زمان انتشار : 1 سال پیش
قیمت متری 14 میلیون تومان

قیمت زمین در وازیوار نوشهر

یک مطلب جامع در مورد خرید زمین در وازیوار نوشهر در اختیار شما قرار میدهیم در این مطلب به بررسی قیمت زمین در وازیوار همچنین زمینهای شهرکی و معرفی چند شهرک خوب بررسی زمین های داخل بافت در بازی بار به ویژه با کاربری مسکونی می پردازیم و سعی می کنیم یک فایل یا یک مطلب بسیار خوب در این زمینه به شما معرفی کنیم.

قیمت زمین در وازیوار نوشهر

خرید زمین در نوشهر وازیوار

منطقه زیبای وازیوار در فاصله ۳۰ کیلومتری نوشهر بعد از جنگل زیبای سیسنگان و نرسیده به رویان نور می باشد.

منطقه توریستی با شهرکهای قدیمی ، لوکس و ویلاهای لاکچری که حرفهای زیادی برای گفتن دارد و یک مکان بسیار مناسب جهت سرمایه گذاری در بحث مسکن میباشد.

اگر در منطقه نوشهر قصد خرید زمین را دارید توصیه ما این است که وا زیبا را به عنوان یکی از مناطق بسیار خوب حتماً موقع مورد ارزیابی قرار دهید و بازدید از این منطقه داشته باشید چرا که نزدیکی به جاده نوشهر به رویان و همچنین اجرای بیش از ۸۰ درصدی طرح هادی در این منطقه سبب شده است شما امروز بیشترین زمینهای داخل بافت را در نوشهر در روستای وازیوار مشاهده کنید.

قبلا عزیزانی برای خرید ویلا در وازیوار با ما تماس گرفتند ما به آنها پیشنهاد کردیم حتماً قیمت زمینهای وازیوار را مورد بررسی قرار دهند به ویژه زمینهای شهرکی را با دقت و تامل بیشتری ارزیابی نمایند تا بتوانند در خرید زمین خود موفق تر باشند.

زمینهای شهرکی وازیوار

صد بار گفتیم و باز هم تکرار میکنیم ارزشمندترین زمین و البته گران ترین زمین هر منطقه زمین های شهرکی آن منطقه می باشد این برای زمینهای وازیوار نیز صادق می باشد چرا که شهرک های بسیار خوبی در این منطقه احداث شده است شهرک هایی که همگی داخل بافت هستند و البته دارای سند نیز میباشند که این برای خریدار غیربومی بسیار حائز اهمیت است.

ما چند شهرک خوب در هوازی بارداریم نزدیک خط گاز بازی با نیز ویلاهای بسیار لوکسی را می توانید مشاهده کنید خوب در وا زیبا نیز مثل هر روز دیگری که در نوشهر قرار دارد قیمت زمین ها متفاوت می باشد گرانترین زمین‌ها را معمولاً زمینهای شهرک ای سند دار که کاربری مسکونی نیز دارند و خود تعلق داده است اما این نکته را فراموش نکنیم بهترین منبع برای تعیین استعلام کاربری زمین بنیاد مسکن هر شهر است و سپس دهیاری را میتوان به عنوان منبع کسب خبر معرفی کرد.

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00