوشهر قرار دارد.

بررسی زمین های روستای کشکسرا

توجه داشت که این روستا نیز مثل سایر روستاهای نوشهر دارای دفتر دهیاری و شورای محل میباشد پس از طرح هادی در این روستا نیز اجرا شده است زمین های داخل بافت و زمینهای بیرون بافت در این روستا وجود دارد چون تراکم بافت بومی در این روستا زیاد است معمولاً ساخت و ساز غیر بومی ها به ندرت صورت می‌گیرد و اگر هم استقبال از زمین‌های منطقه وجود دارد به دلیل ارزانی قیمت زمین در کوشک سرای نوشهر یا کشکسرای چالوس می باشد.

بهترین مرجع و ماندن برای استعلام زمین های خود می باشد که در نقشه طرح هادی که در آن دهیاری موجود می باشد میتوانید به راحتی استعلام زمینی که نسخه خریداری آن را دارید به دست بیاورید.

خرید زمین در کشکسرا

خوب سعی می کنم در مورد زمین کشکسرا به صورت جزئی‌تر توضیح دهم این فایل که برای شما هدیه آورده ایم یک زمین کوچک در حدود ۸۵ متر می باشد که در داخل بافت قرار دارد و شما به راحتی می توانید در آن ساخت و ساز کنید نکته مثبتی که در مورد این زمینه وجود دارد و شاید تصور افرادی نباشد چون قطعه کوچک است نمی توان در آن جواز ساخت گرفت باید بگوییم اصلا اینگونه نیست چرا که همین الان نیز این زمین برای دو طبقه جواز ساخت نیز دارد.

عزیزانی که دنبال خرید زمین در نوشهر هستند و به دنبال خرید زمین زیر یک میلیارد تومان هستند این گزینه بسیار مناسب است.

شما بهتر از بنده می دانید زمین قطعه کوچک به ندرت یافت می شود همین که ما توانستیم این قطعه زمین که قیمتی که مالک برای آن گذاشته ۸۰۰ میلیون تومان مقطوع میباشد را در سایت قرار دهیم باید بگویم یک فرصت طلایی برای شما خریداران عزیز است البته این نکته را هم عرض کنم معمولا اینگونه فایل ها بسیار زود به فروش خواهند رسید پس خواهشا از شما عزیزان دارم این است که اگر در بازه بیش از یک یا دو ماه این مطلب را مشاهده کرده اید سعی کنید زیاد به ماندگاری و وجود این فایل امیدوار نباشید هرچند می توانید با تماس ای که با مشاور املاک پورولی دارید استعلام زمین را بگیرید شاید این زمین فروش رفته باشد اما سعی می‌کنیم زمینهای مشابه برای شما فراهم کنیم.

زمین ارزان قیمت در کشکسرا نوشهر

خوب در نوشهر منطقه کوشکسرای چون نزدیک نوشهر و چالوس است و در کمربندی قرار دارد واقعاً ارزش بالایی دارد.

کشتی سر زمین ارزان قیمت هم پیدا می‌شود این بسته به مالک یا فروشنده دارد که چقدر پول لازم باشد.

زمین‌های ارزان معمولاً اگر داخل بافت باشد زیر متری ۱۰ میلیون تومان به زمین‌های ارزان قیمت در کشکسرا معروف است.

زمین ارزان خوب باید به این شکل باشد که یا مالک پول لازم باشد که قسمت اعظم آن اینگونه است یا زمین دارای عیب یا ایرادی باشد که ما اصلاً با این گونه ملک‌ها کاری نداریم.

معمولاً این رو هم عرض کنم که زمین‌های ارزان قیمت سند تک برگ ندارند یا به اصطلاح سند ۶ دانگ ندارند و به صورت مبایعنامه قولنامه می‌شوند یا فروخته می‌شوند.

زمین‌های علوی در کشکسرا

زمین‌های علوی در کشتی سرا تعدادشان بسیار زیاد می‌باشد اگر به شما بگویم تقریباً ۷۰ درصد زمین‌های کشکسرا علوی هستند نترسید و تعجب نکنید چون واقعیت امر همین است.

اگر می‌خواهید در پشت سرا زمینی را خریداری کنید حتماً از بنیاد علوی که در خیابان همافران نوشهر واقع شده استعلام بگیرید این نکته را هم عرض کنم هیچ وقت گول ظاهر زمین را نخورید و اگر حساب کنید اطراف زمین ساخته شده است پس زمین شسته و رفته می‌باشد این اشتباه است.

بهترین کار این است که شما از ادارات مربوطه استعلام بگیرید تا خیال شما از کاربری زمین مطمئن باشد اگر می‌خواهید بدانید زمین داخل بافت است از بنیاد مسکن استعلام بگیرید اگه می‌خواهید بدانید زمین علوی است یا نه از بنیاد مستضعفان در نوشهر استعلام بگیرید.

اما در مورد زمین‌های علوی یک سری اطلاعات مهم وجود دارد که به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنم.

اگر شما زمین علوی داشته باشید و متراژ آن زیر ۵۰۰ متر باشد می‌توانید به صورت رایگان آن را به سند ۶ دانگ تغییر کاربری دهید هیچگونه هزینه‌ای هم پرداخت نکنید.

نکته آخر اینکه اگر زمین علوی باشد و زمین علوی نباشد خیلی از نظر قیمتی فرق می‌کند به ویژه در پشت سرا که بیشتر آن زمین علوی هستند و قیمت زمین غیر علوی بی‌شک خیلی گران‌تر است.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00