زمان انتشار : 11 ماه پیش
قیمت متری 19 میلیون تومان

قیمت زمین در دزدک نوشهر

قیمت زمین در دزدک نوشهر

خرید یک زمین داخل بافت با کاربری مسکونی که قواره کوچک نیز بوده و ویو جنگل نیز داشته باشد معمولاً می‌توان گفت که بهترین خرید زمین به شمار می رود معمولاً قیمت زمین در دزدک نوشهر آنهم زمین داخل بافت حداقل از متری ۱۳ میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری ۲۵ میلیون تومان نیز معامله می شود.

در این مطلب سعی می‌کنیم موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم

  • خرید زمین در دزدک
  • زمین‌های داخل بافت در دزدک
  • زمین‌های سنددار دزدک نوشهر
  • قیمت زمین‌های شهرکی در دزدک نوشهر

 

قیمت زمین در دزدک نوشهر

خرید زمین در دزدک نوشهر

اگر شما به دنبال زمینی هستید که تمام ویژگی های مورد نظر خریدار را داشته باشد پس زمین شما باید حتماً داخل بافت باشد در یک منطقه غیر بومی نشین واقع شده باشد انشعابات روی زمین قرار داشته باشد سند شش دانگ داشته باشد کاربری زمین مسکونی باشد که خریدار بلافاصله بعد از خرید زمین بتواند برای ساخت و ساز اقدام کند .

ویو جنگل داشته باشد و ویدیوی آن ابدی باشد اگر هم زمین موقع معامله جواز ساخت داشته باشد این بهترین نوع زمین برای خریدار میباشد و خریدار میتواند با خیال راحت دست به خرید همچین زمینی بزند خود منطقه دزدک نوشهر هم که شما بهتر از ما می دانید مناطق بسیار خوب نوشهر به شمار می‌رود.

این زمین واقعا زمین خاصی است به چند دلیل که در ادامه ذکر خواهم کرد اصولا قیمت زمین در دزدک نوشهر نسبت به بعضی زمین های حومه خود دارای ارزش بیشتری است چرا که دزدک به دلیل ساختمان بانک مرکزی که در قیمت ساحلی اون قرار داشته و هم اینکه چون دردر غیر بومی از اون استقبال کرده  اطراف نوشهر ما روستایی چون دزدک نداریم که اینقدر غیر بومی از اون استقبال کرده باشد از این رو می توان به این مورد اشاره کرد که حومه نوشهر دزدک تنها روستایی است که زمین های شسته رفته ای داشته و بیشتر زمین های اون دارای سند تک برگ نیز می باشند.

مشخصات زمین دزدک

این زمین مورد اشاره با حدود ۱۵۰۰ متر متراژ و دارای حدود ۵۰ متر بر خوب که در داخل منطقه غیر بومی نشین با کاربری مسکونی بوده که براحتی می توانید بعد خرید این زمین در دزدک برای ساخت و ساز اقدام کنید ارزش زمین در این منطقه بسیار مناسب و بالا بوده و همیشه خریدار خوب برای زمین یا ویلای شما جهت خرید وجود دارد در اصل شما همیشه پول نقد در اختیار دارید این نشان از آن دارد که دزدک جز مناطق لوکس بشمار می رود

عوامل بسیاری در قیمت یک ملک اثرگذار است از نوساز بودن منطقه گرفته تا داشتن مدارک معتبر می باشد ویلا شمال دزدک نیز همینگونه است شما برای خرید ویلا در دزدک باید یکسری فاکتورها را بررسی کنید که اینها می تواند به شما در تعیین و ارزش ملک کمک کند.

نکته مهم و حیاتی که در آخر لازم می‌دانم که تکرار و یادآوری کنم این است که با توجه به موقعیت جغرافیایی دزدک نوشهر و همچنین امتیازات ویژه امروز را دارد هر نوع سرمایه‌گذاری در این منطقه که با خرید ویلا و چه با خرید زمین به اون دسته از عزیزانی که دنبال سرمایه گذاری هستند توصیه اکید می شود چرا که به زودی و از سال 1403 رشد انفجاری به خود خواهد گرفت.

زمین داخل بافت در دزدک نوشهر

زمینهایی که بتوان در آن ساخت و ساز نمود زمین های داخل بافت میگویند منظور از زمین داخل بافت یعنی زمینی که در آن طرح هادی اجرا شده و شما میتوانید به راحتی مجوز ساخت بگیرید.

یکی از ویژگی‌هایی که زمینهای داخل بافت دارند معمولاً دسترسی راحت به انشعابات می‌باشد هر زمینی که در داخل طرح هادی بود دهیاری موظف به نصب انشعابات بر روی زمین می‌باشد.

قیمت زمین‌های داخل بافت در دزدک الان حداقل از متری ۱۲ میلیون شروع می‌شود تا متری ۲۵ میلیون نیز معامله می‌شود خب بسته به نوع کاربری زمین و مدارک زمین و از همه مهمتر لوکیشن زمین این قیمت‌ها متغیر می‌باشد.

خرید زمین سنددار در دزدک

همانطور که شما بهتر از بنده می‌دانید برای زمین خالی معمولاً سند صادر نمی‌شود باید حتماً یک بنای ۵۰ متری در داخل زمین وجود داشته باشد این حداقل بنایی است که برای دریافت سند لازم و ضروری می‌باشد نکته دیگری که وجود دارد این است که زمین‌هایی که سند دارند از نظر خریدار هویت محکم‌تر و بهتری دارند و سند را می‌توان یک آپشن یا ملاک مهم برای معاملات در نظر گرفت.

معمولا اکثر زمین‌ها دارای سند شورایی هستند این سند  مهر و امضای شورای دهیاری این هویت را پیدا می‌کند معمولاً اعتبار چندانی ندارد و سعی کنید زمین‌هایی را خریداری نمایید که سند دفترچه‌ای یا سند تک برگ داشته باشد مانند همین زمین که در آن صحبت می‌کنیم دارای سند دفترچه‌ای می‌باشد و به راحتی می‌توانید تبدیل به سند تک برگ نمایید.

 

 

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 00