زمان انتشار : 2 سال پیش
قیمت متری 12 میلیون تومان

قیمت زمین در سیسنگان

قیمت زمین در سیسنگان

شما دوست عزیز اگر به دنبال خرید زمین در سیسنگان نوشهر هستید این منطقه در شمال کشور مشهور می‌باشد چرا که جنگل سیسنگان به این منطقه ویژگی خاصی داده است و زمین های سیسنگان بخاطر جنگل سیسنگان رشد قیمتی بسیار بالایی داشتند. الان قیمت زمین در سیسنگان نوشهر از متری حدود ۱۰ میلیون تومان شروع می‌شود و گاهی برای زمینهای شهرکی نزدیک ۲۰ میلیون تومان نیز معامله می‌شود و کمتر پیش می‌آید که سی سنگان شاهد رکود قیمتی در زمینه خرید زمین یا خرید ویلا باشد.

قیمت زمین در سیسنگان

خرید زمین در سی سنگان نوشهر

با توجه به اینکه سی سنگان نوشهر از توریستی ترین مناطق نوشهر است اما قیمت زمین ارزان و زمین دارای سند تک برگ هست و نزدیکی جنگل و دریا سبب شده توریست های زیادی حتی به سبب جنگل سیسنگان هم که شده به این منطقه سفر کنند و ساحل شنی این منطقه نیز باعث ایجاد شهرک های ساحلی و جنگلی گشته است قیمت زمین در سیسنگان از متری 10 میلیون تومان شروع شده و نهایت تا پانزده میلیون در فروردین سال 1400 نیز رسیده هست و این بسته به ایینکه در چه شهرکی زمین باشد و زمین سند یا جواز داشته باشد متغیر هست

زمین های ساحلی نیز از متری ده و نیم میلیون شروع شده و تا بیست میلیون نیز متغیر است حتما قیبل خرید زمین در سیسنگان استعلامات لازمه را از ادارت مربوطه کسب نمائید تا خدایی ناکرده متضرر نشوید.

مشخصات زمین

زمین ۹۰۰متر
داخل شهرک
داخل بافت مسکونی
اب برق گاز
به جاده نزدیک
۱۰۰متر با اتوبان اصلی
نما جنوبی
قیمت متری: 11  میلیون تومان
نوشهر سیسنگان

فروش زمین سیسنگان

 بیشترین کلماتی که معمولاً در گوگل جستجو می شود شامل فروش زمین سیسنگان و خرید زمین سیسنگان ، زمین فروشی سیسنگان  ،ویلا فروشی سیسنگان ، فروش فوری زمین سیسنگان و فروش زمین ارزان سیسنگان و خرید زمین ارزان سیسنگان و زمین ارزان قیمت سیسنگان و رهن ویلا نوشهر ، ویلا ساحلی سیسنگان ، زمین ساحلی سیسنگان و زمین شهرکی سیسنگان و ویلا شهرکی سیسنگان و سایت املاک و املاک شمال که خرید زمین در نوشهر شامل همه این کلماتی است که عنوان شد.

اهمیت خرید زمین در سیسنگان نوشهر

شاید توجه کرده باشید که در منطقه سیسنگان استقبال سرمایه گذاران بیشتر از خریداران خرد می باشد خب شاید از خودتان بپرسید چرا سیسنگان اینقدر مورد توجه قرار گرفته است؟ دوستان منطقه سیسنگان اولا یک منطقه برند می‌باشد و شهرت بسیار بالایی در کل کشور دارد اگر هموطنان ما گاه شهر نوشهر را نشناسند سیسنگان را خوب می شناسند.
منطقه سی سنگان در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری نوشهر قرار دارد و مابین شهر نوشهر و رویان نور می باشد.
جاذبه توریستی بسیار زیادی دارد چند پروژه گردشگری در این منطقه در حال اجرا می باشد ساحل شنی دارد اما شهرک های بسیار برندی نیز دارد شهرک فردوس سیسنگان یا صلاح الدین کلا همه شما می شناسید از برندترین شهرکهای منطقه میباشد که قیمت زمین در این منطقه در حدود متری ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.
تا فراموش نکردم این نکته رو هم خدمت شما عرض کنم که اصولاً برای خرید زمین در سیسنگان نوشهر باید شتاب کرد چرا که این منطقه کمتر پیش می‌آید که رنگ رکود را به خود ببیند و همیشه قیمت زمین ها در حال رشد می باشد و در زمانی که سایر مناطق نوشهر به رکود معاملاتی رسیدند این منطقه نهایت می‌تواند با رشد اندکی معامله انجام شود.

زمین داخل بافت در سیسنگان به چه شکل است؟

دوستان عزیز من بارها در همین سایت در مورد زمین داخل بافت چیست طرح هادی چیست توضیحات کامل داده‌ام اما اگر آن مقاله را مطالعه کردید و از چند و چون زمینهای داخل بافت مطلع شدید در این قسمت می خواهم شرایط زمینهای داخل بافت و نحوه خرید و شناسایی این گونه زمین ها را برای شما تا حدودی تشریح کنم.
ببینید بهترین مکان برای اینکه متوجه بشید زمینی که می‌خواهید خریداری کنید داخل بافت است یا نه؟ یا کاربری آن به چه شکل است اولاً دهیاری منطقه می‌باشد دوماً بنیاد مسکن شهر بهترین اداره برای پاسخگویی می باشد.
خوب زمین داخل بافت در سیسنگان نسبت به سایر روستاها از یکپارچگی بیشتری برخوردار است خود منطقه سیسنگان ، جنگل سیسنگان آن بسیار شهرت دارد سبب شده است که توریست های داخلی و خارجی به این منطقه تشریف بیاورند و ارزش منطقه به علت حضور این عزیزان و استقبالی که از جاذبه های توریستی سیسنگان نموده اند رشد بالایی داشته باشد.

نکته:

۱- جهت مشاوره رایگان در امر خرید و فروش زمین و ویلا بین نوشهر و چالوس با ما تماس بگیرید

۲- لطفا برای دیدن جدیدترین مطالب سایت به صفحه اصلی سایت مراجه نمائید زیرا ممکن است این فایل که در حال تماشا هستید قدیمی و فروخته شده باشد.

پورولی……………………………………………… ۰۹۱۱۳۹۵۸۱۲۶

  • آگهی دهنده : املاک پورولی
  • شماره تماس : 09113958126
  • کد ملک : 319